Zulke dikke boeken heb ik niet, volgens Twitter was de klap te horen tot in Vlaardingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien viel er een boek in je boekenkast.
Geen brand in ieder geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zulke dikke boeken heb ik niet, volgens Twitter was de klap te horen tot in Vlaardingen.
Heb je m'n tip gedownload? The man who mistook his wife for a hatquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien viel er een boek in je boekenkast.
Ik download geen boekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je m'n tip gedownload? The man who mistook his wife for a hat
Quintana ligt mooi op schema om Froome helemaal af te tuigen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik download geen boeken![]()
Ik zet m op mn lijst
Makes sensequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
Politie Delft @PolDelft ·39 sec.
De harde knal, die u mogelijk gehoord heeft, werd veroorzaakt door een F16 die door de geluidsbarrière vloog ^f #geluidsoverlast
Ken je P.J. O'Rourke?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik download geen boeken![]()
Ik zet m op mn lijst
Wie ben jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Albanus het volgende:
[..]
Quintana ligt mooi op schema om Froome helemaal af te tuigen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
Politie Delft @PolDelft ·39 sec.
De harde knal, die u mogelijk gehoord heeft, werd veroorzaakt door een F16 die door de geluidsbarrière vloog ^f #geluidsoverlast
He's here.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou stinho alweer op school zitten?
Nee hij is nu aan het postenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee.quote:
zou best kunnen, we zitten ook een maand zonder borisbekkenstoot, Siem de Jong vind dat echt jammerquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Nee.
Over weddenschappen gesproken, een maand is dit forum JR-proof.
vindtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen, we zitten ook een maand zonder borisbekkenstoot, Siem de Jong vind dat echt jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |