Beetje vreemd idd... Iemand halen die sinds februari al niet meer gespeeld heeft en dus duidelijk niet fit is, maar een Guidetti niet halen... Omdat hij niet fit is...quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan als je hem maar een half seizoen kan gebruiken als je geluk hebt. Duurde ook een eeuw voordat Bakkal "fit" was
Kazim ben je alleen salaris aan kwijt en bij Guidetti heeft het virus schijnbare permanente sporen op zijn fysieke gesteldheid achtergelaten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje vreemd idd... Iemand halen die sinds februari al niet meer gespeeld heeft en dus duidelijk niet fit is, maar een Guidetti niet halen... Omdat hij niet fit is...
Als hij niets kost, kan het altijd nog... Toch? Hij schijnt graag naar de ere te willenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kazim ben je alleen salaris aan kwijt en bij Guidetti heeft het virus schijnbare permanente sporen op zijn fysieke gesteldheid achtergelaten.
Maar Van Geel had beter gewoon Muhren bij Volendam kunnen ophalen. Is wedstrijdfit en schiet er echt alles in en kost ook niks
Manu ok, maar Nelomtwitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:06:09Kongolo en Boetius op de bank bij Feyenoord. Nelom en Manu spelen. #feyutr reageer retweet
naar Jong Feyenoord ??quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
Schaken gaat vandaag een transfer verdienen, ik zeg 't je
Gewoon halen ja, kost bijna niets.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kazim ben je alleen salaris aan kwijt en bij Guidetti heeft het virus schijnbare permanente sporen op zijn fysieke gesteldheid achtergelaten.
Maar Van Geel had beter gewoon Muhren bij Volendam kunnen ophalen. Is wedstrijdfit en schiet er echt alles in en kost ook niks
Is het meest logische idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef Karelnoord het volgende:
Misschien krijgt de Kong gewoon wat rust omdat die een lang seizoen inclusief WK heeft gehad.
Compleet belachelijk dat Mathijsen en Immers blijven staan inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef Kerftminister het volgende:
Worden overal spelers geslachtofferd, maar Immers is weer onschendbaar.
Kijk elke dag uit naar het moment dat het 'tijdperk' Immers voorbij is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Compleet belachelijk dat Mathijsen en Immers blijven staan inderdaad.
Ben bang dat hij zelfs bij een bewust eigen doelpunt nog zou blijven staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kijk elke dag uit naar het moment dat het 'tijdperk' Immers voorbij is.
Kongolo zal wel niet helemaal fit zijn, dan is het logisch Mathijsen te laten staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Compleet belachelijk dat Mathijsen en Immers blijven staan inderdaad.
Waar hoor je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Henrys het volgende:
Hoor dat FC Porto rond is met Feyenoord over Clasie
Wat is je bron?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Henrys het volgende:
Hoor dat FC Porto rond is met Feyenoord over Clasie
Niks, matige ploeg, Alflen een vage trainer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:20 schreef Euribob het volgende:
Kom op mensen, Utrecht mist Toornstra. Wat hebben die verder nou nog?
Ik doe hiermee af dat het onzin is.quote:
Kan zijn dat dat onderdeel van de onderhandelingen was...quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Clasie speelt gewoon. Lijkt me dus sterk dat het al rond is, want dan wordt Clasie echt niet meer opgesteld.
Hoe bedoelt ie dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:25 schreef Cara het volgende:
Goed punt wel van volgens mij Wim v. Rijsbergen op Rijnmond toen JDS vroeg of Feyenoord niet gewoon voor het kampioenschap kon gaan met Toornstra, El Ahmadi en Dost in je elftal.
"Heb je wel eens naar de sfeer in de groep gekeken?
Die snap ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:25 schreef Cara het volgende:
Goed punt wel van volgens mij Wim v. Rijsbergen op Rijnmond toen JDS vroeg of Feyenoord niet gewoon voor het kampioenschap kon gaan met Toornstra, El Ahmadi en Dost in je elftal.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk dat Mathijssen buitengesloten word door de negers.
Waar slaat dat op? Echt een debiele analyse van Wim van Rijsbergen. IQ van een garnaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:25 schreef Cara het volgende:
Toornstra, Verhoek en Immers. Komt helemaal goed. Al mist eigenlijk Van Duinen nog als goede vriend van alle 3.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:25 schreef Cara het volgende:
Krijgt een wedstrijd rust.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Geen Kongolo![]()
Waarom![]()
Boetius gepasseerd is prima
Rust geven, aldus Rutten.quote:
wordt*quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef RetRy32 het volgende:
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef Kerftminister het volgende:
Meen je niet dit, uitzending begint en Janlul vliegt eruit.
Jawel, maar moeizaam. Dat Utrecht is waardeloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet wint trouwens
Die man is zo onbeholpen in alles wat die doet he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nelom met een ISIS-aanslag. Bijna tegenstander onthoofdt.
Die had ik donderdag ook al, toen werd hij er zo makkelijk uitgelopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
De tering. Beukeringflashback.
Weer hè. Godverquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
De tering. Beukeringflashback.
Oh, sorry Ruben.quote:
Op zulke momenten mis ik echt Grazi die de z'n tegenstander uitkapt en hem netjes in de kruising krult.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
Te vrede een op een op de keeper af. Wat doet ie. Bal aannemen als een Fje.
Vilhena
Kutaannames ook. Hij rent alleen wel veel he. Dat is ook heel goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
Immers kan geen zuivere pass naar voren geven he, zit het een beetje in de gaten te houden nu.
Net 1, op Manu... Loepzuiver...quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
Immers kan geen zuivere pass naar voren geven he, zit het een beetje in de gaten te houden nu.
Hij is de enige speler waarvan je nooit weet wat hij gaat doet wat hem leuk maakt om naar te kijken. Was eerst ook zo met Cabralquote:
Heb meer vertrouwen in Manu dan ik ooit in Cabral bad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is de enige speler waarvan je nooit weet wat hij gaat doet wat hem leuk maakt om naar te kijken. Was eerst ook zo met Cabral
Was een mislukt schot van Te Vredequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Zie die Immers ook gewoon op de grond blijven zitten. Wordt die ook nog aangespeeld door Te Vrede en dan kan hij niks.
Ik heb werkelijk waar 0,0 vertrouwen in Manu. Blind paard die maar wat doet. Aan de andere kant is Suarez op die manier bij Barcelona gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb meer vertrouwen in Manu dan ik ooit in Cabral bad.
Daarom. Beetje vertrouwen mag wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar 0,0 vertrouwen in Manu. Blind paard die maar wat doet. Aan de andere kant is Suarez op die manier bij Barcelona gekomen.
Opportunistisch druk zetten tegen een matige tegenstander. Sja. Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
We creëren in ieder geval wat, is wel eens anders geweest.
Je moet toch ergens beginnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opportunistisch druk zetten tegen een matige tegenstander. Sja. Ik word er niet warm of koud van.
Zeker. Vorige paar wedstrijden ook al. Goede aankoopquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wilkshire heeft wel goede voorzetten.
Heb Knut niet meer over hem gehoord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Zeker. Vorige paar wedstrijden ook al. Goede aankoop
Die speelde echt prima gisteren tegen Villa. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilkshire tot nu toe wel oke ja. Maar verdedigend is hij echt matiger dan Janmaat.
We mogen er maar 11 opstellen he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Sloggi het volgende:
Stel je eens voor, een middenveld met Clasie, El Ahmadi, Vilhena en Toornstra.
Gewoon geen spits, dan is dat probleem ook opgelost.quote:
Maar oh zo frustrerendquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:54 schreef Divje het volgende:
Hoe slecht het soms is, het is wel vermakelijk
iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:54 schreef Karelnoord het volgende:
Clasie is Utrecht aan het verkrachten.
Alles een keer raken. Top.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:54 schreef Karelnoord het volgende:
Clasie is Utrecht aan het verkrachten.
Dat zeker. Maar Utrecht speelt nog slechter dus heb er op een of andere manier wel vertrouwen in dat we winnen.quote:
Bekend scenario.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
De tering joh. Hoe staat het nog geen 1-0?
Met zn neptattoos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat Bulthuis niet meer bij Utrecht speelt.
Wat een held was dat vorig seizoen ja. Elke keer buitenspel opheffenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat Bulthuis niet meer bij Utrecht speelt.
Barazitequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Heet er nou echt 1 van Utrecht "Parasiet"?
Barazitequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Heet er nou echt 1 van Utrecht "Parasiet"?
Nee, Te Vrede heeft er ook 1 via z'n scheenbeschermer gemaakt...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Merkie het volgende:
Klopt het dat Feyenoord dit seizoen alleen nog maar gescoord heeft door kopballen van Te Vrede?![]()
nee ook eentje via zijn voet door Immersquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Merkie het volgende:
Klopt het dat Feyenoord dit seizoen alleen nog maar gescoord heeft door kopballen van Te Vrede?![]()
Tegen Loehansk schoot Immers tegen de voet van Te Vrede aan. In de eredivisie waren het alleen kopballen, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Merkie het volgende:
Die wedstrijd had ik nou net gemist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Tegen Loehansk schoot Immers tegen de voet van Te Vrede aan. In de eredivisie waren het alleen kopballen, ja.
Had ook best rood kunnen zijn jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Harde overtreding van Clasie zeg.
Mwoah, hij kwam niet met gestrekt been in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Clasie had die vent zijn ribben wel kunnen breken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Clasie had die vent zijn ribben wel kunnen breken
Altijd Radio Rijnmond opzettenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Commentator: Gestrekt been.
Helemaal niet man. Kangerlul.
Ah, nou. Moet ie zelf weten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Blom heeft een jodenster. Of zo iets.
Kunnen ze niet een dealtje met Fox sluiten dat je die stream eronder kan zetten.quote:
Volgens mij gleed hij ook weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Harde overtreding van Clasie zeg.
Klopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als Te Vrede dit volhoudt maakt hij er gewoon 34 in de Eredivisie.
Hij heeft trouwens best goede loopacties.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als Te Vrede dit volhoudt maakt hij er gewoon 34 in de Eredivisie.
Vooral z'n sprint.quote:Hij heeft trouwens best goede loopacties.
Ik pauzeer Radio Rijnmond altijd tot ie gewoon synchroon loopt met het beeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een dealtje met Fox sluiten dat je die stream eronder kan zetten.
Finnbogason 2.0quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt.
+ Kopsterk
+ Echte 9
- Kan niet voetballen
- Zit in een rolstoel
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarvan drie geblokkeerd door Immers.
Snelheid kan je wel verbeteren. Moet je je explosiviteit van je spieren vergroten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een langzame spelers als Te Vrede sneller te maken? Of heeft hij gewoon een probleem wat dat betreft?
Cool, dankquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Snelheid kan je wel verbeteren. Moet je je explosiviteit van je spieren vergroten.
Zo verlies ik ook altijd in fifaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
55 % balbezit 45
15 doelpogingen 3
4 corners 1
Niks mazzel, pure incompetentie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef DaMart het volgende:
1-1.
Hoeveel mazzel kan Utrecht hebben... het had al 4-0 moeten staan.
Wederom, Feyenoord heet Immers, geen spitsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef DaMart het volgende:
1-1.
Alsof je tegen Ajax speelt iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef DaMart het volgende:
1-1.
Ik kijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt? Sommige spelers zijn slecht, spel is niet slecht.
KNVB is altijd tegen Feyenoordquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
KNVB is weer op een missie.ik roep nog naar die lul het is buitenspel. Die vlag mongool
wat een teringmongolen
Hahahahahaahahahahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
KNVB is weer op een missie.ik roep nog naar die lul het is buitenspel. Die vlag mongool
wat een teringmongolen
Je hebt aan jezelf te danken dat je niet 4-0 voor staat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
wat een teringmongolen
Toen Immers even begon te trekkenbenen, kreeg ik even hoop dat hij eruit moest en dat er een kwaliteitsimpuls zou komen. Maar helaasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wederom, Feyenoord heet Immers, geen spits
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
wat een teringmongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |