ik heb trouwens een nieuwe UIquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geweldig, wat een originaliteit
Strootman,Blind en de Jongquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat De Jong naar Man Utd gaat, droplul.
Doe eens rustig joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat De Jong naar Man Utd gaat, droplul.
Dan eindigen ze rechterrijtje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman,Blind en de Jong
Zal dat het Nederlandse klikje worden daar in Mansjester?
Strootman komt toch niet naar Manchester United. Voorlopig dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een mooi geformuleerde vraag van je. Ik zou het een goede keus vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh.
Zag ik staan op nu.nl.
Ik zal mn vraag voor je beperkte autistische brein opnieuw formuleren.
Wat vind je van de mogelijke transfer van Nigel de Jong naar Manchester United, niet meer zo goede vriend?
Schijnt dat ze (Man United) gaan aankloppen bij Ajax als de deal met Angel di Maria rond is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.
Ze hebben al nee tegen Vidal gezegd, ik zie de kansen alleen maar groeienquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind lijkt me echt stug, Strootman ook omdat hij nog niet fit is, De Jong geloof ik wel.
Ajax C1 en A1 hebben de supercup gewonnen tegen Feynoord...quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow jong ajax 5-0 eraf.
Hard weekend in Amsterdam
Zou vrij dom zijn om weer een blik landgenoten open te trekken. Als het slecht gaat (en dat zal het gaan) gaan ze dat tegen je gebruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch maakt iedere NL coach in het buitenland die fout.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou vrij dom zijn om weer een blik landgenoten open te trekken. Als het slecht gaat (en dat zal het gaan) gaan ze dat tegen je gebruiken.
Kunnen ze Andersen meteen meepikkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Schijnt dat ze (Man United) gaan aankloppen bij Ajax als de deal met Angel di Maria rond is.
Niet dit seizoenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben al nee tegen Vidal gezegd, ik zie de kansen alleen maar groeien
Is toch pure middelmaat man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Albanus het volgende:
[..]
Een mooi geformuleerde vraag van je. Ik zou het een goede keus vinden.
Volgens het "Plan Cruijff" boeit dat niet en gaat het om de prestaties van het eerste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax C1 en A1 hebben de supercup gewonnen tegen Feynoord...
Definieer het begrip pure middelmaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch pure middelmaat man.
homofielmethont.jpgquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen ze Andersen meteen meepikken
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
op zijn positie is hij wel één van de beteren, is echt wel boven middelmaat hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
middelmaat zelfst.naamw. noch tot de bovenste laag noch tot de onderste laag behorenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef Albanus het volgende:
[..]
Definieer het begrip pure middelmaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |