SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOHOHOquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom haalt die teringmongool sanchez eruit
Doe sanchez dan op rechtervleugel en haal die kk flamini eruit
Zelf had ik het wel wat netter verwoord, maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom haalt die teringmongool sanchez eruit
Doe sanchez dan op rechtervleugel en haal die kk flamini eruit
Ik niet, maar hij speelt prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgens mij is de commentator wel een fan van Barry.
Dat doet hij zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik niet, maar hij speelt prima.
Heeft zich de afgelopen jaren nauwelijks ontwikkeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere is echt een baas... 1 van de grootste talenten van de wereld.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere is echt een baas... 1 van de grootste talenten van de wereld.
Blessures he... erg jammer, want heerste tegen Barcelona in de tijd dat Barcelona geweldig speelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft zich de afgelopen jaren nauwelijks ontwikkeld.
Arsenal houdt de bal nu wel wat langer vast met Giroud. Het gaat iig beter dan de eerste helft.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal mist een type Giroud voorin die de ballen vasthoudt. Met Sanchez daar omheen. Dit is niks zo.
Ook geen back van wereldkwaliteit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
monreal is ook zo'n speler waarvan je denkt: is dat wel een voetballer?
gibbs op die positie NU!
klopt, wel beter dan monrealquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ook geen back van wereldkwaliteit.
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Monreal is de zwakke plek. Net als de vorige editie.
R3 UP, Rightquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter laat hij wat McGeady-spins zien.
En als ze topspelers halen worden het vanzelf net-niet spelersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.
Aldus de grootste fan van een helemaal-niet speler.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En als ze topspelers halen worden het vanzelf net-niet spelers
Arsenal
Dit is niet echt waar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Arsenal heeft sowieso teveel net-niet-spelers.
Goede aankoop van Louisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
sky sports: di maria voor 60/70 miljoen naar man utd
benieuwd waar hij komt te spelen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
sky sports: di maria voor 60/70 miljoen naar man utd
quote:
Gibbs is nog jong en wordt echt wel een grote hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ook geen back van wereldkwaliteit.
Op Old Traffordquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
benieuwd waar hij komt te spelen dan.
giroud is geen wereldspeler man en wilshere en szcsceny komen uit de jeugdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, grgr Sjesiacnizie, Wilshere en Giroud.
omdat die zwart isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Gibbs is nog jong en wordt echt wel een grote hoor.
Wie weet trouwens waarom Arsenal, Lukaku niet heeft gehaald?
in een 1-3-4-1-2 systeem?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
Man Utd heeft trouwens weinig flankspelers dus raad maar waar Di Maria gaat spelen.
Niet weten dat LouiGod alles kan toveren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
in een 1-3-4-1-2 systeem?
die trainer heeft ozil op links gezet, volgens mij is die niet helemaal lekker meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Ramsey vind ik eigenlijk gewoon beter dan Ozil.
Is ie ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Ramsey vind ik eigenlijk gewoon beter dan Ozil.
Probleem van Arsenal: Wenger.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die trainer heeft ozil op links gezet, volgens mij is die niet helemaal lekker meer
Heel Arsenal is dan ook een gelegeheidselftalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is ie ook.
Ozil is een gelegenheidsvoetballer net als Giroud.
een gelegenheidsvoetballer gaat wel ietwat te verquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is ie ook.
Ozil is een gelegenheidsvoetballer net als Giroud.
Gascoigne gaat eraan deze weekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
ramsey heeft weer zijn dodelijke pijlen gericht.
De verdediging is nog steeds matig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef Brecht35 het volgende:
Als Van Gaal met deze kern(mits ze allemaal fit raken) niets kan mag hij wel ontslaan worden. Met Di Maria weer een toppertje erbij. CL halen moet toch wel lukken vind ik.
Wel waar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een gelegenheidsvoetballer gaat wel ietwat te ver
Die van Real is ook matig vind ik, pakken ook prijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De verdediging is nog steeds matig.
Ook waar. Nou ja je hebt wel een paar vechters er tussen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Arsenal is dan ook een gelegeheidselftal
Die hebben Pepe en Sergio Ramos.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Die van Real is ook matig vind ik, pakken ook prijzen.
Ramos was gisteren een drama...Pepe vind ik ook geen topper. Met Pepe en Ramos heb je altijd 2 idioten rondlopen die rood kunnen pakken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die hebben Pepe en Sergio Ramos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |