Zulke dikke boeken heb ik niet, volgens Twitter was de klap te horen tot in Vlaardingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien viel er een boek in je boekenkast.
Geen brand in ieder geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zulke dikke boeken heb ik niet, volgens Twitter was de klap te horen tot in Vlaardingen.
Heb je m'n tip gedownload? The man who mistook his wife for a hatquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien viel er een boek in je boekenkast.
Ik download geen boekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je m'n tip gedownload? The man who mistook his wife for a hat
Quintana ligt mooi op schema om Froome helemaal af te tuigen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik download geen boeken![]()
Ik zet m op mn lijst
Makes sensequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
Politie Delft @PolDelft ·39 sec.
De harde knal, die u mogelijk gehoord heeft, werd veroorzaakt door een F16 die door de geluidsbarrière vloog ^f #geluidsoverlast
Ken je P.J. O'Rourke?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik download geen boeken![]()
Ik zet m op mn lijst
Wie ben jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Albanus het volgende:
[..]
Quintana ligt mooi op schema om Froome helemaal af te tuigen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
Politie Delft @PolDelft ·39 sec.
De harde knal, die u mogelijk gehoord heeft, werd veroorzaakt door een F16 die door de geluidsbarrière vloog ^f #geluidsoverlast
He's here.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou stinho alweer op school zitten?
Nee hij is nu aan het postenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee.quote:
zou best kunnen, we zitten ook een maand zonder borisbekkenstoot, Siem de Jong vind dat echt jammerquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee.
Over weddenschappen gesproken, een maand is dit forum JR-proof.
vindtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen, we zitten ook een maand zonder borisbekkenstoot, Siem de Jong vind dat echt jammer
In ieder geval geen Ice Bucket Challengequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat voor weddenschap was dat?
puntverlies Ajax, zichzelf opgelegdquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat voor weddenschap was dat?
Heftig voor hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
In ieder geval geen Ice Bucket Challenge
[ afbeelding ]
Nee, JR zei: ''Als Ajax punten verspeelt tegen PSV, kom ik een maand niet op FOK!''.
JR post dagelijks gewoon meer dan 600 posts.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heftig voor hem.
De dagtop100 zal nooit meer hetzelfde zijn.
lullig emmertje voor zo'n grote kopquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
In ieder geval geen Ice Bucket Challenge
[ afbeelding ]
Nee, JR zei: ''Als Ajax punten verspeelt tegen PSV, kom ik een maand niet op FOK!''.
Hij hosselt al die chicas van grtdquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:23 schreef Albanus het volgende:
[..]
JR post dagelijks gewoon meer dan 600 posts.
Ik hield het nog netjes met een postaantal tussen de 300 en 400.
succes saindquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, ik ga maar eens naar de universiteit.
's Nachts trekt hij zich af als de meisjes hun webcam aanzetten op de tinychat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij hosselt al die chicas van grtd
Hij trekt zich toch nooit afquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Albanus het volgende:
[..]
's Nachts trekt hij zich af als de meisjes hun webcam aanzetten op de tinychat.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, ik ga maar eens naar de universiteit.
hij heeft wel zijn handen vrij als het goed isquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best lastig tegelijk bekkenstoten en tinychat checken
kan je wel tegen de lamme en de blindequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren echt nog genotmomentje op de fiets. Windkracht 4/5 vol tegen in lege polder. Vriendin en broer huilend in mn wiel. Zelf nog in hartslagzone D1![]()
Dit boeit echt niemand.
Toneelspelers die vriendin en broer van jou. Heb begrepen dat je er in de sprint alsnog op bent gelegd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren echt nog genotmomentje op de fiets. Windkracht 4/5 vol tegen in lege polder. Vriendin en broer huilend in mn wiel. Zelf nog in hartslagzone D1![]()
Dit boeit echt niemand.
En Ajax Amateurs verloren in de topklasse, doelsaldo -8. in totaal met ajax, ja, aaquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow jong ajax 5-0 eraf.
Hard weekend in Amsterdam
Leuk dat je zo blij bent met homo zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Wat is je mening over de Jong naar Utd, vriend?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
En Ajax Amateurs verloren in de topklasse, doelsaldo -8. in totaal met ajax, ja, aa
#pittigetijden.
Welke De Jong?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is je mening over de Jong naar Utd, vriend?
Geweldig, wat een originaliteitquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk dat je zo blij bent met homo zijn
ik heb trouwens een nieuwe UIquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geweldig, wat een originaliteit
Strootman,Blind en de Jongquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat De Jong naar Man Utd gaat, droplul.
Doe eens rustig joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat De Jong naar Man Utd gaat, droplul.
Dan eindigen ze rechterrijtje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman,Blind en de Jong
Zal dat het Nederlandse klikje worden daar in Mansjester?
Strootman komt toch niet naar Manchester United. Voorlopig dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mooi geformuleerde vraag van je. Ik zou het een goede keus vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh.
Zag ik staan op nu.nl.
Ik zal mn vraag voor je beperkte autistische brein opnieuw formuleren.
Wat vind je van de mogelijke transfer van Nigel de Jong naar Manchester United, niet meer zo goede vriend?
Schijnt dat ze (Man United) gaan aankloppen bij Ajax als de deal met Angel di Maria rond is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.
Ze hebben al nee tegen Vidal gezegd, ik zie de kansen alleen maar groeienquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.
Ajax C1 en A1 hebben de supercup gewonnen tegen Feynoord...quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow jong ajax 5-0 eraf.
Hard weekend in Amsterdam
Zou vrij dom zijn om weer een blik landgenoten open te trekken. Als het slecht gaat (en dat zal het gaan) gaan ze dat tegen je gebruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch maakt iedere NL coach in het buitenland die fout.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou vrij dom zijn om weer een blik landgenoten open te trekken. Als het slecht gaat (en dat zal het gaan) gaan ze dat tegen je gebruiken.
Kunnen ze Andersen meteen meepikkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Schijnt dat ze (Man United) gaan aankloppen bij Ajax als de deal met Angel di Maria rond is.
Niet dit seizoenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben al nee tegen Vidal gezegd, ik zie de kansen alleen maar groeien
Is toch pure middelmaat man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Een mooi geformuleerde vraag van je. Ik zou het een goede keus vinden.
Volgens het "Plan Cruijff" boeit dat niet en gaat het om de prestaties van het eerste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax C1 en A1 hebben de supercup gewonnen tegen Feynoord...
Definieer het begrip pure middelmaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch pure middelmaat man.
homofielmethont.jpgquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen ze Andersen meteen meepikken
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
op zijn positie is hij wel één van de beteren, is echt wel boven middelmaat hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
middelmaat zelfst.naamw. noch tot de bovenste laag noch tot de onderste laag behorenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef Albanus het volgende:
[..]
Definieer het begrip pure middelmaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |