kleinere kerbs en daarachter nat kunstgrasquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Voorstel, haal het asfalt daarnaast gewoon weg
die van brennie natuurlijk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welke tieten? Die van Olav tellen niet mee hè!
Niet eens zo heel raar. Hij loopt 0.7 sec per ronde in op het front. Met nog 24 rondjes te gaan is dat 17 seconden inlopen. Maar hij loopt 70 seconden achter. Kansloze race. Enige dat 'm kan redden is een crash tussen twee autos ergens voor hem.quote:
Achter Rosberg.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso onboard in full attack. Daar kan ik uren naar kijken.
Mooi hequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso onboard in full attack. Daar kan ik uren naar kijken.
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.quote:
dat komt omdat hij Alonso zijn aanvalslijn telkens op het goede moment blokkeert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.
Neuh ... die komt RIC niet voorbijquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg kan dit zomaar nog winnen
En in een aantal bochten zelfs twee versnellingen hoger rijdt dan Alonso.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, die Mercedes-motor loopt gewoon zo hard dat ondanks de slechtere lijn hij de Ferrari er telkens uitrijdt.
Het viel me op bij de laatste bocht voor start/finish. Magnussen ging wijd maar reed gewoon zo weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
dat komt omdat hij Alonso zijn aanvalslijn telkens op het goede moment blokkeert.
Ja, daar wel maar ik doelde op de onboard die tevoorschijn kwam bij het ingaan van sector 2 (high downforce, waar Alonso sterk is).quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Het viel me op bij de laatste bocht voor start/finish. Magnussen ging wijd maar reed gewoon zo weg.
Ah zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, daar wel maar ik doelde op de onboard die tevoorschijn kwam bij het ingaan van sector 2 (high downforce, waar Alonso sterk is).
Hij was kennelijk het niet eens dat hij een positie terug moest geven, kunnen daar moeilijk oordeel over vellen als we dat beeld niet hebben gezienquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:52 schreef Gramulanion het volgende:
Rosberg gaat janken bij ome Charlie.
Gaat meer dan een race voorsprong hebben zo, belangrijk idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef alwaysonhold het volgende:
En zo gaat Rosberg dik uitlopen weer. Cruciaal punt in kampioensschap.
nope heeft ie net gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |