SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOHOHOquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom haalt die teringmongool sanchez eruit
Doe sanchez dan op rechtervleugel en haal die kk flamini eruit
Zelf had ik het wel wat netter verwoord, maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom haalt die teringmongool sanchez eruit
Doe sanchez dan op rechtervleugel en haal die kk flamini eruit
Ik niet, maar hij speelt prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgens mij is de commentator wel een fan van Barry.
Dat doet hij zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik niet, maar hij speelt prima.
Heeft zich de afgelopen jaren nauwelijks ontwikkeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere is echt een baas... 1 van de grootste talenten van de wereld.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere is echt een baas... 1 van de grootste talenten van de wereld.
Blessures he... erg jammer, want heerste tegen Barcelona in de tijd dat Barcelona geweldig speelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft zich de afgelopen jaren nauwelijks ontwikkeld.
Arsenal houdt de bal nu wel wat langer vast met Giroud. Het gaat iig beter dan de eerste helft.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal mist een type Giroud voorin die de ballen vasthoudt. Met Sanchez daar omheen. Dit is niks zo.
Ook geen back van wereldkwaliteit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
monreal is ook zo'n speler waarvan je denkt: is dat wel een voetballer?
gibbs op die positie NU!
klopt, wel beter dan monrealquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ook geen back van wereldkwaliteit.
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Monreal is de zwakke plek. Net als de vorige editie.
R3 UP, Rightquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter laat hij wat McGeady-spins zien.
En als ze topspelers halen worden het vanzelf net-niet spelersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.
Aldus de grootste fan van een helemaal-niet speler.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En als ze topspelers halen worden het vanzelf net-niet spelers
Arsenal
Dit is niet echt waar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.
Goede aankoop van Louisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
sky sports: di maria voor 60/70 miljoen naar man utd
benieuwd waar hij komt te spelen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
sky sports: di maria voor 60/70 miljoen naar man utd
quote:
Gibbs is nog jong en wordt echt wel een grote hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ook geen back van wereldkwaliteit.
Op Old Traffordquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
benieuwd waar hij komt te spelen dan.
giroud is geen wereldspeler man en wilshere en szcsceny komen uit de jeugdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, grgr Sjesiacnizie, Wilshere en Giroud.
omdat die zwart isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Gibbs is nog jong en wordt echt wel een grote hoor.
Wie weet trouwens waarom Arsenal, Lukaku niet heeft gehaald?
in een 1-3-4-1-2 systeem?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
Man Utd heeft trouwens weinig flankspelers dus raad maar waar Di Maria gaat spelen.
Niet weten dat LouiGod alles kan toveren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
in een 1-3-4-1-2 systeem?
die trainer heeft ozil op links gezet, volgens mij is die niet helemaal lekker meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Ramsey vind ik eigenlijk gewoon beter dan Ozil.
Is ie ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Ramsey vind ik eigenlijk gewoon beter dan Ozil.
Probleem van Arsenal: Wenger.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die trainer heeft ozil op links gezet, volgens mij is die niet helemaal lekker meer
Heel Arsenal is dan ook een gelegeheidselftalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is ie ook.
Ozil is een gelegenheidsvoetballer net als Giroud.
een gelegenheidsvoetballer gaat wel ietwat te verquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is ie ook.
Ozil is een gelegenheidsvoetballer net als Giroud.
Gascoigne gaat eraan deze weekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
ramsey heeft weer zijn dodelijke pijlen gericht.
De verdediging is nog steeds matig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef Brecht35 het volgende:
Als Van Gaal met deze kern(mits ze allemaal fit raken) niets kan mag hij wel ontslaan worden. Met Di Maria weer een toppertje erbij. CL halen moet toch wel lukken vind ik.
Wel waar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een gelegenheidsvoetballer gaat wel ietwat te ver
Die van Real is ook matig vind ik, pakken ook prijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De verdediging is nog steeds matig.
Ook waar. Nou ja je hebt wel een paar vechters er tussen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Arsenal is dan ook een gelegeheidselftal
Die hebben Pepe en Sergio Ramos.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Die van Real is ook matig vind ik, pakken ook prijzen.
Ramos was gisteren een drama...Pepe vind ik ook geen topper. Met Pepe en Ramos heb je altijd 2 idioten rondlopen die rood kunnen pakken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die hebben Pepe en Sergio Ramos.
Is ook geen geweldige ploeg maar thuis kunnen ze wel wat meestal.quote:
quote:
Wenger is happy.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Monreal ook weer hee, zo'n kutpot spelen en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een 6,5jequote:
Zou die Pochettino het dan voor elkaar krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Spurs speelt zeer goed. Chadli twee keer gescoord inmiddels.
Spelers als Chadli en Lamela lijken in ieder geval hun niveau te halen, in tegenstelling tot vorig jaar. Maar ik baseer het eerlijk gezegd maar op één helft, tegen QPR.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou die Pochettino het dan voor elkaar krijgen
Zijn nu natuurlijk ook meer gewend aan de Premier League, en beter op elkaar ingespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spelers als Chadli en Lamela lijken in ieder geval hun niveau te halen, in tegenstelling tot vorig jaar. Maar ik baseer het eerlijk gezegd maar op één helft, tegen QPR.
Was ook debiel dat hij altijd als linksback moest spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef Kopsterk het volgende:
Vertonghen mag weer spelen zoals bij Ajax, opstomend als centrale verdediger.
Ben benieuwd hoe ze presteren tegen topploegen. Ik bedoel, QPR speelt met Barton.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ook wel paar heerlijke spelertjes dat Spurs
QPR is ook geen niveau, maar incidenteel kunnen ze best een topploeg verslaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze presteren tegen topploegen. Ik bedoel, QPR speelt met Barton.
101greatgoals? Gramulanion kijkt Ajax denk ik. Was een beetje een kutgoal overigens. goede voorzet maar zo'n verdediger gleed hem er samen met Mata in.quote:
Eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Gramulanion het volgende:
United heeft een afzichtelijk shirt.
Ja niets op aan te merken. Net wel slachtoffer van een schwalbe van Valencia.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef TBakkert het volgende:
Van Aanholt de LB bij Sunderland toch? Speelt heel netjes.
Ach, echt een schwalbe was het ook niet, maar het was meer gewoon wat fel dan echt een overtreding.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja niets op aan te merken. Net wel slachtoffer van een schwalbe van Valencia.
Jeetje, jij bent echt racistisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:43 schreef alors het volgende:
Hoe de spelers van United opkomen in kamikaze stijl
Kagawa is boos nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent echt racistisch.
Ja leuk, dit is al de zoveelste keer. Je 'grap' slaat niet echt aan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent echt racistisch.
Nee, je weet dat er een Japanner speelt en dan ga je zulke opmerkingen maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, dit is al de zoveelste keer. Je 'grap' slaat niet echt aan.
Die Jap speelt niet, hij zit op de bank.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, je weet dat er een Japanner speelt en dan ga je zulke opmerkingen maken.
Dat is echt not-dun.
De opmerking blijft racistisch en ik verzoek je om wat minder racisme te verspreiden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die Jap speelt niet, hij zit op de bank.
Waarom? Je bent toch niet zo oud?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef alors het volgende:
Hahah Young geel voor divingdat ik dit nog mag meemaken
quote:
Seizoen is nog maar net van start hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Er waren mensen die beweerden dat United kampioen ging worden met Louis.![]()
United wordt geen kampioen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Seizoen is nog maar net van start hoor.
Ik gok ook op Chelsea/City, maar mocht Di Maria (en mssn nog een fatsoenlijke speler) komen zie ik ze echt nog wel verassen.quote:
Met deze tactiekquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:55 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik gok ook op Chelsea/City, maar mocht Di Maria (en mssn nog een fatsoenlijke speler) komen zie ik ze echt nog wel verassen.
Zou al een top prestatie zijn als ze zich kwalificeren voor de CLquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:55 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik gok ook op Chelsea/City, maar mocht Di Maria (en mssn nog een fatsoenlijke speler) komen zie ik ze echt nog wel verassen.
Jij snapt het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Man Utd zou sowieso altijd moeten beginnen met Kagawa en Januzaj... en eigenlijk ook met Fellaini..
Je had beter de gemiddeldes kunnen nemen gezien de speeltijdverschillen, maar het mag wel duidelijk zijn dat Di Maria vier klasses beter is dan die drie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Di Maria voegt wel wat toe denk ik.
Erg benieuwd naar het systeem nu. Zal toch wel geen 3-5-2 meer zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je had beter de gemiddeldes kunnen nemen gezien de speeltijdverschillen, maar het mag wel duidelijk zijn dat Di Maria vier klasses beter is dan die drie.
Die snor van Lallanaquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Super Mario op weg naar Manchester
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speelt Balo direct vanavond? Zo ja, topshow
geen stijve tepelsquote:
Manchester City XI: Hart, Demichelis, Kompany, Zabaleta, Clichy, Fernando, Nasri, Y Toure, Silva, Jovetic, Dzeko.quote:
Die bank van Cityquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Manchester City XI: Hart, Demichelis, Kompany, Zabaleta, Clichy, Fernando, Nasri, Y Toure, Silva, Jovetic, Dzeko.
Subs: Caballero, Sagna, Kolarov, Milner, Fernandinho, Navas, Aguero.
Liverpool XI: Mignolet, Johnson, Lovren, Skrtel, Moreno, Allen, Gerrard, Coutinho, Henderson, Sterling, Sturridge.
Subs: Jones, K Toure, Lambert, Sakho, Manquillo, Can, Markovic.
Ik vind het een rare aankoop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:26 schreef Pedroso het volgende:
Niet bepaald indrukwekkend wat er bij Liverpool speelt. En daar Balotelli ook niets aan veranderen.
Zelfde geldt voor K Tourequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demichelis![]()
Dat die man nog bij een topclub speelt
kk op met je aguero op de bankquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Manchester City XI: Hart, Demichelis, Kompany, Zabaleta, Clichy, Fernando, Nasri, Y Toure, Silva, Jovetic, Dzeko.
Subs: Caballero, Sagna, Kolarov, Milner, Fernandinho, Navas, Aguero.
Liverpool XI: Mignolet, Johnson, Lovren, Skrtel, Moreno, Allen, Gerrard, Coutinho, Henderson, Sterling, Sturridge.
Subs: Jones, K Toure, Lambert, Sakho, Manquillo, Can, Markovic.
Leuk dat je meeleest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Heeft Liverpool Balotelli nou al gekocht?
Ok, nou hij zit in het stadion, dus ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, ik open 2 tellen geleden dit topic, en ik lees nooit terug
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
City = Kompany... Zonder hem is het shit..
Nee, is overschat. Veel fysiek en weinig voetbalintelligentie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
City = Kompany... Zonder hem is het shit..
Hij is wel de stofzuiger achterin.. Aan Demichelis heb je geen zakquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, is overschat. Veel fysiek en weinig voetbalintelligentie.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Yaya Toure is en blijft de beste cdm van deze wereld. Moet wel.
Die wordt hopelijk binnenkort vervangen door Mangala.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is wel de stofzuiger achterin.. Aan Demichelis heb je geen zak
ik weet nog toen er zon gozer met een harry potter litteken in de verdediging speeldequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die wordt hopelijk binnenkort vervangen door Mangala.
Nee, dat is Timmy Simonsquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Yaya Toure is en blijft de beste cdm van deze wereld. Moet wel.
Daarom Touré centraal achterin zettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef Pedroso het volgende:
Leuk dat City het nieuwe Barca wil worden en het wereldvoetbal jaren willen overheersen (volgens Kompany) maar daar komen ze voetballend zwaar tekort voor.
Voor de City-fans is het te hopen inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die wordt hopelijk binnenkort vervangen door Mangala.
Zit ook geen filosofie achter, veel kapitaal op het veld maar daar houdt het ook mee op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daarom Touré centraal achterin zetten![]()
Had je een ban, of waarom ben je weer terug om dit forum met je aidssposts te vervuilenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:07 schreef RetRy32 het volgende:
Hoe die die bal ook meeneemt, alsof het een ronde steen is
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had je een ban, of waarom ben je weer terug om dit forum met je aidssposts te vervuilen
Voor de ban postte ik nog amper, maar na de ban voelde ik mij wel geroepen om hier weer te komen kankeren.quote:
nou nou nou.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had je een ban, of waarom ben je weer terug om dit forum met je aidssposts te vervuilen
Dat krijg je met open grenzen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
het blijft indrukwekkend hoe man city in met deze 11 , 10 verschillende nationaliteiten heeft
Ja ook veel ruimtes nu. Laat Dzeko en Yaya dan maar scoren, is het iig nog ergens goed voor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef Albanus het volgende:
Dit kan nog wel een ruimere zege worden. Liverpool is nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |