Belachelijkquote:
Dat bedoel ik dan ook......quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg uitgejoeld! Hehe. Terecht.
Weet niet of iemand er een gifje van heeft maar ik zag ROS wel naar HAM insturen op het moment.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
mijn sportgeheugen is niet zo enormquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogen
Die drie kampioenschapbeslissende crashes zeg maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn sportgeheugen is niet zo enorm
we zullen het een deze uren wel horen hoe het gaat in de motorhome van mercedesquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinkenquote:
heeft die dit gehad danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel valt wel van zijn voetstuk dit jaar he...
Flesje rozenwater dan maar zoals in die zandbaklanden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Die krijgt een chocomel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Zijn prestaties waren wel goed, tot nu danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
heeft die dit gehad danpopulair was hij al niet met zijn Vinger en huilen
met een rietje , of was dan Ranjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |