nu al 20 sec ingelopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Benieuwd hoe ver Hamilton terug kan komen.
Door de pitstops. Niet door zijn snelheid.quote:
Je had Ricciardo graag als kasplantje gezien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit seizoen leek parallellen te gaan krijgen met 1988 maar vind ik nu eerder te vergelijken met 1998.. zoveel dat er misgaat bij Mercedes. Helaas is Ricciardo geen Schumacher.
haha ja erg geestigquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Je had Ricciardo graag als kasplantje gezien?
Ja, het is niet best.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:35 schreef twiFight het volgende:
Sorry hoor maar wat een BAGGER regie!
Niet de eerste keer in Spa...quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:35 schreef twiFight het volgende:
Sorry hoor maar wat een BAGGER regie!
Rustig Kees!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:36 schreef glasshole het volgende:
[..]
Teringproleten, waterstofbommen op Mofrika!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Bier, tieten, nootjes en Spa F1, wat wil een man nou nog meer?
Klaarkomen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Beschadigde bodemplaat kost hem wat tijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:38 schreef franklop het volgende:
Hamilton verliest nog steeds tijd. Zal wellicht nog wel paar puntjes sprokkelen
Kontquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
De oude livetiming terugquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Welke tieten? Die van Olav tellen niet mee hè!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Voorstel, haal het asfalt daarnaast gewoon wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voorstel: halveer de breedte van de kerbs. Dan is er geen gezeik meer van coureurs die expres over de witte lijn gaan.
kleinere kerbs en daarachter nat kunstgrasquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorstel, haal het asfalt daarnaast gewoon weg
die van brennie natuurlijk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welke tieten? Die van Olav tellen niet mee hè!
Niet eens zo heel raar. Hij loopt 0.7 sec per ronde in op het front. Met nog 24 rondjes te gaan is dat 17 seconden inlopen. Maar hij loopt 70 seconden achter. Kansloze race. Enige dat 'm kan redden is een crash tussen twee autos ergens voor hem.quote:
Achter Rosberg.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso onboard in full attack. Daar kan ik uren naar kijken.
Mooi hequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso onboard in full attack. Daar kan ik uren naar kijken.
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.quote:
dat komt omdat hij Alonso zijn aanvalslijn telkens op het goede moment blokkeert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.
Neuh ... die komt RIC niet voorbijquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg kan dit zomaar nog winnen
En in een aantal bochten zelfs twee versnellingen hoger rijdt dan Alonso.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.
Het viel me op bij de laatste bocht voor start/finish. Magnussen ging wijd maar reed gewoon zo weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
dat komt omdat hij Alonso zijn aanvalslijn telkens op het goede moment blokkeert.
Ja, daar wel maar ik doelde op de onboard die tevoorschijn kwam bij het ingaan van sector 2 (high downforce, waar Alonso sterk is).quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Het viel me op bij de laatste bocht voor start/finish. Magnussen ging wijd maar reed gewoon zo weg.
Ah zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, daar wel maar ik doelde op de onboard die tevoorschijn kwam bij het ingaan van sector 2 (high downforce, waar Alonso sterk is).
Hij was kennelijk het niet eens dat hij een positie terug moest geven, kunnen daar moeilijk oordeel over vellen als we dat beeld niet hebben gezienquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:52 schreef Gramulanion het volgende:
Rosberg gaat janken bij ome Charlie.
Gaat meer dan een race voorsprong hebben zo, belangrijk idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef alwaysonhold het volgende:
En zo gaat Rosberg dik uitlopen weer. Cruciaal punt in kampioensschap.
nope heeft ie net gedaanquote:
hij wil gewoon zn motor sparen johquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Zorro het volgende:
Hamilton
"Ik rij achteraan, nou heb ik geen zin meer boehoe"
Hij loopt ook 49 seconden achter op P10 voor het eerste puntje. Met 11 ronden te gaan wordt dat echt niets meer. Ik zou ook de motor sparen. Motor wisselen kost 10 grid places toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij wil gewoon zn motor sparen joh
Als MAL nog rijd welquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Er zou nog een Safety Car situatie kunnen komen, dan zit Hamilton wel ok met nieuwe banden.
Je hebt het over Maldonado, de race is al over 3/4 en nog denk je dat hij nog rijdt?quote:
Als het de vijfde is wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hij loopt ook 49 seconden achter op P10 voor het eerste puntje. Met 11 ronden te gaan wordt dat echt niets meer. Ik zou ook de motor sparen. Motor wisselen kost 10 grid places toch?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja nog niet maar gaat er wel voorbij
Volgens mij noemde BBC het vrijdag nog, wie bij welke motor zit. Maar dat voordeel neem je dan natuurlijk mee naar later in het seizoenquote:
Ja maar 21 sec lukt nooit meer als Ric niet pit.quote:
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef franklop het volgende:
Zou Ricciardo gewoon buiten laten toch. 2e plaats lijke wel zeker
Kwestie van banden..quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef twiFight het volgende:
Wel gaar dat Rosberg de ene keer er voorbij vliegt (weliswaar nu met nieuwe banden) en op andere momenten 5 ronden achter een langzamere deelnemer hangtGeen peil uit te trekken bij die gast.
Jawel joh, die 5 ronden waren met de harde band. Nu is die weer met de zachte band, daar waar hij de vorige keer ook enorm snel mee was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef twiFight het volgende:
Wel gaar dat Rosberg de ene keer er voorbij vliegt (weliswaar nu met nieuwe banden) en op andere momenten 5 ronden achter een langzamere deelnemer hangtGeen peil uit te trekken bij die gast.
Hier kan hij geemn punten merr halen dus denkt hij aan de volgende race.quote:
GRoot gelijk toch, zeker door die nieuwe regels, waarom risico lopen.quote:
Jawel, maar het kwam er nogal huilerig uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
GRoot gelijk toch, zeker door die nieuwe regels, waarom risico lopen.
Dat ligt dan weer aan Mercedes, die durfde de beslissing niet eerder te nemen.. Hadden ze na ronde 5 al kunnen doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam er nogal huilerig uit
Je weet toch dat sommige users alles aanhalen om te kunnen zaniken op bepaalde coureurs....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier kan hij geemn punten merr halen dus denkt hij aan de volgende race.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet toch dat sommige users alles aanhalen om te kunnen zaniken op bepaalde coureurs....
zal wel leuk zijn voor hem en mooi voor het teamquote:
Waarom ga je er dan nog op inquote:
Elke punt telt hoor, voor de coureur en voor de team.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef twiFight het volgende:
Voor een Perez of een Magnussen heeft het zin door te rijden, voor die kleine kans nog een paar punten te pakken. Hamilton strijdt niet voor P9 in het kampioenschap. 1 of 2 puntjes helpen hem echt helemaal niets. Dan is het verstandiger de auto te sparen, om zo te kunnen voorkomen dat hij later in het seizoen misschien wel 15-25 punten misloopt door een power unit wissel.
Normaal gesproken denkt hij niet eens een bocht vooruit. Altijd van die stoere praatjes dat hij gewoon wil racen, en dan nu een beetje de quitter uithangen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier kan hij geemn punten merr halen dus denkt hij aan de volgende race.
Jawel, maar hij reed niet in de punten, hij reed 40+ seconden van P10 af. Het wacht echt een minimale kans en dan was een SC ook nog eens een vereiste geweest. En zelfs met een SC (die in deze fase van de wedstrijd had betekent dat er nog 1, hooguit 2 rondjes racen was) had hij nog iets van 6 autos voorbij gemoeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Elke punt telt hoor, voor de coureur en voor de team.
En dan heeft hij geen ongelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kan hij straks weer klagen dat hij zoveel pech heeft terwijl hij eigenlijk sneller is.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef twiFight het volgende:
Dan zie je toch kwaliteiten van enkele wereldkampioenen. Met een aantal middenvelders was dat hopeloos mis gegaan
Door ALonso buiten de baan te drukkenquote:
In de gevechten het hele seizoen al de beste.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Laar Ricciardo nog maar eentje winnen
Omdat hij 21 punten meer heeft Button????quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Magnussen is echt een toppertje, die Button moeten ze eruit flikkeren voor volgend jaar.
Valt wel mee. Neemt een wijde lijn, masr dat is toegestaan zolang je ervoor zit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Door ALonso buiten de baan te drukken
Het gaat meer om het gebeuren op Kemmel/Les Combes waar Magnussen gewoon Alonso op het gras duwtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee. Neemt een wijde lijn, masr dat is toegestaan zolang je ervoor zit.
Zeker knapquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een race van Ricciardo, met een Red Bull winnen op Spa en Vettel op 50sec rijden
wat dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mercedes kan iets leren van McLaren
met Monza en Monaco,de mooiste banen om naar te kijken .... Oja Mount Panorama Circuit (ook wel: Bathurst) en Nordschleife - Nürburgring ( volgend jaar DTM op Nordschleife ) is ook een hele mooie baan maar helaas geen F1quote:
Zal niet de regen-strategie zijnquote:
Dat verklaard nog niet waarom Alonso zo langzaam reed. Helemaal niet omdat hij en Magnussen under investigation waren. Waarbij er een behoorlijke kans is dat Magnussen 5 sec penalty krijgt. Nee er iets anders kapot gegaan dan alleen de wingquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef kepler het volgende:
Dat verklaard waarom Alonso zo langzaam reed laatste rondje
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zal niet de regen-strategie zijn
Eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
met Monza en Monaco,de mooiste banen om naar te kijken .... Oja Mount Panorama Circuit (ook wel: Bathurst) en Nordschleife - Nürburgring ( volgend jaar DTM op Nordschleife ) is ook een hele mooie baan maar helaas geen F1
Dacht WTCC, niet het DTM.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
met Monza en Monaco,de mooiste banen om naar te kijken .... Oja Mount Panorama Circuit (ook wel: Bathurst) en Nordschleife - Nürburgring ( volgend jaar DTM op Nordschleife ) is ook een hele mooie baan maar helaas geen F1
Dat wordt nog onderzocht door de stewards.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het gebeuren op Kemmel/Les Combes waar Magnussen gewoon Alonso op het gras duwt
1 DNF en het ligt weer helemaal open.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg is vandaag WK geworden, gok van wel. Zoveel races zijn er nu ook niet meer.
Over 2 jaar teamgenoot van Maxquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Ricciardo kijkt ook altijd zo blij
Er miste een flink deel van de voorvleugel, waardoor hij ook rechtdoor schoot bij de de Eau Rouge laatste ronde en ingehaald werd door Buttonquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dat verklaard nog niet waarom Alonso zo langzaam reed. Helemaal niet omdat hij en Magnussen under investigation waren. Waarbij er een behoorlijke kans is dat Magnussen 5 sec penalty krijgt. Nee er iets anders kapot gegaan dan alleen de wing
denk niet dat Button het daar mee eens isquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe de coureurs zonder contact met elkaar kunnen vechten
Dan kunnen het team nog zoveel vloeken aan de boordradio hoe ze willen, maar als de coureurs zich niet gedragen kunnen ze daar geen bal aan doen.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe de coureurs zonder contact met elkaar kunnen vechten
inderdaad WTCC want Tom rijd meequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Ricciardo kijkt ook altijd zo blij
Belachelijkquote:
Dat bedoel ik dan ook......quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg uitgejoeld! Hehe. Terecht.
Weet niet of iemand er een gifje van heeft maar ik zag ROS wel naar HAM insturen op het moment.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
mijn sportgeheugen is niet zo enormquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogen
Die drie kampioenschapbeslissende crashes zeg maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn sportgeheugen is niet zo enorm
we zullen het een deze uren wel horen hoe het gaat in de motorhome van mercedesquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinkenquote:
heeft die dit gehad danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel valt wel van zijn voetstuk dit jaar he...
Flesje rozenwater dan maar zoals in die zandbaklanden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Die krijgt een chocomel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Zijn prestaties waren wel goed, tot nu danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
heeft die dit gehad danpopulair was hij al niet met zijn Vinger en huilen
met een rietje , of was dan Ranjaquote:
hij maakte 2 grote fouten, dan is 2e nog een topresultaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kan het wel begrijpen want Rosberg rijdt Hamilton uit de race, maar hoort hier eigenlijk niet thuis.
Maar goed dat Rosberg niet gewonnen heeft. Dan was het nog erger geweest.
Precies, het is bij hem altijd aan de kant of we rijden allebei schade. Nu trekt hij eens een keertje aan het kortste eind.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
zekerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef twiFight het volgende:
Toch sympathiek van Jordan (die ik een beetje een kwal vind) dat hij het niet eens is met boegeroep in de F1, ondanks dat hij voor Hamilton is.
ja goed , geef mij een snelle auto en ik doe het ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn prestaties waren wel goed, tot nu dan
Nee hij verkwiste een setje bandenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe heeft Rosberg dit nou eigenlijk verloren? Alleen die 7 seconden voor een nieuwe neus?
Ik vond de strategie van Mercedes ook niet echt briljant. Ze zetten hem meteen op de harde band. Daardoor kon hij Vettel en zo niet voorbij na zijn eerste stop.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe heeft Rosberg dit nou eigenlijk verloren? Alleen die 7 seconden voor een nieuwe neus?
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weet niet of iemand er een gifje van heeft maar ik zag ROS wel naar HAM insturen op het moment.
Dat kwam hij uiteindelijk tekort, maar ook het niet kunnen inhalen van andere coureurs, anders had hij er wel dichter op gezetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
nee was gewoon pechquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust was
Ow wacht, dat is helemaal niet zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust was
dat is wel terecht, het was zeker Hamilton's schuld nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
Mercedes geeft Rosberg de schuld
Is toch ook duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
Mercedes geeft Rosberg de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |