In ieder geval geen Ice Bucket Challengequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat voor weddenschap was dat?
puntverlies Ajax, zichzelf opgelegdquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat voor weddenschap was dat?
Heftig voor hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
In ieder geval geen Ice Bucket Challenge
[ afbeelding ]
Nee, JR zei: ''Als Ajax punten verspeelt tegen PSV, kom ik een maand niet op FOK!''.
JR post dagelijks gewoon meer dan 600 posts.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heftig voor hem.
De dagtop100 zal nooit meer hetzelfde zijn.
lullig emmertje voor zo'n grote kopquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
In ieder geval geen Ice Bucket Challenge
[ afbeelding ]
Nee, JR zei: ''Als Ajax punten verspeelt tegen PSV, kom ik een maand niet op FOK!''.
Hij hosselt al die chicas van grtdquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:23 schreef Albanus het volgende:
[..]
JR post dagelijks gewoon meer dan 600 posts.
Ik hield het nog netjes met een postaantal tussen de 300 en 400.
succes saindquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, ik ga maar eens naar de universiteit.
's Nachts trekt hij zich af als de meisjes hun webcam aanzetten op de tinychat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij hosselt al die chicas van grtd
Hij trekt zich toch nooit afquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Albanus het volgende:
[..]
's Nachts trekt hij zich af als de meisjes hun webcam aanzetten op de tinychat.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, ik ga maar eens naar de universiteit.
hij heeft wel zijn handen vrij als het goed isquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best lastig tegelijk bekkenstoten en tinychat checken
kan je wel tegen de lamme en de blindequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren echt nog genotmomentje op de fiets. Windkracht 4/5 vol tegen in lege polder. Vriendin en broer huilend in mn wiel. Zelf nog in hartslagzone D1![]()
Dit boeit echt niemand.
Toneelspelers die vriendin en broer van jou. Heb begrepen dat je er in de sprint alsnog op bent gelegd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren echt nog genotmomentje op de fiets. Windkracht 4/5 vol tegen in lege polder. Vriendin en broer huilend in mn wiel. Zelf nog in hartslagzone D1![]()
Dit boeit echt niemand.
En Ajax Amateurs verloren in de topklasse, doelsaldo -8. in totaal met ajax, ja, aaquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow jong ajax 5-0 eraf.
Hard weekend in Amsterdam
Leuk dat je zo blij bent met homo zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Wat is je mening over de Jong naar Utd, vriend?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef Albanus het volgende:
[..]
En Ajax Amateurs verloren in de topklasse, doelsaldo -8. in totaal met ajax, ja, aa
#pittigetijden.
Welke De Jong?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is je mening over de Jong naar Utd, vriend?
Geweldig, wat een originaliteitquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk dat je zo blij bent met homo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |