dan hoor jij niet veelquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beste comeback die ik in tijden gehoord heb
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap het ook niet. Ik probeer het zo snel mogelijk op tafel te gooien dat ik meer houdvast heb.
wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijkheid word sowieso gewaardeerd denk ik. Ik draai er ook niet omheen dat ik een paar kilo te zwaar ben.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zo'n moment al niet goed voor is.Goede gespreksopener?
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.quote:
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat je veel vlees in de kuip hebt, dan in het geval dat slappe mannetjes seks met jou hebben zullen ze wss bezwijken bij bepaalde posities.
Zegt bijvoorbeeld de Golden Gate je iets? (en dan heb ik het niet over de brug) of de acrobaat? Vereist nogal wat kracht
Toch wel, he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel handig als je wilt daten.
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah zo, ja mannen die niet meer dan 80kg kunnen liften gaat lastig worden inderdaad
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu is 80kg wel ietwat overdreven natuurlijk
Complimentje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Alleen jammer dat dat eng is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja.
En niet eromheen draaien maar gewoon doen.
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.quote:
Dit vooral jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ken er wel genoeg die dat kunnen
Ah zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat hij zei dat 80kg overdreven is omdat jij nooit 80kg kunt wegen volgens hem.
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit vooral ja
[..]
Ik noemde eigenlijk maar een random getal. 80kg lijkt me veel om te moeten drukken. Ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool dus zal even kijken hoeveel ik kan
Ik heb er echt geen verstand vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan wel een man van 75kg optillen en een squat doen
vorige week nog gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Is dat wat je denkt of ook echt geprobeerd hebt..
Op deze manier?quote:
jaja oppassen verdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vond 'm spitsvondig!
nee zo;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |