Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mijquote:
Kan je iedereen overtuigen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk overtuig ik hem. Je kent mij
Ik heb nog, wie wil wat?quote:
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel vast wel. Puppy ogen en zo.quote:
Verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat Fax deze look heel goed zou staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n ogen, wat doe je!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Try me.quote:
OMGWTFBBQ.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know.quote:
Moet ik je wel wat beter kennen.quote:
Daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was loos?quote:
Negeren geen optie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien. Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...quote:
Negeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een tip tegen vervelende familieleden?
Oh haiquote:
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.quote:
Ik vind dat wel wat bij een man.quote:
Of niet.quote:
Daarom, een meet. Tenzij anderen hier hun mening over mij willen vellenquote:
Ojaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het ook als compliment zien, want een paar topics terug werd nog ergens gezegd dat alle gay mannen mooie mannen zijn over het algemeen...
Eh, nee, sorryquote:
Tja ik ben kusjekroelquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahhh Fax is niet gay. Het is wel een man die ik zou doen, echter val ik op dominant en dan is het toch net ff wat lastiger.
Mehquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Jij vindt glittervestjes mooi? Of doel je meer op de complete look?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat bij een man.
[..]
Of niet.
Tja op een gegeven moment houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
En we zijn stiekem weggelopen zonder de drankjes te betalen. We hebben een uur gewacht, .
maar ze negeerde ons telkens. Daarbij was mijn cola vies, en sowieso was het vooral een lading ijsklontjes
Boefjes zijn we.
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mee eens!
Live gezien in Utrecht, en komt ook naar Appelpop,
staat op het 'to see' lijstje
Grote bek geven kan ook helpen, maar da's niet zo goed voor de sfeerquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Daar komt een meetquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Appelpop overwegen wij ook nog steeds om heen te gaan. Lijkt me wel vet.
Broertje of je ouders?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is moeilijk in een huis. Maar ik probeer het.
Gewoon een beetje gay.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt glittervestjes mooi? Of doel je meer op de complete look?
Verdikkemequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees net dat je niet dominant bent. Dat is jammer.
Ja alsjequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de promotie van het 25+ topic
Dat zeg je nuquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik doe niet aan verzoekjes meer, die tijd is geweest
Ja, ik weet het. We gaan ons niet aanmelden voor de meet, maar als jij er bent hangen we wel een beetje rond jou.quote:
Jij moet ook gewoon niet zo moeilijk doen en meegaat. Oordopjes in en klagen over de slechte muziek mag ook hoor hahaquote:
Heel dominant van je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik doe niet aan verzoekjes meer, die tijd is geweest
Nouja ik heb gekeken naar de line-up, en vind het helemaal niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. We gaan ons niet aanmelden voor de meet, maar als jij er bent hangen we wel een beetje rond jou.
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.quote:
Ik ben een zeikerd met muziek hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon niet zo moeilijk doen en meegaat. Oordopjes in en klagen over de slechte muziek mag ook hoor haha
Zeg dat het aan hun ligtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.
Het valt wel mee verder. Gewoon even bleh.
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor jequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry.Het is ons niet gegund.
Wij hebben zojuist besloten dat we gaan. Even de namen gekeken, en ik herken namen. Dat zegt heel erg veel bij mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb gekeken naar de line-up, en vind het helemaal niks![]()
Ik ga liever naarIncubate
of
Todays Art
in september
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist besloten dat we gaan. Even de namen gekeken, en ik herken namen. Dat zegt heel erg veel bij mij.De zaterdag dan wel.
Daarom heb ik dus vaak niet zoveel met mijn familie, alhoewel mijn vader best ok is en daar nooit iets over zal zeggen. Maar dus nooit meer bij die Griek bestellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouders. Heb geen zin om geforceerd gezellig te doen beneden terwijl ik me niet lekker voel (iets verkeerd gegeten oid) en nou ben ik 'heel erg raar' en moet er wel 'iets erg mis zijn'.
Het valt wel mee verder. Gewoon even bleh.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor je
Althans niet dit gerecht nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus vaak niet zoveel met mijn familie, alhoewel mijn vader best ok is en daar nooit iets over zal zeggen. Maar dus nooit meer bij die Griek bestellen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel een voet op je hoofd doen ofzo hoor als dat fijn voelt voor je
Welk gerecht was het?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Althans niet dit gerecht nee.Geen succes.
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot zo ver je inspiratie als het op dominantie aankomt?
Als je het niet hebt, heb je het niet. Shit happensquote:
Met die pooltafel kun je zeker wat leuks verzinnen. Een bed met spijlen is ook leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenEn de pockets van de pooltafel hebben een gat onderin zodat ik je goed vast kan binden aan tafel
![]()
En ik heb een grote zak vol waxinelichtjes
En toch zal dat niet werken als je niet echt dominant bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel een paar honderd meter vliegerlijn hier die ik kan gebruikenEn de pockets van de pooltafel hebben een gat onderin zodat ik je goed vast kan binden aan tafel
![]()
En ik heb een grote zak vol waxinelichtjes
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, m'n moeder is op vakantie, dus dan mag je gelijk het huishouden even doen
Stofzuigen, wassen, strijken, met een doekje over de meubels![]()
![]()
![]()
Word je al nat ja?JA?
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, m'n moeder is op vakantie, dus dan mag je gelijk het huishouden even doen
Stofzuigen, wassen, strijken, met een doekje over de meubels![]()
![]()
![]()
Word je al nat ja?JA?
![]()
Mwa, gaatquote:
Aparte denkbeelden heb je soms fasquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Ik zie Fax Tamas wel domineren in een heftige sekspartij.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
Lieve mensen, ik ga eens slapen. Morgenvroeg weer lekker 120 baantjes zwemmen
Welterusten allen!
Mond dichtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch zal dat niet werken als je niet echt dominant bent.
Denk het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Tamas weetquote:
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Iemand? Ik grijp zelf altijd in, mocht dat nodig zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, tegen de tijd dat Fax dat omslagpunt bereikt zal Tamas iemand wel laten ingrijpen.
Zo'n knuffelbeer jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
Maar Bobby is dus dominant? Ik zie 'm eigenlijk helemaal niet zo.
Nee dat begrijp ik wel, gezien je nog nooit hier bent geweestquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |