Moet je alle kansen erin schieten. Even zonder dollen, Feyenoord had het voor rust al klaar moeten hebben. Maar wij hebben Schaken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als wij minder blessures hadden gehad was 1-6 ook haalbaar
Die gemiste kopbal van Te Vrede had Dost opzeker gemaakt, denk je niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzinnig om het te hebben over spelers die er niet zijn. Te Vrede maakt een goede 1-0 maar faalt bij die kans daarna. Wie zegt dat Dost dan wel alles goed had gedaan?
Over de topper natuurlijk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef RvLaak het volgende:
Ajax met 1-3 verloren, maar Feyenoord met 1-2... Ben benieuwd welke toon Studio Ajax Voetbal vanavond gaat hebben...
Mwah, dat is nou wel het minste wat mij kan interesseren, ik vraag mij veel meer af of we donderdag nog wel doorgaan tegen Luhansk. Als het net zo gaat als vandaag zie ik het nog 1 (goal Te Vrede) - 2 worden ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef RvLaak het volgende:
Ajax met 1-3 verloren, maar Feyenoord met 1-2... Ben benieuwd welke toon Studio Ajax Voetbal vanavond gaat hebben...
Oh ja, dat is de schuld van Spartaquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
waar Sparta regelmatig een fijne rol in speelt. Alleen al daarom hoop ik dat dat kutclubje nooit meer promoveert en liefst zo ver mogelijk wegzakt, tot aan een faillissement aan toe.
Eerst Luhansk nog... Dat gaat ook een moeilijke worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over de topper natuurlijk!
Maar goed, hierna uit tegen Fc Twente () is ook meteen lekker na zo'n nederlaag en dit elftal.
Waarschijnlijk wel, maar Dost is (te) duur en is er niet, dus daar heb je weinig aan hèquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die gemiste kopbal van Te Vrede had Dost opzeker gemaakt, denk je niet?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst Luhansk nog... Dat gaat ook een moeilijke worden.
Stel Toornstra komt morgen officieel, mag hij dan meedoen in de EL? En zo ja, vanaf wanneer?
Volgens mij niet toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel Toornstra komt morgen officieel, mag hij dan meedoen in de EL? En zo ja, vanaf wanneer?
Ze doen daarin weinig verwijtbaars, maar ze zijn wel een concurrent die vissen in dezelfde vijver he. Gezien ze vervolgens een te kleine club zijn om de echte talenten te behouden, vertrekken die vervolgens heel regelmatig naar ajax en psv.quote:
Volgens mij niet: we mochten dacht ik nog 1 speler toevoegen en dat is Kazim Kazim geworden. Wellicht als Clasie weggaat voor donderdag dat er dan een vervanger op mag komen, maar geen ideequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar Dost is (te) duur en is er niet, dus daar heb je weinig aan hè
Ja, maar als je Feyenoord niet kan verkopen tov Sparta doe je zelf natuurlijk in eerste instantie wat verkeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze doen daarin weinig verwijtbaars, maar ze zijn wel een concurrent die vissen in dezelfde vijver he. Gezien ze vervolgens een te kleine club zijn om de echte talenten te behouden, vertrekken die vervolgens heel regelmatig naar ajax en psv.
Dat is ook iets waar ik me mateloos aan kan irriteren... Het weg doen van je beste spelers, vóór je een vervanger hebt. Waardoor je Europees voetbal (alweer) mis loopt. Was 2 & 3 seizoenen terug ook al... Dit jaar lijkt het weer te gebeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij niet: we mochten dacht ik nog 1 speler toevoegen en dat is Kazim Kazim geworden. Wellicht als Clasie weggaat voor donderdag dat er dan een vervanger op mag komen, maar geen idee
Let them know. Randdebielen. Beter komt er weer een aanslag op het Maasgebouw. Is weer nodig. Flikker de hele directie er maar weer uit.twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Is al een keer gemeld in het vorige topic (of was het die daarvoor al weer?)quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Klopt, dat is iets heel mafs. Uit het oogpunt van de kopende club kan ik het wel kopen (blessures etc.), maar vd verkopende club totaal nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik me mateloos aan kan irriteren... Het weg doen van je beste spelers, vóór je een vervanger hebt. Waardoor je Europees voetbal (alweer) mis loopt. Was 2 & 3 seizoenen terug ook al... Dit jaar lijkt het weer te gebeuren.
Kan niet vaak genoeg gepost worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is al een keer gemeld in het vorige topic (of was het die daarvoor al weer?)
Dat zeg ik; deels ook een kwestie van budgetten/faciliteiten die wij nu beschikbaar hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je Feyenoord niet kan verkopen tov Sparta doe je zelf natuurlijk in eerste instantie wat verkeerd.
Moet je de rest van zijn tweets ook posten. Maakt het plaatje wat completerquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Want? Je wilt blijven bevestigen dat Guidetti een salaris van 2 miljoen wil, in 2 jaar amper gevoetbald heeft en een transfersom heeft van +- 5 miljoen en dus een veel te groot risico is? En dat hij zichzelf hiermee dus enorm voor paal zet? Ik hoop dat hij gauw een club heeft, ik word hier zo moe vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Een vervanger vast halen voordat een speler verkocht is brengt nou eenmaal een groot risico met zich mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik me mateloos aan kan irriteren... Het weg doen van je beste spelers, vóór je een vervanger hebt. Waardoor je Europees voetbal (alweer) mis loopt. Was 2 & 3 seizoenen terug ook al... Dit jaar lijkt het weer te gebeuren.
Ik snap het ook niet.. En al helemaal niet dat Feyenoord dit voor de 3e keer binnen 4 jaar doet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, dat is iets heel mafs. Uit het oogpunt van de kopende club kan ik het wel kopen (blessures etc.), maar vd verkopende club totaal niet
Geen Vlaar meer dus niemand die de ballen heeft om de trainer weg te stemmen. Clasie zal wel blij zijn als hij weg is van dit zinkende schip. Belachelijk dat je bijna je halve selectie verkoopt zonder daar waardige vervangers voor te hebben. Pelle had een contract tot medio 2017 en die laat je even gaan voor 8 miljoen terwijl je voor dat bedrag toch geen gelijkwaardige spits of beter kan krijgen. Die Van Geel mag die schaduwlijstjes in zn reet stoppenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Let them know. Randdebielen. Beter komt er weer een aanslag op het Maasgebouw. Is weer nodig. Flikker de hele directie er maar weer uit.twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
reageer retweet
Niet per se. Gewoon een transferdatum in de toekomst afspreken, zodat je wat tijd hebt. Sowieso parallelle onderhandelingen voor zowel ver- als aankoop voeren. Die op elkaar afstemmen. Zo moeilijk kan het niet zijn. Kwestie van ff goed op je agenda en de data letten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vervanger vast halen voordat een speler verkocht is brengt nou eenmaal een groot risico met zich mee.
Nou ja, de afgelopen jaren had het nog iets logisch: spelers die Europees in actie waren gekomen voor de ene club, konden niet meer in actie komen voor de andere club. Dat zet de prijs natuurlijk enorm onder druk. Maar dit jaar is die regel niet meer, dus had het het ideale moment geweest om ze te houden (maar wel met risico dat de transfersommen flink zakken omdat ze gigantisch door de mand vallen)quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. En al helemaal niet dat Feyenoord dit voor de 3e keer binnen 4 jaar doet...
Iets met ezels en stenen
Rutten zit er net 2 maanden en hij moet nou al wegwezen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Geen Vlaar meer dus niemand die de ballen heeft om de trainer weg te stemmen. Clasie zal wel blij zijn als hij weg is van dit zinkende schip. Belachelijk dat je bijna je halve selectie verkoopt zonder daar waardige vervangers voor te hebben. Pelle had een contract tot medio 2017 en die laat je even gaan voor 8 miljoen terwijl je voor dat bedrag toch geen gelijkwaardige spits of beter kan krijgen. Die Van Geel mag die schaduwlijstjes in zn reet stoppen
Was het allemaal maar zo simpel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet per se. Gewoon een transferdatum in de toekomst afspreken, zodat je wat tijd hebt. Sowieso parallelle onderhandelingen voor zowel ver- als aankoop voeren. Die op elkaar afstemmen. Zo moeilijk kan het niet zijn. Kwestie van ff goed op je agenda en de data letten.
Inderdaad, wat een mafklappers heb je danquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef TC03 het volgende:
Welke debiel komt er steeds met uitspraken als 'je wordt pas kampioen in maart of april'? Ohja, Immers. Misschien hem eens uitleggen dat punten in augustus net zo zwaar tellen als in maart?
Houden hoeft niet per se, als je maar een vervanger hebt voor de wedstrijd. Nu moest Feyenoord met Te fucking Vrede als spits Europa in... Ik reken dit seizoen dus niet op veel meer wedstrijden dan 40... Inclusief Europees en beker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen jaren had het nog iets logisch: spelers die Europees in actie waren gekomen voor de ene club, konden niet meer in actie komen voor de andere club. Dat zet de prijs natuurlijk enorm onder druk. Maar dit jaar is die regel niet meer, dus had het het ideale moment geweest om ze te houden (maar wel met risico dat de transfersommen flink zakken omdat ze gigantisch door de mand vallen)
Wat is daar zo moeilijk aan dan. Zit op de tribune.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Henrys het volgende:
En ze mogen ook wel een keer wat openheid geven over Achahbar zijn situatie
Die wissels van hem slaan nergens op en die interviews word je haast onvruchtbaar van. Ook niet iemand die een team een donderpreek kan geven. Had veel liever Fraser of Verbeek gehadquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rutten zit er net 2 maanden en hij moet nou al wegwezen?
Kwestie van zo simpel maken. Ik zie het probleem niet. Ze hebben het over miljoenen, dan maakt een paar dagen later bekendmaken ook niets uit.quote:
Had Rutten niet gezegd dat hij niet zeker is van zijn kwaliteiten als trainer mbt het veranderen van de mentaliteit??quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rutten zit er net 2 maanden en hij moet nou al wegwezen?
Vervangers worden vaak ook niet in een paar dagen gehaald. Je hebt het over voetbalclubs, spelers, makelaars etc. Dat wereldje zit nou eenmaal niet zo simpel in elkaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van zo simpel maken. Ik zie het probleem niet. Ze hebben het over miljoenen, dan maakt een paar dagen later bekendmaken ook niets uit.
Ach, het werkt wel. Paar stenen erdoorheen gooien met een paar doodsbedreigingen voor V. Geel en we kunnen weer verder gaan bouwen. Deze man heeft een mooie fundering gelegd, maar op dit moment is hij een huis aan het bouwen met los zand. Opgesodemieterd met die gozert. Heeft zijn tijd gehad.quote:
Koeman zou degraderen met deze selectie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef Henrys het volgende:
Maargoed, Pelle en Koeman doen het bij Southampton ook niet echt goed dus wie weet zijn ze in de winterstop weer terug
Maar precies hetzelfde geldt voor het verkopen van spelers. Heb je met precies dezelfde factoren te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervangers worden vaak ook niet in een paar dagen gehaald. Je hebt het over voetbalclubs, spelers, makelaars etc. Dat wereldje zit nou eenmaal niet zo simpel in elkaar.
Eensquote:Droeftoeters die roepen dat ze de spelers dan maar gewoon hadden moeten houden begrijpen er sowieso geen klote van overigens
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef Henrys het volgende:
Maargoed, Pelle en Koeman doen het bij Southampton ook niet echt goed dus wie weet zijn ze in de winterstop weer terug
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel. Paar stenen erdoorheen gooien met een paar doodsbedreigingen voor V. Geel en we kunnen weer verder gaan bouwen. Deze man heeft een mooie fundering gelegd, maar op dit moment is hij een huis aan het bouwen met los zand. Opgesodemieterd met die gozert. Heeft zijn tijd gehad.
Deals worden binnen een paar uur gesloten in de laatste week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervangers worden vaak ook niet in een paar dagen gehaald. Je hebt het over voetbalclubs, spelers, makelaars etc. Dat wereldje zit nou eenmaal niet zo simpel in elkaar.
Droeftoeters die roepen dat ze de spelers dan maar gewoon hadden moeten houden begrijpen er sowieso geen klote van overigens
En dan wil je geen risico nemen met Guidetti. Dit is echt weer des Feyenoord. Faalbeleid ten top. Gelukkig zijn we het gewend he jongens?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:02 schreef Henrys het volgende:
Bilal voor 3,5 miljoen euro is trouwens ook belachelijk
Maar daarin delf je als Nederlandse club wel het onderspits als een beetje Europese subtopper aanklopt. Zo liggen de verhoudingen nou eenmaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar precies hetzelfde geldt voor het verkopen van spelers. Heb je met precies dezelfde factoren te maken.
Nooit iets begrepen van zijn wisselbeleid. Bij PSV al niet, maar toen kon ik er nog wel om lachen. Behoudende Fredje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie trouwens na de 64ste minuut, toen die achterlijke wissels kwamen, nog een goede voorzet gezien van de zijkanten? Ik snap werkelijk waar niet dat Manu en De Schaak werden gewisseld. De 2 beste mannen van het veld. Na de wissels geen fatsoenlijke aanval meer gezien. Onbegrijplijke wissels. Tactisch was Rutten weer extreem zwak vandaad.
Schaken en vooral Manu liepen ook iedereen eruit. Bilal probeert constant zijn man voorbij te spelen maar faalt hopeloosquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie trouwens na de 64ste minuut, toen die achterlijke wissels kwamen, nog een goede voorzet gezien van de zijkanten? Ik snap werkelijk waar niet dat Manu en De Schaak werden gewisseld. De 2 beste mannen van het veld. Na de wissels geen fatsoenlijke aanval meer gezien. Onbegrijplijke wissels. Tactisch was Rutten weer extreem zwak vandaag.
De positie van het Nederlandse voetbal is imo irrelevant. Het gaat mij immers enkel om data van presentatie. De deal is dan al lang rond. Kwestie van zorgen dat die op elkaar afgestemd zijn. Maw; heb je vervanger binnen 24 uur voor/na de deal gepresenteerd. En al helemaal geen belangrijke spelers niet vervangen voor Europese wedstrijden... Dat kost Feyenoord nu al voor de 3e keer (waarschijnlijk) een Europees toernooi en dus veel geld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daarin delf je als Nederlandse club wel het onderspits als een beetje Europese subtopper aanklopt. Zo liggen de verhoudingen nou eenmaal.
Komt er nog eens bij dat de eredivisie werkelijk geen fuck meer voorstelt dus in de transferperiode ben je als Nederlandse club ergens als laatste aan de beurt. Zowel met kopen als verkopen. Wat dat aangaat was deze zomer wel een uitzondering, maar ik verwacht nog flink wat vuurwerk deze week. En daarmee doel ik niet op die wedstrijd in Enschede zondag.
Een bal die recht omhoog gaat kan natuurlijk nooit een terugspeelbal zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en als die vuurpijl in de 88ste minuut, geen terugspeelbal meer is, dan ben ik echt rete benieuwd wat er vandaag de dag nog wel een terugspeelbal is. We kunnen die regel beter afschaffen. Scheelt een hoop frustratie. Ik denk als je de archieven induikt, je terug moet naar 2004 eer je een situatie tegenkomt waarbij er voor gefloten werd.
Ik vond dit geen terugspeelbal hoor, kan me nog wel herinneren dat vermeer in de europa league (2013) een terugspeelbal oppakte welke een gevaarlijke indirecte vrije trap opleverde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en als die vuurpijl in de 88ste minuut, geen terugspeelbal meer is, dan ben ik echt rete benieuwd wat er vandaag de dag nog wel een terugspeelbal is. We kunnen die regel beter afschaffen. Scheelt een hoop frustratie. Ik denk als je de archieven induikt, je terug moet naar 2004 eer je een situatie tegenkomt waarbij er voor gefloten werd.
Ja, nogmaals. Ik vind dat wel echt extreem makkelijk gedacht. Zo simpel ligt het gewoonweg niet. Je kan ook moeilijk een transfer gaan blokkeren omdat je nog geen vervanger binnen hebt. Die onderhandelingspositie kunnen Nederlandse clubs en Feyenoord in het bijzonder zich niet veroorloven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De positie van het Nederlandse voetbal is imo irrelevant. Het gaat mij immers enkel om data van presentatie. De deal is dan al lang rond. Kwestie van zorgen dat die op elkaar afgestemd zijn. Maw; heb je vervanger binnen 24 uur voor/na de deal gepresenteerd. En al helemaal geen belangrijke spelers niet vervangen voor Europese wedstrijden... Dat kost Feyenoord nu al voor de 3e keer (waarschijnlijk) een Europees toernooi en dus veel geld.
Je loopt als club nog minder financieel risico met het halen van een Guidetti
Maar je kan er wel voor zorgen dat je al bezig bent met een vervanger. Het mag bekend zijn welke spelers waarschijnlijk weg gaan, die moet je dus (eventueel) vervangen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nogmaals. Ik vind dat wel echt extreem makkelijk gedacht. Zo simpel ligt het gewoonweg niet. Je kan ook moeilijk een transfer gaan blokkeren omdat je nog geen vervanger binnen hebt. Die onderhandelingspositie kunnen Nederlandse clubs en Feyenoord in het bijzonder zich niet veroorloven.
En volgens mij moet er donderdag nog een potje gespeeld worden waarin we een uitstekende uitgangspositie hebben.
Precies. Ik stoor me regelmatig aan zijn wissels.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie trouwens na de 64ste minuut, toen die achterlijke wissels kwamen, nog een goede voorzet gezien van de zijkanten? Ik snap werkelijk waar niet dat Manu en De Schaak werden gewisseld. De 2 beste mannen van het veld. Na de wissels geen fatsoenlijke aanval meer gezien. Onbegrijplijke wissels. Tactisch was Rutten weer extreem zwak vandaag.
Ja, nogmaals. De voetballerij is niet echt hetzelfde wereldje als de huizenmarkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je kan er wel voor zorgen dat je al bezig bent met een vervanger. Het mag bekend zijn welke spelers waarschijnlijk weg gaan, die moet je dus (eventueel) vervangen.
Je kan mij niet wijsmaken dat vGeel begin Juli niet wist dat Pelle zou vertrekken. Hij had toen al een spits moeten benaderen en het liefst aantrekken. Hij heeft tijd zat gehad. Daarnaast kun je altijd clausules in contracten opnemen zoals dat ook bij huizen gebeurt. "Op voorwaarde van verkoop Pelle..."
Ik denk dat men het spelletje veel moeilijker maakt dan het zou moeten zijn.
En de uitgangspositie voor donderdag kan dan wel goed zijn, maar als Feyenoord dan net zo speelt als vandaag, zie ik het heel somber in.
Wel echt een geweldige assist moet ik zeggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Thunder0x het volgende:
Van Beek werd trouwens ook als een wijf opzij gezet door die dwerg.. Djeez
Maar volgens mij ook niet zo ingewikkeld als men graag doet gelovenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nogmaals. De voetballerij is niet echt hetzelfde wereldje als de huizenmarkt.
Hij heeft een geweldige pass in zn benen, eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt een geweldige assist moet ik zeggen
Van die Oar bedoelde ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij heeft een geweldige pass in zn benen, eens.
goed nieuws voor Twentequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:10 schreef Thunder0x het volgende:
Bjelland trowuens geschorst tegen Feyenoord
Feyenoord mist scorend vermogen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef superniger het volgende:
Wat ging er mis vandaag?
Feyenoord had vandaag toch gewoon moeten winnen?
En een goede keeper, een goede verdediging en een goede rechtermiddenvelder.quote:
Ik blijf het een enorme faal dat die er niet is. Nieuwe spits en hij hoeft feyenoord echt geen kampioen te maken met al die transfers.quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:52 schreef Thunder0x het volgende:
Samenvatting van eagles-dordt op de NOS. Laten zien hoe de scheids affluit![]()
Vergeet niet dat Te Vrede en Immers elkaar schoten aan het blokken waren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Thunder0x het volgende:
Wat ging er mis?
Tevreden mist een kopkans van 5 meter
Immers schiet op een leeg doel op de paal
Schaken kan nog steeds niet verdedigen en moet dat ook niet proberen
Verbeek wordt in een 1 op 1 duel als een wijf opzij gezet
Mulder pakt geen punten
Mathijsen schiet alle ballen blind naar voren zonder enig idee
Rutten zet basisspelers zonder enige rationele reden op de bank
Ohja en Nelom kan niet voetballen.
Ik vraag me ernstig af of jij wel kijkt, zeker als je namen niet eens goed kan schrijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Thunder0x het volgende:
Wat ging er mis?
Tevreden mist een kopkans van 5 meter
Immers schiet op een leeg doel op de paal
Schaken kan nog steeds niet verdedigen en moet dat ook niet proberen
Verbeek wordt in een 1 op 1 duel als een wijf opzij gezet
Mulder pakt geen punten
Mathijsen schiet alle ballen blind naar voren zonder enig idee
Rutten zet basisspelers zonder enige rationele reden op de bank
Ohja en Nelom kan niet voetballen.
Ik word zo moe van dat van Geel ge-bash. Die mag je pas afrekenen op 2 september. Ik heb er vertrouwen in dat er dan een goede selectie staat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
En dan wil je geen risico nemen met Guidetti. Dit is echt weer des Feyenoord. Faalbeleid ten top. Gelukkig zijn we het gewend he jongens?
Allemaal lekker het zaad slikken van Van Geel, die doet zo zijn best namelijk. Gelukkig zijn de rifapen er nog. Ik geef het nog een wedstrijdje of 10. Komen er weer rellen. Doet ons schijnbaar wel goed.
Jammer dan dat we al die jaren na een mooie eindplek telkens Europees voetbal weggeven. En ja, dat reken ik van Geel aan. Hij had zeker dit jaar zoveel mogelijkheden en kansen om eerder degelijke spelers te halen. Dat je dan op de proppen komt met vleugelspelers en middenvelders en uitgerangeerde verdedigers in plaats van een spits die je keihard nodig hebt, en ook nog eens te trappelen om aan de slag te gaan, dan mag je van mij optyfen. Ja hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik hoop dat die van Geel snel opkenkert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat van Geel ge-bash. Die mag je pas afrekenen op 2 september. Ik heb er vertrouwen in dat er dan een goede selectie staat.
Dat je nu punten laat liggen is eerder de schuld van Fred Rutten dan van van Geel. Vorig jaar kon je nog enigszins positiespel spelen doordat je Pelle in de spits had staan, die Immers zijn tekortkomingen als een nr10 kon verbloemen, en hem zelfs beter liet voetballen.
Nu kan je met te Vrede en Immers centraal geen positiespel spelen. te Vrede is niet balvast genoeg en Immers loopt in de weg en temporiseert alle aanvallen. Op de positie van Immers hoort iemand die en aanvaller minimaal 1 keer per wedstrijd in scoringspositie brengt. Met Immers gebeurt dat 3 keer per jaar waarvan 2 keer per ongeluk.
Elke imbeciel moet toch kunnen zien dat Immers en Te Vrede niet samen gaat centraal. Met een goede nummer 10 met inzicht kan je best met te Vrede spelen, en met een goede balvaste spits die kan meevoetballen kan je met Immers spelen. Maar die 2 samen gaat niet, zelfs niet bij Transvalia 4. Dat Rutten dat niet ziet na 10 wedstrijden en 85 trainingen is zorgelijk. Een goede voetballende spits hebben we (nog) niet maar wel spelers die op 10 kunnen: Vilhena, Karsdorp en Sleegers. Zet een daarvan op 10 en heel je middenveld gaat er voetballend op vooruit plus je hebt meer scorend vermogen.
En als die lamlul van een Rutte, dan ook nog eens vrij vroeg in de wedstrijd de twee gevaarlijkste aanvallers gaat wisselen, dan wordt het lastig om zelfs van dit FC Utrecht te verslaan. Met deze selectie moet je vandaag gewoon makkelijk kunnen winnen, dat de mensen dan niet op de juiste plaats worden gezet is niet de schuld van van Geel.
Die 2 september datum is natuurlijk lulkoek. We hadden eerder klaar moeten zijn, hoe je het ook draait.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat van Geel ge-bash. Die mag je pas afrekenen op 2 september. Ik heb er vertrouwen in dat er dan een goede selectie staat.
Dat je nu punten laat liggen is eerder de schuld van Fred Rutten dan van van Geel. Vorig jaar kon je nog enigszins positiespel spelen doordat je Pelle in de spits had staan, die Immers zijn tekortkomingen als een nr10 kon verbloemen, en hem zelfs beter liet voetballen.
Nu kan je met te Vrede en Immers centraal geen positiespel spelen. te Vrede is niet balvast genoeg en Immers loopt in de weg en temporiseert alle aanvallen. Op de positie van Immers hoort iemand die en aanvaller minimaal 1 keer per wedstrijd in scoringspositie brengt. Met Immers gebeurt dat 3 keer per jaar waarvan 2 keer per ongeluk.
Elke imbeciel moet toch kunnen zien dat Immers en Te Vrede niet samen gaat centraal. Met een goede nummer 10 met inzicht kan je best met te Vrede spelen, en met een goede balvaste spits die kan meevoetballen kan je met Immers spelen. Maar die 2 samen gaat niet, zelfs niet bij Transvalia 4. Dat Rutten dat niet ziet na 10 wedstrijden en 85 trainingen is zorgelijk. Een goede voetballende spits hebben we (nog) niet maar wel spelers die op 10 kunnen: Vilhena, Karsdorp en Sleegers. Zet een daarvan op 10 en heel je middenveld gaat er voetballend op vooruit plus je hebt meer scorend vermogen.
En als die lamlul van een Rutte, dan ook nog eens vrij vroeg in de wedstrijd de twee gevaarlijkste aanvallers gaat wisselen, dan wordt het lastig om zelfs dit FC Utrecht te verslaan. Met deze selectie moet je vandaag gewoon makkelijk kunnen winnen. Dat de mensen niet op de juiste plaats worden gezet is niet de schuld van van Geel.
Wat een kapsones.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-08-2014 om 20:26:32Tonny Vilhena wilde vandaag niet met RTV Rijnmond praten omdat men afgelopen vrijdag in #FCRijnmond kritisch was op zijn spel. #Feyenoord reageer retweet
De Tongodquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kapsones.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-08-2014 om 20:26:32Tonny Vilhena wilde vandaag niet met RTV Rijnmond praten omdat men afgelopen vrijdag in #FCRijnmond kritisch was op zijn spel. #Feyenoord reageer retweet
Ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld de transfer van El Ahmadi eerder niet echt mogelijk was. Dat er eerder een spits gehaald had kunnen worden lijkt me wel duidelijk, maar toch ook best lastig als de gewenste opties niet kunnen, willen of een te groot risico zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die 2 september datum is natuurlijk lulkoek. We hadden eerder klaar moeten zijn, hoe je het ook draait.
Het lijkt me sowieso wel handig om hem zoveel mogelijk uit de media te laten. Die heeft niet bepaald het licht uitgevonden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord hem wel lange tijd in onzekerheid heeft gelaten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
BULLSHIT!
Feyenoord durft Guidetti niet aan omdat hij superveel geld kost. Dat komt o.a. omdat Guidetti hoge salariseisen heeft, en die eisen stelt hij toch echt zelf.
Een goede spits kost gewoon veel geld, en in een vroeg stadium staan spelers van een bepaald kaliber niet te trappelen om naar de Eredivisie/Feyenoord te komen en zijn ze voor Feyenoord nog te duurquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Die 2 september datum is natuurlijk lulkoek. We hadden eerder klaar moeten zijn, hoe je het ook draait.
Ik snap de bedenkingen ook wel vanwege zijn blessure. Gok is gewoon te groot. Al had Van Geel het wel iets netter mogen brengen. Nu beschadig je zo'n jongen eigenlijk alleen maar en dat is nergens voor nodig. Desalniettemin de enige juiste beslissing om hem niet terug te halen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar dat neemt niet weg dat Feyenoord hem wel lange tijd in onzekerheid heeft gelaten.
Verder ging het in de eerste instantie vooral om z,n fysieke gesteldheid.
Of zijn rancune terecht is weet ik niet, maar ik snap het wel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
En met deze lamlendige selectie kan zelfs Koeman niets mee. Eigenlijk zijn elke sterren in de afgelopen jaren niet door Van Geel gekomen maar door of Koeman of omstandigheden. Guidetti reken ik Van Geel niet aan en Pellè is door Koeman gekomen. Van Geel is done. Hoop dat ze dat in Rotterdam ook snel zien.
Eens wat Ahmadi betreft hoor, maar vooral die spits.. man man man.. Qua middenveld is je hoogste pro Immers vervangen. Nu zou ik dat met Toornstra doen op dit moment, maar ja, ik ben er heel erg bang voor dat we dat kunnen vergeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld de transfer van El Ahmadi eerder niet echt mogelijk was. Dat er eerder een spits gehaald had kunnen worden lijkt me wel duidelijk, maar toch ook best lastig als de gewenste opties niet kunnen, willen of een te groot risico zijn.
Daar ben ik het wel mee eens, Feyenoord en gokken is meestal niet zo,n goede combinatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de bedenkingen ook wel vanwege zijn blessure. Gok is gewoon te groot. Al had Van Geel het wel iets netter mogen brengen. Nu beschadig je zo'n jongen eigenlijk alleen maar en dat is nergens voor nodig. Desalniettemin de enige juiste beslissing om hem niet terug te halen.
Redelijk wel eens, en begrijp me niet verkeerd; van Geel hoeft van mij niet weg, van Geel heeft prima werk gedaan, en ik wil niet al zijn aankopen de grond in trappen zoals velen anderen dat wel doen, maar die spits had er wat mij betreft al lang en breed moeten staan. Niet dat je dan wel CL had gespeeld (maar wie weet..) maar ik zie vandaag, ondanks dat ie gewoon weer scoort waarvoor alle credits, zoveel mogelijkheden verprutst worden, en dan niet eens heel overduidelijk, maar van die kleine dingen. Net in de weg lopen van Te Vrede, net niet snel genoeg zijn, net niet doortastend, allemaal kleine dingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef elCholo het volgende:
[..]
Een goede spits kost gewoon veel geld, en in een vroeg stadium staan spelers van een bepaald kaliber niet te trappelen om naar de Eredivisie/Feyenoord te komen en zijn ze voor Feyenoord nog te duur
Als je dan tot het einde van de transferperiode moet wachten om een dergelijke speler alsnog binnen te kunnen halen, dan is dat gewoon prima beleid.
Als van Geel het niet lukt om een goede spits binnen te halen dan heeft hij inderdaad gefaald en zichzelf redelijk ongeloofwaardig gemaakt met zijn "schaduwlijstje" die die al heel lang zegt te hebben.
Maar voorlopig heeft die nog een week de tijd, en ik heb vertrouwen in van Geel dat hij gewoon met een goede spits komt (hopelijk die Kroaat of Zapata).
Ik hoop dat Rutten ook wel inziet dat Toornstra én Immers niet echt gaat werken. Ik zou ook graag Vilhena wat dichter bij de spits willen zien spelen, maar ook dat is wishful thinking helaasquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens wat Ahmadi betreft hoor, maar vooral die spits.. man man man.. Qua middenveld is je hoogste pro Immers vervangen. Nu zou ik dat met Toornstra doen op dit moment, maar ja, ik ben er heel erg bang voor dat we dat kunnen vergeten.
Ik maak me dan wat minder zorgen over de verdediging, als er een goeie keeper zou staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rutten ook wel inziet dat Toornstra én Immers niet echt gaat werken. Ik zou ook graag Vilhena wat dichter bij de spits willen zien spelen, maar ook dat is wishful thinking helaas
Grootste zorgenkindje is wat mij betreft eigenlijk de verdediging op dit moment. Kongolo die wordt misbruikt, Mathijsen die eigenlijk al een tijdje niet meer kan, Boulahrouz die altijd in de lappenmand zit en Van Beek die nog wel de nodige foutjes gaat (en mag) maken. En over Mulder is wel genoeg gezegd lijkt me. Die Australiaan geven we maar even het voordeel van de twijfel.
El Ahmadi - Vilhena - Toornstra is een prima middenveld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me dan wat minder zorgen over de verdediging, als er een goeie keeper zou staan. Maar ook wat verdediging betreft heb je eigenlijk wel gelijk. Maar maak me daar minder druk over als voorin.
Overigens zou ik, als we weer met de punt naar voren spelen, het wel willen zien met Vilhena op 10, en dan Toornstra (fysiek en loop vermogen) en Clasie (passjes en lekker bijten op alles wat daar loopt) daar achter. Maar ja, Clasie gaat toch wel.
Ook dat kan ja. Lijkt me ook prima inderdaad, meer dan prima zelfs. Daar word ik wel enthousiast van. Wat een voetbal zit daar dan in zeg, want Toornstra is ook best wel creatief.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
El Ahmadi - Vilhena - Toornstra is een prima middenveld.
Ze hadden al een jaar de tijd godverdomme.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Nu gaat Feyenoord weer voor Zapata![]()
Waar is de tijd dat de scouting zijn werk deed en ergens een leuk talent vandaan haalde die niemand kent maar toch weet te presteren zoals Shinji Ono toen
Eigenlijk meerdere jaren. Die scouting van ons had eigenlijk jaren geen functie, want we konden niets kopen. Die hebben dus vanaf het moment dat we 0 hadden, zich moeten voorbereiden op dit jaartje dat we konden cashen met de jeugd. En wat hebben we; een paar dertigers die niet fit zijn, een turk getipt door Pierre van Hooijdonk, en een jong marrokaans ventje die er eigenlijk nog totaal niet klaar voor is om wekelijks in de Kuip te spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hadden al een jaar de tijd godverdomme.
Die tijd is er nooit geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Nu gaat Feyenoord weer voor Zapata![]()
Waar is de tijd dat de scouting zijn werk deed en ergens een leuk talent vandaan haalde die niemand kent maar toch weet te presteren zoals Shinji Ono toen
Jij wilt Beenhakker weer terug zeker?quote:
Allemaal mooi en aardig, maar je mag toch wel kritiek hebben op de manier waarop Van Geel dit seizoen is begonnen hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:47 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jij wilt Beenhakker weer terug zeker?
Kijk even wat die man tot nu toe bereikt heeft vanaf het moment dat hij instapte in de ellende nog maar een paar jaar geleden. Ik zal inderdaad even net als HMF een paar punten op een rijtje zetten, zodat mensen zoals jij misschien inzien dat we onze handen mogen dichtknijpen dat deze mannen in de ellende is ingestapt dat Feyenoord toe was mede door wanbeleid van andere TD's.
Wordt misschien vermoeiend maar onder andere:
- Been in geruild voor Koeman
- Belangrijkste contracten weten te verlengen (ja dat was een grote puinhoop. Onder Beenhakker waren de Vrij en Clasie waarschijnlijk gratis de deur uitgewandeld)
- Wijnaldum en Fer met aflopende contracten voor veel geld weten te verkopen
- De belangrijkste talenten uit Varkenoord weten vas te leggen (voorheen liepen ze wel heel makkelijk weg)
- Guidetti
- Pelle
- Kongolo bijgetekend
- Ook belangrijk geweest voor het nieuwe beleid waardoor we financieel er vergeleken met een aantal jaar geleden er rooskleurig voor staan.
- Deze transferwindow 30 miljoen binnen gehaald
Zet dit even naast de prestaties van onder andere Beenhakker, Wotte, of Bosz, en kijk dan ook naar de middelen die van Geel had en naar de situatie waar hij in stapte. En dan gaan mensen nu terwijl het nog geen 1 september is al lopen schreeuwen om het hoofd van van Geel![]()
Wat ben ik blij dat mensen met een visie zoals jij geen invloed hebben bij Feyenoord.
Klopt. Zo is het met Mario Been ook niet netjes gegaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Van Geel moet ook niet weg.
Al vind ik wat ie Guidetti heeft geflikt ook niet om over naar huis te schrijven, maar goed.
Ook dat ja. Dat snap ik ook niet echt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso, die paniek.Volgens oa LN is het einde der tijden weer nabij hoor. Af en toe krijg ik een beetje het gevoel dat veel van die supporters er gewoon op geilen om maar wanbeleid te kunnen roepen.
Dat mag zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
Allemaal mooi en aardig, maar je mag toch wel kritiek hebben op de manier waarop Van Geel dit seizoen is begonnen hoor.
Bizarre wedstrijd was dat. Uit tik je ze helemaal scheel, wordt het 1-1. Thuis ben je eigenlijk niks beter, 4-2.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Kom net deze beelden tegen:
Laat maar komen.
Maar het is wel zonde. Had een goeie spits geregeld en je had dit jaar weer top 3 gespeeld met een compleet leeggekocht team.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso, die paniek.Volgens oa LN is het einde der tijden weer nabij hoor. Af en toe krijg ik een beetje het gevoel dat veel van die supporters er gewoon op geilen om maar wanbeleid te kunnen roepen.
Hij heeft nog een week de tijd. En anders gaat Kazim natuurlijk iedereen verbazen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is wel zonde. Had een goeie spits geregeld en je had dit jaar weer top 3 gespeeld met een compleet leeggekocht team.
Nee klopt. Maar je bent hier toch wel wat gewend met dat gekanker als het ffies tegenzit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat mag zeker.
Maar mensen hebben het er al over dat die moet opkankeren
Je gaat toch niet ontkennen dat die man wel wat krediet heeft opgebouwd???
Daarnaast is de transferwindow nog niet eens afgelopen... Daarna mag je hem afbranden als die geen geschikte spits heeft weten te halen, maar om nu al te roepen dat van Geel moet opkankeren is echt lachwekkend en treurig tegelijk.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar je bent hier toch wel wat gewend met dat gekanker als het ffies tegenzit.
Ik begrijp gewoon dat geschreeuw op van geel niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar je bent hier toch wel wat gewend met dat gekanker als het ffies tegenzit.
Ik begrijp alleen niet dat er wordt gedaan alsof Van Geel op safe speelt. Hij haalt weer een spits met 0.11 oid aan goals en een aantal dertigers in de selectie. Ja, welke garantie heb je met dit soort spelers dan? Tevens weer risico's..quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef elCholo het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp gewoon dat geschreeuw op van geel niet.
Wat begin je nou weer over Beenhakker? Waar heb ik het over Beenhakker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:47 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jij wilt Beenhakker weer terug zeker?
Kijk even wat die man tot nu toe bereikt heeft vanaf het moment dat hij instapte in de ellende nog maar een paar jaar geleden. Ik zal inderdaad even net als HMF een paar punten op een rijtje zetten, zodat mensen zoals jij misschien inzien dat we onze handen mogen dichtknijpen dat deze man in de ellende is ingestapt dat Feyenoord toe was mede door wanbeleid van andere TD's.
Wordt misschien vermoeiend maar onder andere:
- Been in geruild voor Koeman
- Belangrijkste contracten weten te verlengen (ja dat was een grote puinhoop. Onder Beenhakker waren de Vrij en Clasie waarschijnlijk gratis de deur uitgewandeld)
- Wijnaldum en Fer met aflopende contracten voor veel geld weten te verkopen
- De belangrijkste talenten uit Varkenoord weten vas te leggen (voorheen liepen ze wel heel makkelijk weg)
- Guidetti
- Pelle
- Kongolo bijgetekend
- Ook belangrijk geweest voor het nieuwe beleid waardoor we financieel er vergeleken met een aantal jaar geleden er rooskleurig voor staan.
- Deze transferwindow 30 miljoen binnen gehaald
Zet dit even naast de prestaties van onder andere Beenhakker, Wotte, of Bosz, en kijk dan ook naar de middelen die van Geel had en naar de situatie waar hij in stapte. En dan gaan mensen nu terwijl het nog geen 1 september is al lopen schreeuwen om het hoofd van van Geel![]()
Wat ben ik blij dat mensen met een visie zoals jij geen invloed hebben bij Feyenoord.
Met dat eerste ben ik het wel eens. Mokotje en een Fernandez doen het bijvoorbeeld dus erg leuk bij pec. Alleen je kunt ze niet meer terughalen nu. Zo'n ahacbar ook bijv. Geloosd ergens in de twintigste divisie van Duitsland. Zie hem liever aan Cambuur verhuurd worden ofso.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die jonge spelers die nooit spelen niet willen verhuren (Steenvoorden, Woudenberg en vooral Sleegers). Stuur zo'n jongen toch gewoon een jaar naar Dordrecht/Sparta/Excelsior/whatever, is toch perfect? Ze spelen alledrie nooit en Sleegers ga je sowieso niet nodig hebben tenzij er ebola uitbreekt in De Kuip.
Het lijkt er ook niet echt op dat er al te veel werk gemaakt wordt van het lozen van Verhoek en Goossens. En gaat Achahbar alngo een kans krijgen? Zo nee, laat die dan ook maar een keer vertrekken. Wat moet je met 30 selectiespelers?![]()
- Koeman is toch onder het beleid van van Geel binnen gehaald?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Maastoren het volgende:
Wat begin je nou weer over Beenhakker? Waar heb ik het over Beenhakker?
- Been in geruild voor Koeman --> Volgens mij hebben de spelers echt de aanzet gegeven tot het ontslag van Been. Je doet net of dit een meesterzet was van God Van Geel. Je hoeft niet bijster veel voetbalverstand te hebben om te kunnen zien dat het niet functioneerde met/onder Been.
- Belangrijkste contracten weten te verlengen (ja dat was een grote puinhoop. Onder Beenhakker waren de Vrij en Clasie waarschijnlijk gratis de deur uitgewandeld) --> Denk jij nou echt dat de aanwezigheid of de gesprekken met Van Geel de doorslag hebben gegeven in contractbesprekingen met spelers als Vlaar en De Vrij? Alle macht ligt bij de spelers. Als zij willen blijven dan blijven ze. Wellicht kunnen ze overtuigd worden met een flinke zak geld. Voor de rest kan het de spelers echt niks schelen.
- Wijnaldum en Fer met aflopende contracten voor veel geld weten te verkopen --> Dit heeft Van Geel inderdaad goed gedaan.
- De belangrijkste talenten uit Varkenoord weten vas te leggen (voorheen liepen ze wel heel makkelijk weg) --> Nogmaals, de speler en zaakwaarnemer bepalen.
- Guidetti --> Guidetti stond al op de nominatie om gehuurd te worden voordat Van Geel kwam.
- Pelle --> voor Pelle moet je de zoon van Koeman bedanken.
- Kongolo bijgetekend --> Zie enkele regels hierboven.
- Ook belangrijk geweest voor het nieuwe beleid waardoor we financieel er vergeleken met een aantal jaar geleden er rooskleurig voor staan. --> Welk nieuwe beleid is dat dan? Heeft Van Geel gesaneerd?
- Deze transferwindow 30 miljoen binnen gehaald --> En vervolgens wat dertigers en een talent kopen waardoor de club sportief zo'n 10 stappen achteruit zet en het vooralsnog de aansluiting met de top weer kwijtraakt. Lekker bezig.
Je kan Bosz, Wotte etc niet met Van Geel vergelijken. Dat waren andere tijden en andere situaties. Van Geel lult altijd over schaduwlijstjes, regelmatig overleg met de scouting en directie etc. Veel woorden en weinig daden. Feyenoord wil toch een topclub zijn? Handel dan ook als een topclub.
En wat is mijn visie dan?
Sorry, maar wat een bullshit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat begin je nou weer over Beenhakker? Waar heb ik het over Beenhakker?
- Been in geruild voor Koeman --> Volgens mij hebben de spelers echt de aanzet gegeven tot het ontslag van Been. Je doet net of dit een meesterzet was van God Van Geel. Je hoeft niet bijster veel voetbalverstand te hebben om te kunnen zien dat het niet functioneerde met/onder Been.
- Belangrijkste contracten weten te verlengen (ja dat was een grote puinhoop. Onder Beenhakker waren de Vrij en Clasie waarschijnlijk gratis de deur uitgewandeld) --> Denk jij nou echt dat de aanwezigheid of de gesprekken met Van Geel de doorslag hebben gegeven in contractbesprekingen met spelers als Vlaar en De Vrij? Alle macht ligt bij de spelers. Als zij willen blijven dan blijven ze. Wellicht kunnen ze overtuigd worden met een flinke zak geld. Voor de rest kan het de spelers echt niks schelen.
- Wijnaldum en Fer met aflopende contracten voor veel geld weten te verkopen --> Dit heeft Van Geel inderdaad goed gedaan.
- De belangrijkste talenten uit Varkenoord weten vas te leggen (voorheen liepen ze wel heel makkelijk weg) --> Nogmaals, de speler en zaakwaarnemer bepalen.
- Guidetti --> Guidetti stond al op de nominatie om gehuurd te worden voordat Van Geel kwam.
- Pelle --> voor Pelle moet je de zoon van Koeman bedanken.
- Kongolo bijgetekend --> Zie enkele regels hierboven.
- Ook belangrijk geweest voor het nieuwe beleid waardoor we financieel er vergeleken met een aantal jaar geleden er rooskleurig voor staan. --> Welk nieuwe beleid is dat dan? Heeft Van Geel gesaneerd?
- Deze transferwindow 30 miljoen binnen gehaald --> En vervolgens wat dertigers en een talent kopen waardoor de club sportief zo'n 10 stappen achteruit zet en het vooralsnog de aansluiting met de top weer kwijtraakt. Lekker bezig.
Je kan Bosz, Wotte etc niet met Van Geel vergelijken. Dat waren andere tijden en andere situaties. Van Geel lult altijd over schaduwlijstjes, regelmatig overleg met de scouting en directie etc. Veel woorden en weinig daden. Feyenoord wil toch een topclub zijn? Handel dan ook als een topclub.
En wat is mijn visie dan?
-Van Geel heeft Koeman aangetrokken. Koeman had minstens 1 keer kampioen moeten worden. Maar dat vergeten we dan maar even voor jouw gemak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
- Koeman is toch onder het beleid van van Geel binnen gehaald?
- Ik denk dat van Geel zeer zeker een invloed heeft gehad op de contractverlenging van die spelers ja. Er was met van Geel en Koeman weer een duidelijke visie dat vertrouwen gaf.
- Ja en van Geel heeft Guidetti toch gehuurd? er staan wereldwijd wel honderden spelers op lijstjes om verhuurd te worden...
- Zie het verhaal van Rekik. Een TD heeft dus wel degelijk invloed. Ik denk dat als je voorheen een actieve TD had gehad als van Geel, spelers als Ake, van Aanholt en Ebicilio niet zo snel waren vertrokken.
- Hij had ook tegen de zoon van Koeman kunnen zeggen: krijg jij lekker de blaftyfus met je Pelle! Wat overigens meerdere TD's hadden gedaan. Als Pelle was geflopt was het zeker ook niet de schuld geweest van van Geel maar van de zoon van Koeman?
- Over deze transferwindow kan je nog geen oordeel vellen aangezien die nog niet voorbij is.
Nee, dat snap ik ook niet. Die talenten moeten echt ervaring opdoen, zodat ze heel goed worden en zodat Feyenoord zo min mogelijk spelers hoeft te halen voor het eerste elftal. Als zo´n talent dan bijna alle wedstrijden weet te spelen, dan wordt hij in 1 jaar (veel) beter. Ik denk dat je dan ook heel goed kunt zien hoe goed een talent is en of hij eerder niet overschat/onderschat werd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze die jonge spelers die nooit spelen niet willen verhuren (Steenvoorden, Woudenberg en vooral Sleegers). Stuur zo'n jongen toch gewoon een jaar naar Dordrecht/Sparta/Excelsior/whatever, is toch perfect? Ze spelen alledrie nooit en Sleegers ga je sowieso niet nodig hebben tenzij er ebola uitbreekt in De Kuip.
Het lijkt er ook niet echt op dat er al te veel werk gemaakt wordt van het lozen van Verhoek en Goossens. En gaat Achahbar alngo een kans krijgen? Zo nee, laat die dan ook maar een keer vertrekken. Wat moet je met 30 selectiespelers? Goossens en Verhoek kosten samen toch wel tegen de 800k-1m per jaar vrees ik. Oftewel, de helft van het salaris van Dost.
Nou, ik denk niet dat Feyenoord in de top 5 gaat eindigen. Pelle´s gemis is echt te groot. Dat Feyenoord de laatste wedstrijden zonder Pelle wist te winnen, was knap, maar het was (uit mijn hoofd) ook niet tegen de beste tegenstanders, zoals dat ze tegen (met alle respect) Go Ahead Eagles won. Als die Kazim Richards ook net als Pelle is (overal gefaald, in Nederland een doelpuntenmachine), dan kan Feyenoord wel hoog eindigen, maar zonder een echt goede spits zie ik het somber in voor Feyenoord. Als ze Bas Dost weten te strikken, dan zou dat heel goed zijn. Ik denk dat Dost veel doelpunten in de Eredivisie gaat maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:06 schreef elCholo het volgende:
Trouwens als je deze selectie vergelijkt met die van vorig seizoen.
Is in de verdediging alleen Janmaat echt een gemis, maar lijkt Wilkshere een nuttige vervanger.
de Vrij speelde een fantastisch WK maar had vorig seizoen ook de nodige wedstrijden waarin hij speelde zoals van Beek vandaag. Ik vind Kongolo zelfs een verbetering ten opzichte van Indi.
Het middenveld is nog precies hetzelfde en op de vleugels heb je nu meer bruikbare opties: Manu en Bilal. Natuurlijk Pelle scheelt echt heel veel, maar die was vorig seizoen ook de nodige wedstrijden geschorst en die wonnen we wel..
Om nu te gaan schreeuwen dat het een grote ellende is is dus ook wel aardig overdreven. Dalijk met Toornstra, el Ahmadi, een goede spits en als die Kazim dan ook nog eens meevalt ga je er dus qua spelers materiaal er gewoon op vooruit.
Het is dan wel te hopen dat Rutten het op tactisch en ook mentaal vlak zijn werk weet te doen.
-Koeman bleek achteraf inderdaad een goede keuze. Vergeleken met voorgaande jaren heeft Koeman het uitstekend gedaan. Achteraf gezien had hij minstens 1 keer kampioen moeten worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een bullshit.
- De spelers hebben inderdaad de aanzet gegeven tot het ontslag van Mario Been. Maar dan moet Van Geel daarmee ook nog instemmen. Bovendien is het de keuze van Van Geel geweest om Koeman te halen. Dat bleek een gouden greep.
- De zaakwaarnemers en spelers beslissen uiteindelijk inderdaad over hun eigen contractverlenging. Maar het is wel Van Geel die daarvoor de juiste voorwaarden en visie schept die bij die spelers vertrouwen wekt om bij te tekenen.
- Dat Guidetti-argument is eveneens bullshit, want het is Van Geel geweest die uiteindelijk als eindverantwoordelijke de gok heeft durven nemen.
- Hetzelfde geldt voor het aantrekken van Pellè, Van Geel heeft als eindverantwoordelijke zijn toestemming moeten geven om Pellè te huren, maar bovendien heeft hij bij de club en met de speler op een juiste wijze moeten onderhandelen om ze uiteindelijk ook naar de club te halen. (Dit geldt evenzeer voor Guidetti als Pellè).
- Van Geel is gewoon uitstekend omgegaan met het feit dat hij nagenoeg geen transferbudget had. Ondanks dat heeft hij toch top 3 selecties bij elkaar weten te krijgen en behouden tot deze zomer.
- De huidige transferzomer zit er nog niet op. Als straks El Ahmadi komt en nog een goede spits hebben we uiteindelijk een zeer behoorlijke transferzomer gehad.
Kritiek op Van Geel.
Jemig jij bent de antipool van HMF? 1 zo'n pannenkoek is wel genoeg hier hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En dan wil je geen risico nemen met Guidetti. Dit is echt weer des Feyenoord. Faalbeleid ten top. Gelukkig zijn we het gewend he jongens?
Allemaal lekker het zaad slikken van Van Geel, die doet zo zijn best namelijk. Gelukkig zijn de rifapen er nog. Ik geef het nog een wedstrijdje of 10. Komen er weer rellen. Doet ons schijnbaar wel goed.
Heeft Van Geel weer goed gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Karelnoord het volgende:
http://feyenoordacademy.c(...)ste-nieuws&Itemid=18
Vrolijker bericht dit weekend over jongste jeugd. C2 wint een toernooit met o.a Chelsea en Borussia Dortmund en de D1 wint een toernooi met o.a Gladbach.
Die uitwedstrijd had met Guidetti in de spits geeïndigd in een monsterzege. Dat was echt een nulletje of 10 geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizarre wedstrijd was dat. Uit tik je ze helemaal scheel, wordt het 1-1. Thuis ben je eigenlijk niks beter, 4-2.
Deze meneer begrijpt het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft nog een week de tijd. En anders gaat Kazim natuurlijk iedereen verbazen.
quote:
Oppleurehhh met de VVF.quote:Vandaag moet ons toch even iets van het hart, en wel het volgende: Geld lenen kost geld. Vandaag is de tweede keer deze week dat Pim Blokland namens zijn vrienden in het AD met een artikel komt waarin rare citaten staan. Begrijp ons niet verkeerd: Zonder de Vrienden van Feyenoord was Feyenoord enkele jaren terug failliet gegaan (men kan erover twisten of dat wellicht beter was geweest voor iedereen -zie Glasgow Rangers-, maar dat terzijde). Hoewel we wel kunnen stellen dat de reddingsoperatie van de VvF vooral gericht was op het veilig stellen van het eigen geld had het natuurlijk ook direct mooie consequenties voor Feyenoord zelf. Door de kunstmatige ingreep van leningen omzetten naar aandelen verdween de rand van afgrond als sneeuw voor de zon.
Geld lenen kost geld
De afspraken die gemaakt zijn omtrent de terugbetaling, dividenduitkering en de macht die Feyenoord ervoor uit handen gaf zijn natuurlijk niet mis. Logisch, want als je aan de muur genageld staat kan je weinig anders dan accepteren wat iemand anders je komt brengen. De contracten werden gevuld met de meest rare eisen in de vorm van ‘belevingsrechten’: Per “opgehaald” miljoen wilde men vier van de duurste business-seats hebben, uiteraard inclusief parkeerplaats, ophaalservice en natuurlijk de bekende hospitality. Daarnaast zou men met de complete groep vrienden het trainingskamp in de winter mogen bezoeken, naar verluit één Europese uitwedstrijd én mogen alle Vrienden kosteloos gebruik maken van alle faciliteiten in De Kuip buiten wedstrijddagen voor vergaderingen, feesten en partijen. Of het allemaal nog niet genoeg was wilde men een aantal stoelen in de Raad van Commissarissen, het STICO en directe invloed op het beleid uitoefenen. Het was Pim Blokland die zei “supporters moeten niet denken dat ze verstand hebben van beleidszaken bij een voetbalclub”. Deze regel is blijkbaar niet meer geldig als je een supporter bent met meer dan een miljoen op de bank.
De Vrienden van Feyenoord haalde tot dusverre volgens insiders maar liefst 35 miljoen euro binnen. Naar schatting kost de VvF op jaarbasis met de ingelegde ¤ 35 miljoen de club Feyenoord bijna 1 miljoen euro aan belevingsrechten (lees: gederfde inkomsten). We scheppen hier wellicht een somber plaatje. Maar het was heus niet allemaal slecht wat er in die contracten stond: Om de stadionclub voor afzienbare tijd uit de greep van de curators te houden werden er een aantal clausules ingebakken. Zo hoeft Feyenoord pas dividend (rente, red.) te betalen bij een eigen vermogen van ¤ 3 miljoen. Ook wordt bij terugkoop van de aandelen niet de dan geldende marktwaarde van Feyenoord betaald, maar slechts de inleg van ¤ 30 miljoen. Als laatste heeft Feyenoord pas de mogelijkheid om aandelen terug te kopen als het eigen vermogen daarmee niet onder de ¤ 3 miljoen komt. Dat laatste is voor een noodlijdende club wellicht eerder een straf dan een zege, maar dat terzijde. Hoe langer de VvF blijft bestaan hoe langer het Feyenoord die ¤ 1 miljoen euro per jaar aan belevingsrechten kost.
Genoeg inleiding! Voor het eerst in tien jaar tijd heeft Feyenoord momenteel dus eindelijk genoeg eigen vermogen om over deze drempel te stappen. Dit betekend automatisch ook dat Feyenoord momenteel wél dividend uit moet gaan keren aan de Vrienden van Feyenoord. Naast de standaard kosten van ¤ 1 miljoen euro komt daar momenteel ( 35M / 100 * 4% ) op jaarbasis ¤ 1,4 miljoen bij. Bij elkaar dus méér dan ¤ 2,4 miljoen euro (!). De Vrienden van Feyenoord zijn deze zomer dus de best betaalde aankoop van Feyenoord. Ter vergelijking: Dat is méér dan het gewenste salaris van Guidetti, en méér dan alle transferkosten die Feyenoord tot op heden heeft gemaakt… BIJ ELKAAR! Kijk voor de gein eens naar het rentepercentage dat jij ontvangt op je spaarrekening en je snapt dat er momenteel in de wereld niets lucratiever is dan Vriend van Feyenoord zijn… De navolgende quote door Blokland in het AD natuurlijk in een compleet ander daglicht of moeten wij nu serieus nog iemand uitleggen waarom hij niet wil dat de aandelen teruggekocht worden? Zijn 2,4 miljoen redenen per jaar nog altijd onduidelijk voor je? Of je het nu doet in de vorm van een voorschot op je salaris, een lening bij de bank, een hypotheek, onderpand op je auto of aandelenuitgifte: Geld lenen kost dus geld, en niet te zuinig ook!
‘De Vrienden van Feyenoord willen helemaal geen geld van de transferopbrengsten van de vier verkochte spelers,’ zegt Blokland. ‘Wij deken ook nu weer puur in het belang van de club Feyenoord.’ Blokland stoort zich dan ook mateloos aan de mensen die enkele leden van de VVF van Feyenoord als ‘zakkenvullers’ betitelen.
‘Daar kan ik inderdaad heel erg moe van worden. Het zijn allemaal mensen die in het belang van Feyenoord denken. Er is op dit moment helemaal geen plan om de aandelen weer aan de club terug te verkopen. We zijn juist heel blij dat de club financieel weer gezond is. Er is een deel van het geld dat kan worden aangewend om te investeren in de spelersgroep. Duidelijker kan ik niet zijn, volgens mij.’
Pim Blokland, AD, 14 augustus 2014
Zoals we eerder al stelden zijn de Vrienden van Feyenoord zonder twijfel van grote positieve invloed geweest op het voortbestaan van het huidige Feyenoord. Het is echter naïef om te denken dat deze groep mensen het puur uit liefde voor Feyenoord doet. Bij de Feyenoord lopen een groot aantal zéér vermogende mensen rond. Wat te denken van Cees de Bruin (RvC lid Stadion Feyenoord), met een geschat vermogen van 1200 miljoen euro (!!!), Michel Perridon (sponsor) met een geschat vermogen van 230 miljoen of Boudewijn Poelman, VvF, met een geschat vermogen van 75 miljoen euro. Deze mensen kunnen in hun eentje de VvF meermaals afkopen. Een enkeling kan de verbouw van de Kuip vijf (!!!) keer eigenhandig betalen en dan nóg blijft hij miljonair! Alleen van Boudewijn Poelman, Pim Blokland, Rob Slotboom, Hans Vervat, Kurt Martens en Marcel van Gelderen is bekend dat ze “vriend” zijn. Feyenoord “allerrijkste” Cees de Bruin is géén Vriend van Feyenoord. Een groot aantal mensen wil namelijk niet geassocieerd worden met de zogenaamde Vrienden van Feyenoord, omdat ze vinden dat ze -hoe opvallend- juist níet het beste voor hebben met de club. Ook binnen de VvF vliegen de verwijten met enige regelmaat over tafel, sommige participanten hebben spijt als haren op het hoofd dat ze er ooit aan zijn begonnen. Veel “vrienden” zitten er namelijk in voor het aanzien. Te pas en te onpas lekken ze vertrouwelijke informatie naar de media dit tot grote ergernis van de directie van Feyenoord. Niet verwonderlijk, want op menig verjaardagsfeestje van die vrienden staan een paar journalisten vrolijk mee te tippen aan de witte wijn…
Dus mocht je eerdaags weer een geciteerd artikeltje leest in de krant uit de mond van een “Vriend van Feyenoord”, dan weet je dat de best betaalde speler van Feyenoord het woord aan het voeren is en wees gerust: Je mag nog vele jaren genieten van zijn citaten, want zolang Feyenoord de aandelen niet terug kan/mag kopen kost hij op jaarbasis méér dan onze beste speler op het veld… Veel woorden. Geen daden:
[/img]http://www.lunaticnews.nl/files/uploads/balk_afm5-jpg.jpg[/img]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef RetRy32 het volgende:
Werkelijk ongelooflijk dat wij deze geweldenaar niet (hebben geprobeerd te) huren.
Sowieso 90% kans dat Porto hem naar ons zou sturen voor meer speelminuten en goede relatie met Feyenoord (Indi, Clasie).
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd natuurlijk wel noodzaak ook, als hij Guidetti zonder "goede reden" niet terughaalt, breekt ook weer de pleuris los bij een deel van het Legioen. Voor John betekent het inderdaad waarschijnlijk een jaar bankzitten, dus ik begrijp wel dat hij hier vrij chagrijnig van wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de bedenkingen ook wel vanwege zijn blessure. Gok is gewoon te groot. Al had Van Geel het wel iets netter mogen brengen. Nu beschadig je zo'n jongen eigenlijk alleen maar en dat is nergens voor nodig. Desalniettemin de enige juiste beslissing om hem niet terug te halen.
Sjon had ook kunnen beseffen dat Feyenoord nooit een dik salaris aan een medisch probleemgeval gaat betalen. Maar voor een lager salaris wil die ook weer niet komen...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd natuurlijk wel noodzaak ook, als hij Guidetti zonder "goede reden" niet terughaalt, breekt ook weer de pleuris los bij een deel van het Legioen. Voor John betekent het inderdaad waarschijnlijk een jaar bankzitten, dus ik begrijp wel dat hij hier vrij chagrijnig van wordt.
Voor Feyenoord lijkt het, hoe spijtig ook, de beste oplossing om gewoon duidelijkheid te verschaffen.
Das geen eckte clubliefde. Maar ja, dat bestaat al niet meer bijna.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sjon had ook kunnen beseffen dat Feyenoord nooit een dik salaris aan een medisch probleemgeval gaat betalen. Maar voor een lager salaris wil die ook weer niet komen...
Wel een zeldzaam slecht schot die kerelquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Kom net deze beelden tegen:
Laat maar komen.
Mensen vergeten dat hij ook twee jaar als een natte krant heeft gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel een zeldzaam slecht schot die kerel
Als je alleen z'n doelpogingen uit een willekeurig seizoen op een rijtje zou zetten geloof je nooit dat die kerel de zaterdagamateurs is ontstegen
Verder uiteraard dikke klasse. Liever Ahmadi dan Toornstra WMB
Dat zijn de geruchten inderdaad. Of dat helemaal juist is is een tweede, maar ook compleet irrelevant. Als City 5 miljoen voor hem wil, is dat sowieso teveel, zeker als het niet 140% zeker is dat hij 145% fit is. Als zijn medisch dossier dan een goede aanleiding tot twijfel biedt, is dat vrij vies van Geel om te openbaren, maar wel zeer begrijpelijk en uit Feyenoord-perspectief wenselijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sjon had ook kunnen beseffen dat Feyenoord nooit een dik salaris aan een medisch probleemgeval gaat betalen. Maar voor een lager salaris wil die ook weer niet komen...
En ik wil het nog maar eens even benoemen: iemand wiens carrière op retour is. Als die Toornstra een beetje degelijk presteert kun je die over een seizoen of twee/drie nog slijten voor een mooi bedrag. Dat is dus niet alleen een sportieve investering, maar ook een financiële.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat hij ook twee jaar als een natte krant heeft gespeeld.
Toen werd hij de postbode genoemd inderdaad. In niets leek hij de eerste 2 jaar op de El Ahmadi van z'n laatste jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ervaring is ook goud waard.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En ik wil het nog maar eens even benoemen: iemand wiens carrière op retour is. Als die Toornstra een beetje degelijk presteert kun je die over een seizoen of twee/drie nog slijten voor een mooi bedrag. Dat is dus niet alleen een sportieve investering, maar ook een financiële.
quote:Stefan de Vrij heeft zijn officiële debuut voor Lazio opgefleurd met een doelpunt.
De van Feyenoord gekomen verdediger maakte het derde doelpunt in het Italiaanse bekerduel met Serie C-club Bassano (7-0). De Vrij maakte na 58 minuten het derde doelpunt. Edson Braafheid kwam niet in actie.
Voor Lazio begint het seizoen in de Serie A volgende week zondag tegen AC Milan. De Vrij speelde al een oefenduel voor de Romeinen, onlangs tegen Hannover.
Gescoord werd er vanavond in het Stadio Olimpico van Rome overigens pas na rust, tweemaal door de Senegalees Balde Keita. De Vrij liet na een uur de 3-0 oplichten. De Duitse routinier Miroslav Klose deed alleen de laatste 20 minuten mee. Braafheid bleef op de bank.
Antonio Di Natale had tegen Ternana een zeer productieve bui. De 36-jarige aanvaller van Udinese maakte er vijf (5-1). De Braziliaan Eder was met drie goals tegen Como de belangrijkste man van Sampdoria: 4-1. De Chileen Mauricio Pinilla behoedde Genoa voor uitschakeling bij Virtus Lanciano: 0-1.
Hoeveel geweldenaren kan Feyenoord nog huren volgens RetRy32?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef RetRy32 het volgende:
Werkelijk ongelooflijk dat wij deze geweldenaar niet (hebben geprobeerd te) huren.
Sowieso 90% kans dat Porto hem naar ons zou sturen voor meer speelminuten en goede relatie met Feyenoord (Indi, Clasie).
[ afbeelding ]
Boeetquote:Boëtius heldert op: 'Dat was een grapje, jullie moeten juist kritisch zijn'
Tot de start van dit seizoen ging alles crescendo voor Jean-Paul Boëtius. De jongeling veroverde razendsnel een basisplaats bij Feyenoord, werd geselecteerd voor het Nederlands elftal en was lange tijd in beeld om mee te gaan naar het WK in Brazilië. De laatste weken is echter alles anders: Boëtius presteert ondermaats en raakte zondag zijn basisplaats kwijt. Zelf ligt hij daar niet wakker van, zo vertelt hij in Metro.
Komende donderdag speelt Feyenoord namelijk om een plek in de groepsfase van de Europa League en Boëtius is geschorst voor dat duel, tegen het Oekraïense Zorya Luhansk. "De voornaamste reden waarom ik op de bank werd gezet, was dat de trainer wilde kijken wie hij komende donderdag als linksbuiten kan opstellen. Ik ben dan namelijk geschorst ", zegt hij stoïcijns.
Dat neemt niet weg dat Fred Rutten ook heeft ingegrepen naar aanleiding van de mindere prestaties van zijn pupil. Iets waar hij zelf niet voor wegloopt, ook al zou hij onlangs een verslaggever van RTV Rijnmond hebben verzocht om niet al te kritisch te zijn. "Dat was een grapje!", countert Boëtius nu. "Jullie van de media moeten juist kritisch zijn. Dat tilt mij naar een hoger niveau. In de eerste plaats op mentaal gebied en in de tweede plaats uiteindelijk ook sportief gezien."
De lijstjes van Van GeelGodquote:'Feyenoord komt weer uit in Napels, maar krijgt nul op het rekest'
zondag 24 augustus 2014 om 21:57 door Ruben Winkels
Feyenoord blijft speuren naar een nieuwe aanvalsleider. John Guidetti komt niet naar Rotterdam, Bas Dost is voorlopig onhaalbaar en daardoor lijken de Rotterdammers uit te komen bij een oude bekende.
Duvan Zapata is opnieuw in beeld bij Feyenoord, meldt Area Napoli zondagavond. Volgens het medium heeft de Rotterdamse club vrijdag weer contact opgenomen met Napoli om te praten over een mogelijke transfer. Feyenoord wil de Colombiaan graag voor een seizoen huren.
Een tussenpersoon van Feyenoord zou telefonisch contact hebben gehad met Ersin Akan, zaakwaarnemer van Zapata, en met Riccardo Bigan, sportief directeur van Napoli. Net als enkele weken geleden heeft de Italiaanse club laten weten dat de spits voorlopig niet mag vertrekken.
Napoli is alleen bereid Zapata te laten gaan als er een voor het einde van de transferperiode een vervanger kan worden opgepikt. De spits is bij de club uit Napels de derde keus.
Feyenoord trok in een eerder stadium Colin Kazim-Richards aan en heeft met Mitchell te Vrede een trefzekere spits in huis. De aanvaller scoorde in zijn laatste drie Eredivisie-optredens. Trainer Fred Rutten zei zondag dat de komst van een nieuwe spits 'minder urgent' is geworden.
Je ziet hem ook echt zo naar zijn lijstje kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De lijstjes van Van GeelGod
1 - Dost
2 - Zapata
3 - Guidetti
4 - Dost
5 - Zapata
6 - Guidetti
7 - Dost
8 - Zapata
9 - Guidetti
10 - Dost
11 - Zapata
12 - Guidetti
twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 24-08-2014 om 10:16:10DUVAN: Volgens Italiaanse media lijkt #Feyenoord terug in de strijd voor #Duvan #Zapata, zeker nu het lijkt dat er een aanvaller bij komt. reageer retweet
Inderdaad. Waarschijnlijk staan ze ook nog onder 1, 2 en 3 als sneltoets in z'n telefoonquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Je ziet hem ook echt zo naar zijn lijstje kijken
1. Dost
2. Zapata
3. Guidetti
"Hmm.. Guidetti kan dus niet.. Dost kan dus niet.. Zapata wilde niet, maar dat was alweer 2 weken geleden.. ik probeer.. euh.. hmm... hallo, met Martin weer.."
Van mij ook, maar hij laat nu al veel te lang niks zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boeet
Goeie knul. Van de nieuwe generatie talenten (met Kongolo en Vilhena) toch wel mijn favoriet
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De lijstjes van Van GeelGod
1 - Dost
2 - Zapata
3 - Guidetti
4 - Dost
5 - Zapata
6 - Guidetti
7 - Dost
8 - Zapata
9 - Guidetti
10 - Dost
11 - Zapata
12 - Guidetti
Markus Berg ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval fijn dat Van Geel nog met het aantrekken van een spits bezig is en het niet hierbij wilt laten zitten.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een verrassing uit de hoge hoed 1 september, een naam die nog geen enkele keer voorbij is gekomen ofzo.
Inderdaad. Begon eigenlijk eind vorig seizoen al. Schrijnend om te zien hoe snel de ontwikkeling bij Depay gaat dan. Een tijdje terug achtte ik Boetius zelfs beter en minder wisselvallig dan Depay.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van mij ook, maar hij laat nu al veel te lang niks zien.
Vorig seizoen had JPB volgens mij meer goals en assists dan Depay. Maar Depay heeft zich echt enorm ontwikkeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Begon eigenlijk eind vorig seizoen al. Schrijnend om te zien hoe snel de ontwikkeling bij Depay gaat dan. Een tijdje terug achtte ik Boetius zelfs beter en minder wisselvallig dan Depay.
Kuijt. Mark my words.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval fijn dat Van Geel nog met het aantrekken van een spits bezig is en het niet hierbij wilt laten zitten.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een verrassing uit de hoge hoed 1 september, een naam die nog geen enkele keer voorbij is gekomen ofzo.
"Kuijt is een jongen met een schat aan ervaring, denk aan Champions League, EK's en WK's, die overal en altijd gescoord heeft. Met zijn mentaliteit sluit hij perfect aan bij het type speler wat we bij Feyenoord graag zien. Ondanks zijn leeftijd ben ik ervan overtuigd dat hij bij Feyenoord mooie dingen zal laten zien."quote:
Als het Kuijt wordt dan weet je in ieder geval zeker dat het je teveel geld kost.quote:
Een speler zonder restwaarde vind ik altijd weggegooid geldquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het Kuijt wordt dan weet je in ieder geval zeker dat het je teveel geld kost.
Van Hooijdonk zit ook nog zonder club.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
Kuyt is gewoon een degelijke speler.
Jarenlang bij LFC in de basis gestaan en beslissend geweest in grote wedstrijden.
Wat respect zou op zijn plaats zijn, en Kuyt is natuurlijk 3x zo goed als Te Vrede.
Leuk man, maar Kuyt had vorige week nog een assist en goal tegen AS Roma.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Hooijdonk zit ook nog zonder club.
eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
Jarenlang bij LFC in de basis gestaan en beslissend geweest in grote wedstrijden.
Wat respect zou op zijn plaats zijn, en Kuyt is natuurlijk 3x zo goed als Te Vrede.
Tsja.. het is dat Toornstra erbij komt en hopelijk El Ahmadi, maar dat 'het voetbal eraan zit te komen' geloof ik niet met dit elftal.quote:Rutten benadrukte dat hij zich geen geen zorgen maakte over het huidige niveau van Feyenoord. 'Het voetbal komt er heus wel in, dat zit eraan te komen. Maar het gaat ook om uitstraling. Je moet laten zien dat je van Feyenoord bent en niet van een of andere tweederangsclub. Of ik dat geloof erin kan krijgen, weet ik nog niet. Dat heeft met mensen en met persoonlijkheden te maken. Wat dat betreft, kan dit team absoluut nog wel groeien.'
- Koeman had inderdaad misschien wel een keer kampioen moeten worden. Als je bedenkt op welke positie op de ranglijst we de jaren ervoor eindigden, is dat juist eerder een pluspunt dan een minpunt dat je kampioen had kunnen worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Maastoren het volgende:
-Van Geel heeft Koeman aangetrokken. Koeman had minstens 1 keer kampioen moeten worden. Maar dat vergeten we dan maar even voor jouw gemak.
-Je hebt het telkens over de visie van Van Geel. Wat houdt dat dan in? Koeman bepaalde de speelwijze en opstelling. Daar heeft Van Geel (als het goed is) weinig tot niets over te zeggen.
-Oke, Van Geel heeft de deal met Guidetti rondgemaakt. Zullen we het nu even hebben over de spelers die hij heeft gehaald en die hebben gefaald? Maar dat komt zeker omdat er geen geld was...
-Lekker makkelijk. Gezien de eerdere aankopen komt Van Geel niet verder dan spelers die hij kent uit de eredivisie of waar hij mee heeft gewerkt. Op enkele uitzonderingen na. Het succes van Pelle is er 1 van once in a lifetime. Lekker makkelijk om dit succes aan Van Geel toe te schrijven.
-Omdat Rekik dat heeft gezegd over Beenhakker betekent dat niet dat alle spelers zo zijn. Geef die jeugdspelers een goed salaris en gunstige voorwaarden en dan tekenen ze allemaal. Of denk je dat ze naar Manchester gaan voor het mooie weer en het eten?
-Over deze transferperiode kan ik inderdaad nog geen oordeel vellen maar alles wijst erop dat er geen spits gaat bijkomen die ons verder gaat helpen.
Van mij moet Van Geel echt niet weg. Ik had alleen verwacht dat er fatsoenlijke vervangers en versterkingen zouden komen gezien hetgeen wat er is vertrokken. Als je kijkt naar de wedstrijd van vandaag is het gewoon pijnlijk om te zien dat er zo weinig creativiteit en scorend vermogen in dit elftal zit.
Meer tips, meer, meer, meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
Ryo Miyaichi is trouwens ook beschikbaar voor verhuur lijkt mij gezien Gnarby hem voorbijgestreefd is en Campbell werkvergunning heeft.
Slecht nieuws voor Wilkshire.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Kuijt is een jongen met een schat aan ervaring, denk aan Champions League, EK's en WK's, die overal en altijd gescoord heeft. Met zijn mentaliteit sluit hij perfect aan bij het type speler wat we bij Feyenoord graag zien. Ondanks zijn leeftijd ben ik ervan overtuigd dat hij bij Feyenoord mooie dingen zal laten zien."
Ik vind wel dat je in de eerste helft wel wat voetbal in de ploeg zag komen. De hand van Rutten wordt wat dat betreft volgens mij wel langzaam zichtbaar. Al is het nog steeds opportunistisch en te ongeorganiseerd naar mijn mening, maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja.. het is dat Toornstra erbij komt en hopelijk El Ahmadi, maar dat 'het voetbal eraan zit te komen' geloof ik niet met dit elftal.
Verder zegt hij min of meer dat wee geen persoonlijkheden hebben en dat klopt.. de enige persoonlijkheid die we hadden was Pelle.. wat er nu loopt straalt niets uit.
deze eerste helft heb ik meer voetbal in de ploeg gezien dan heel de eerste helft Van het seizoen vorig jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja.. het is dat Toornstra erbij komt en hopelijk El Ahmadi, maar dat 'het voetbal eraan zit te komen' geloof ik niet met dit elftal.
Verder zegt hij min of meer dat wee geen persoonlijkheden hebben en dat klopt.. de enige persoonlijkheid die we hadden was Pelle.. wat er nu loopt straalt niets uit.
Zoals Rutten vandaag in een interview met Jan-Dirk Stouten vandaag zei "Ookal wordt er nog een topspits gehaald, zolang Te Vrede blijft scoren laat ik hem staan".quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor Wilkshire.
Als Kuijt komt is dat natuurlijk wel voor de RB-positie.
Te Vrede scoort, dus blijft eerste spits
Nee.quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals Rutten vandaag in een interview met Jan-Dirk Stouten vandaag zei "Ookal wordt er nog een topspits gehaald, zolang Te Vrede blijft scoren laat ik hem staan".
3?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
Dat zou een verstandige tactiek zijn inderdaad. Maar ik vrees altijd dat dergelijke uitspraken gemeend zijn. We zijn wel Feyenoord hé. Daar gaan dingen niet altijd op de meest logische wijze.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
En als Kazim fit is Te Vrede bij de beloftes zetten.
Ik denk eigenlijk dat Kuyt zo'n reputatie heeft dat als hij contractontbinding aanvraagt bij Fener, dat hij dat ook gewoon krijgt daar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:
wat financieel gezien wel vrij stom zou zijn
quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
Ryo Miyaichi is trouwens ook beschikbaar voor verhuur lijkt mij gezien Gnarby hem voorbijgestreefd is en Campbell werkvergunning heeft.
Alsof we 1 buitenspeler hebben die goed speeltquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat moeten we met weer een buitenspeler
Ik ben wel soort van Kuijt-fan af ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
Het is wat Sjaak ik en onlogisch dit dagje bespraken
Kuijt. Dat nooit meer. Tot hij er dertig inlegt.
Daar doelde ik dan ook op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals Rutten vandaag in een interview met Jan-Dirk Stouten vandaag zei "Ookal wordt er nog een topspits gehaald, zolang Te Vrede blijft scoren laat ik hem staan".
Geen grap, kijk het interview maar terug.
weer een heerlijk poep verhaaltjequote:Op maandag 25 augustus 2014 01:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Kuyt zo'n reputatie heeft dat als hij contractontbinding aanvraagt bij Fener, dat hij dat ook gewoon krijgt daar.
En hij zal ook niet veel salaris vragen.
De grap is dat Kuyt altijd in de basis staat maar Fener 2 jaar geband is van europees voetbal.
En wij gaan EL in
Geloof er geen kut van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Kuyt zo'n reputatie heeft dat als hij contractontbinding aanvraagt bij Fener, dat hij dat ook gewoon krijgt daar.
En hij zal ook niet veel salaris vragen.
De grap is dat Kuyt altijd in de basis staat maar Fener 2 jaar geband is van europees voetbal.
En wij gaan EL in
quote:Dirk Kuyt en Feyenoord voerden in 2012 meerdere gesprekken over een terugkeer van de aanvaller in Rotterdam. De Katwijker, die tussen 2003 en 2006 furore maakte in De Kuip, was bereid fors in te leveren in ambitie en salaris. 'Ik zou dolgraag voor altijd Feyenoorder zijn. Als trainer of in welke rol dan ook.'
Volgens Kuyt draaide het niet alleen om de financiële eisen van de voetballer. 'Dat speelde ook mee, maar was niet het voornaamste', stelt de aanvaller van Fenerbahçe in Helden Magazine, dat Kuyt en zijn vrouw Gertrude opzocht in Istanbul. 'Dirk was er gewoon klaar voor om terug te gaan. Die heeft daar altijd van gedroomd', vult Gertrude aan. 'Als ik dan las wat supporters op de fanforums schreven... Het heeft me echt pijn gedaan'.
Blijf het een merkwaardige situatie vinden.. die gozer is ooit opgepikt bij de reserves van Excelsior en had toen 2 doelpunten op zijn CV staan. In de speeltijd die hij heeft gekregen heeft hij zijn doelpuntjes meegepikt, maar het blijft een spits van Jupiler League niveau. Kan niet zo goed begrijpen dat een club als Feyenoord het moet doen met zo'n spits.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen grap, kijk het interview maar terug.
quote:
Ik zou zeggen, stuur hem dit linkje door. Natte droom dit datquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:13 schreef timmmmm het volgende:
Het moment dit seizoen dat Kuijt gepresenteerd wordt, ejaculeer ik spontaan mijn slipje vol
Dat kan niet, want zijn contract was afgelopen bij Man City.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti stond al op de nominatie om gehuurd te worden voordat Van Geel kwam.
Oh wacht ik schrijf Mitchell zijn naam verkeerdquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:04 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik vraag me ernstig af of jij wel kijkt, zeker als je namen niet eens goed kan schrijven.
Ach klagen is volgens mij sport nr 1 geworden bij de meeste supporters. Tuurlijk van geel heeft wat spelers wel/niet gehaald met redenen die een beetje dubieus zijn te noemen, maar aan de andere kant hadden we vorig jaar na 4 wedstrijden pas 4 punten, dat werd ook alleen maar beter daarna(iig qua punten)
Type lazovic heeft al eens in de kuip rondgelopen. Moet je niet willen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:41 schreef PIETR het volgende:
Rutten was afgelopen weekend in Frankrijk om Cvitanich aan het werk te zien. Deze was echter geblesseerd waardoor Fred voor niets afreisde.
Tjah, schijnt het wel goed te doen in Frankrijk.
type joodquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Type lazovic heeft al eens in de kuip rondgelopen. Moet je niet willen.
Misschien niet, maar het seizoen ingaan met Te Vrede zie ik ook niet zitten. En als Dost, Zapata en Guidetti niet komen kom je helaas bij dit soort spelers uit ..quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Type lazovic heeft al eens in de kuip rondgelopen. Moet je niet willen.
Kquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het seizoen ingaan met Te Vrede zie ik ook niet zitten. En als Dost, Zapata en Guidetti niet komen kom je helaas bij dit soort spelers uit ..
Daar valt nog niks over te zeggen. Statistieken spreken niet in zn voordeel.quote:
ja maar pellequote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar valt nog niks over te zeggen. Statistieken spreken niet in zn voordeel.
Inb4 Ja maaar Pelle dit dat!!11!
Gaat hem inderdaad niet worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:59 schreef Helpmefok het volgende:
Rutten mag wat mij aan gaat oprutten na die zoveelste rare uitspraak van hem.
scrum 14.gifquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:59 schreef Scrummie het volgende:
Rot op met je cvitanisch zeg, de tyfus.
De waan van de dag regeert onder de supporters. Ontzettend fermoeiend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
Deze hele post ademt wahrheitquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:13 schreef Happel het volgende:
Cvitanich is Charisteas 2.0.
[..]
De waan van de dag regeert onder de supporters. Ontzettend fermoeiend.
Al moet ik zeggen dat ik wel klaar ben met Rutten, wat een slappe zak is dat zeg.
Eensquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie het nog wel zitten in Rutten. Ja, hij praat raar, en ja, hij zegt soms niet al te snuggere dingen, soms ronduit dom. Maar als het voetbal gister eerste helft een voorbode was, dan komt dat wel goed, en dan interesseert het me echt geen ene reet wat voor domme dingen hij soms kan zeggen.
Die standaard clichés en gemompel over waar het probleem ligt bij het team, maar hij er gewoon niets mee doet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie het nog wel zitten in Rutten. Ja, hij praat raar, en ja, hij zegt soms niet al te snuggere dingen, soms ronduit dom. Maar als het voetbal gister eerste helft een voorbode was, dan komt dat wel goed, en dan interesseert het me echt geen ene reet wat voor domme dingen hij soms kan zeggen.
In principe kan je er gewoon een pop neerzetten, stop er een usb stick in met een berg voetbalclichés en druk op een knopje en dan heb je na elke wedstrijd een interview.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die standaard clichés en gemompel over waar het probleem ligt bij het team...
Moeilijk he, namen goed schrijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:03 schreef yvette1982 het volgende:
Het voetbal leek nergens op, maar dat kan ook niet anders als je twee gasten ( Lex en Tevreden) hebt die beide nul techniek hebben, niet balvast zijn, geen aanname. Daar valt niet mee te voetballen, dat is er minstens 1 en eigenlijk 2 teveel.
Verder kan Bikal mij nog niet echt bekoren, Boeitius is zelfs een invalbeurt niet waard, Mulder kreeg weer een stuiterende bal tegen zijn kop.
En Fred is een slapzak dieze niet aan het vechten en voetballen krijgt.
Jaaa maar het komt wel uit het diepste van zijn hart!quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:52 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Is de huidige trainer van Ado. Heeft nog met onze vorige trainer Coeman gespeeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moeilijk he, namen goed schrijven.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Anyway mensen, ik kap voorlopig maar eens met posten hier. Op een enkeling na lopen hier voornamelijk trolls en mongolen rond, niet in de minste plaats om mij uit te lokken.
Het Feyenoordtopic was inhoudelijk vele malen leuker zonder deze trolls (die dus blijkbaar geilen op mij). Mijn wegblijven verhoogt het niveau hiermee automatisch.
Trouwens, iedereen NSB't ook als de tiefes. Dus daarom.
GGMM, je hebt gewonnen jongen..
Nee echt, is het werkelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
[..]
Is de huidige trainer van Ado. Heeft nog met onze vorige trainer Coeman gespeeld.
heb me erbij neergelegd dat een Permban sowieso een kwestie van tijd is. Kan ik net zo goed nog even door posten.quote:
Angst dat hij komtquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:37 schreef satecl het volgende:
Waarom praten we hier over Dirk Kuijt?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
heb me erbij neergelegd dat een Permban sowieso een kwestie van tijd is. Kan ik net zo goed nog even door posten.
Ik zie het niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Welke bal was nou buitenspel?
[ afbeelding ]
Mulderquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat niet in dit gifje mongool. De man die de pass gaf op de man die met schaken staat te knokken stond buitenspel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, tijdens de warming up.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:44 schreef Akilla het volgende:
Springt mulder ooit wel eens als die duikt? na dat gifje hierboven een aantal keer gezien te hebben heb ik het idee dat die 9/10 keer als een zak aardappelen naar de grond gaat, zonder ook maar te springen...
Rutte?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:45 schreef H.FR het volgende:
Tot Rutte onze goed functionerende buitenspelers wisselde was het spel gewoon goed en had ik geen moment het gevoel dat we punten zouden verliezen. Ondanks een onnavolgbare Blom
Mathijsen ook aardig aan het slapenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:45 schreef Thunder0x het volgende:
Wat doet van beek eigenlijk. Wachten tot Bara kipkerrie aangespeeld wordt?. Dek gewoon je man nerd.
Ja, oepsiequote:
Die grensrechter miste ook al die bal die een halve meter achter de lijn wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Feit dat de hele ploeg stond te protesteren en de halve kuip (x, w, z) is alomzeggend.
Maar de pleuris aan die trolljoden hier
Southamtponquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:45 schreef TC03 het volgende:
Clasie wellicht naar Southamtpon, bod op El Ahmadi te laag.
Waauuw… dit is pijnlijk om terug te zien..quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe die Schaken nadat ie Oar naar beneden heeft getrokken ook nog doet alsof er een overtreding op hem wordt gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de slechtste lijnrechter in jaren. Dat zegt wat. Nog nooit zoveel aanstekers naar t veld zien vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die grensrechter miste ook al die bal die een halve meter achter de lijn was
Als we De Kuip moeten geloven dan waren het gisteren 17 pingels voor Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Feit dat de hele ploeg stond te protesteren en de halve kuip (x, w, z) is alomzeggend.
die bal had niet eens bij oar mogen aankomen. Want de man die hem verstuurde stond meters buitenspel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe die Schaken nadat ie Oar naar beneden heeft getrokken ook nog doet alsof er een overtreding op hem wordt gemaakt
Dat deed die Van Beek ook al toen Antwi hem als een kleuter opzij zette.
je moet je pleurismuil houden. Gewoon de feiten. Die lul rechts die de bal verstuurde op oar stond kilometers buitenspelquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als we De Kuip moeten geloven dan waren het gisteren 17 pingels voor Feyenoord.
Inderdaad, en dat zegt inderdaad wat. Echt verschrikkelijk die man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit was de slechtste lijnrechter in jaren. Dat zegt wat. Nog nooit zoveel aanstekers naar t veld zien vliegen
Vandaar dat jij de enige bent op de wereld die dat roept.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
die bal had niet eens bij oar mogen aankomen. Want de man die hem verstuurde stond meters buitenspel.
Oprotten trolljoden en trollutrechters
Ayoub gaf die pass, vanaf de linkerkant..quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je moet je pleurismuil houden. Gewoon de feiten. Die lul rechts die de bal verstuurde op oar stond kilometers buitenspel
Oar gaf de assistquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de enige bent op de wereld die dat roept.
[..]
Ayoub gaf die pass, vanaf de linkerkant..
Niet in zijn eentje. Maar het droeg zeker bij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:54 schreef Albanus het volgende:
Dus het is de schuld van de scheidsrechter dat Feyenoord verloor?
Laat toch gaan manquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, de scheidsrechter heeft vrij weinig met het verlies te maken. Die twee goals van FC Utrecht waren gewoon debiele persoonlijke fouten van de Feyenoorders. Daar heeft een scheidsrechter totaal geen invloed op. Feyenoord heeft gewoon een vrij matige selectie en een paniekerige trainer + TD en dat is het enige waar de nederlaag de oorzaak van is. De scheidsrechter mocht zoveel blunders willen maken: Feyenoord is en blijft een matig team.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet in zijn eentje. Maar het droeg zeker bij.
Pipo de Clown heeft het over de pass op Oar, die werd gegeven door Ayoub.quote:
Dus omdat Feyenoord een matige selectie heeft kan de scheidsrechter geen fouten maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:58 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee, de scheidsrechter heeft vrij weinig met het verlies te maken. Die twee goals van FC Utrecht waren gewoon debiele persoonlijke fouten van de Feyenoorders. Daar heeft een scheidsrechter totaal geen invloed op. Feyenoord heeft gewoon een vrij matige selectie en een paniekerige trainer + TD en dat is het enige waar de nederlaag de oorzaak van is. De scheidsrechter mocht zoveel blunders willen maken: Feyenoord is en blijft een matig team.
Dat algehele gejank altijd. Al die situaties die ik hier voorbij zie komen, hebben totaal niets te maken met een tegentreffer of een situatie waarbij Feyenoord een voordelige situatie heeft.
Feyenoord kan er niks van.
Kijk deze samenvatting even terug, ik zie van Beek of Mathijsen toch echt in het centrum staan, geen buitenspel vriendje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Staat niet in dit gifje mongool. De man die de pass gaf op de man die met schaken staat te knokken stond buitenspel.
Dus mannetje ==> rechtsbuiten Utrecht (deze was buitenspel) ==> mocht bal niet geven aan man bij schaken want stond buitenspel== > schaken verneukt ==> desondanks onterecht doelpunt want die bal had daar niet eens mogen komen.
de pass daarvoor. Lange voorzet. Was buitenspel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pipo de Clown heeft het over de pass op Oar, die werd gegeven door Ayoub.
Ik vind het geen matige selectie. Zoals je misschien had gezien, als je hebt gekeken. Waren ze de eerste helft heer en meester met goed voetbal tot aan de 1-1. Daarna zakte het als een kaartenhuis in. En dat reken ik de trainer aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord een matige selectie heeft kan de scheidsrechter geen fouten maken?
Als Utrecht bij 1-0 de rode kaart krijgt, dan is de wedstrijd gespeeld. Dat Feyenoord niet vaker scoort kunnen ze zichzelf zeker verwijten, maar de scheidsrechter speelt hier gewoon een negatieve hoofdrol.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
Oprotten trolljoden en trollutrechters
#genietenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit was de slechtste lijnrechter in jaren. Dat zegt wat. Nog nooit zoveel aanstekers naar t veld zien vliegen
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt hé?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je moet je pleurismuil houden. Gewoon de feiten. Die lul rechts die de bal verstuurde op oar stond kilometers buitenspel
Ja, ik zat er.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik vind het geen matige selectie. Zoals je misschien had gezien, als je hebt gekeken. Waren ze de eerste helft heer en meester met goed voetbal tot aan de 1-1. Daarna zakte het als een kaartenhuis in. En dat reken ik de trainer aan.
Deed het in Frankrijk wel geweldigquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:08 schreef Adames het volgende:
Wtf. Waarom de interesse in cvitanich? Rendeert alleen in een 2 spitsen systeem
Denk je dat serieus vraag ik me dan af? Ik zie toch eerder Ajax en PSV om het kampioenschap strijden, en Twente en Feyenoord met misschien wat omhooggevallen middenmotors om plek 3,4,5. Denk dat de kloof tussen 1 & 2 en 'de rest' dit jaar groter is dan ooit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zat er.
Spits en keeper vervangen en je bent kampioenskandidaat als je het goed neerzet.
En ik reken Rutten aan dat hij zijn 2 buitenspelers er beiden afhaalt. Voor o.a. Boëtius notabene, die hopeloos uit vorm is. Dat was een domme fout van de beste man.
Neuh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
de pass daarvoor. Lange voorzet. Was buitenspel.
Geen idee, matige spits. Kan ook onzin zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:08 schreef Adames het volgende:
Wtf. Waarom de interesse in cvitanich? Rendeert alleen in een 2 spitsen systeem
Ja, je hebt dan een prima elftal. Stel je eens voor dat er dan iemand in de spits staat die een bal kan aannemen en een keeper die niet elke bal doorlaat die op goal wordt geschoten. Maar een keeper wordt er toch niet gehaald, dus we zullen het nooit weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk je dat serieus vraag ik me dan af? Ik zie toch eerder Ajax en PSV om het kampioenschap strijden, en Twente en Feyenoord met misschien wat omhooggevallen middenmotors om plek 3,4,5. Denk dat de kloof tussen 1 & 2 en 'de rest' dit jaar groter is dan ooit.
Eenschquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik zat er.
Spits en keeper vervangen en je bent kampioenskandidaat als je het goed neerzet.
En ik reken Rutten aan dat hij zijn 2 buitenspelers er beiden afhaalt. Voor o.a. Boëtius notabene, die hopeloos uit vorm is. Dat was een domme fout van de beste man.
Gaat Fredsj het binnenkort met Hahn proberen denken jullie? Was bijquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan een prima elftal. Stel je eens voor dat er dan iemand in de spits staat die een bal kan aannemen en een keeper die niet elke bal doorlaat die op goal wordt geschoten. Maar een keeper wordt er toch niet gehaald, dus we zullen het nooit weten.
Volgens mij vanwege die overtreding op Schaken. Gisteren was ik 100% zeker van een overtreding. Nu heb ik wel m'n twijfels, al lijkt het me raar om te gaan zitten als je niet uit balans wordt gebracht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar de halve Kuip protesteerde, man.
Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege die overtreding op Schaken. Gisteren was ik 100% zeker van een overtreding. Nu heb ik wel m'n twijfels, al lijkt het me raar om te gaan zitten als je niet uit balans wordt gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |