Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mijquote:
Kan je iedereen overtuigen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mij
Ik heb nog, wie wil wat?quote:
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel vast wel. Puppy ogen en zo.quote:
Verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n ogen, wat doe je!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Try me.quote:
OMGWTFBBQ.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know.quote:
Moet ik je wel wat beter kennen.quote:
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was loos?quote:
Negeren geen optie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien. Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...quote:
Negeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
Oh haiquote:
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.quote:
Ik vind dat wel wat bij een man.quote:
Of niet.quote:
Daarom, een meet. Tenzij anderen hier hun mening over mij willen vellenquote:
Ojaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...
Eh, nee, sorryquote:
Tja ik ben kusjekroelquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.
Mehquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Jij vindt glittervestjes mooi? Of doel je meer op de complete look?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat bij een man.
[..]
Of niet.
Tja op een gegeven moment houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
En we zijn stiekem weggelopen zonder de drankjes te betalen. We hebben een uur gewacht, .
maar ze negeerde ons telkens. Daarbij was mijn cola vies, en sowieso was het vooral een lading ijsklontjes
Boefjes zijn we.
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Grote bek geven kan ook helpen, maar da's niet zo goed voor de sfeerquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Daar komt een meetquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.
Broertje of je ouders?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |