Misschien heeft die kat zich verstopt in zijn onderkin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arend-Jan Boekestijn zijn kat is vermist.
Wat vindt Ester hiervan?
Als je ze niet leest, kun je ook niet weten of het zinvol is dat ik ze daar ga voorlezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kan jij daar een paar van je tl;dr posts gaan voorlezen.
Hij woont bij mij in de buurt, ultragezellig. Rellen bij Arend-Stijn Boekejanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heeft die kat zich verstopt in zijn onderkin.
Jazeker. Onnodig. Überhaupt geld verdienen over de rug van dieren is ronduitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Kenju het volgende:
Is het gehele circus niet gewoon uit de tijd?
Eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilde dieren in een circus is gewoon niet meer van deze tijd, compleet achterhaald
Vind jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilde dieren in een circus is gewoon niet meer van deze tijd, compleet achterhaald
xdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een van zijn oud-medewerkers.
Heeft hij daar ook pensioenpremie voor achtergehouden?
#durftevragen
Ja leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een van zijn oud-medewerkers.
Heeft hij daar ook pensioenpremie voor achtergehouden?
#durftevragen
Klopt, verder geen haat naar circussen, maar hou het lekker bij acrobaten en dergelijkequote:
Daar zal ze wel wakker van liggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het trouwens een gezapige aflevering. En Esther Ouwehand wordt op Twitter bepaald niet positief ontvangen.
Mensen zullen wel weer bang zijn dat er een traditie om zeep geholpen wordt, maar sommigen dingen kun je ook best in het verleden laten rusten. Vroeger werden Afrikanen ook tentoongesteld op de kermisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het trouwens een gezapige aflevering. En Esther Ouwehand wordt op Twitter bepaald niet positief ontvangen.
Jij ook steeds met je twitter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik word altijd verdrietig van het niveau op Twitter. Dan vind ik Fok! nog een baken van beschavingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je twitter.
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:28 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink. Het heeft dus geen zin om benieuwd te zijn wie er allemaal te gast zullen zijn.
Weekend tv.
Daar zit veel variatie in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0
Vanavond is er ook geen Knevel en van den Brink. #pray4Webschipquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0
Met Lambiek en Co Adriaansequote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
Genot.quote:
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.
Ja, mits hij na afloop even gaat biechten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.
Mag dat?
Waarschijnlijk is hij benieuwd welke gasten er vanavond zullen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:36 schreef OProg het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Webschip is hier erg blij mee, die is namelijk niet zo enthousiast over weekeind-TV.
Nu begrijp ik deze kerel iets beter...quote:
Broekje kan uit marcodej.quote:Beatrice de Graaf
Moet Nederland iets doen tegen in de strijd tegen ISIS? Volgens terrorismedeskundige Beatrice de Graaf wel. Maar wat?
Erik de Zwart & Bob van de Houwen
Rail Away, de ultieme slow television, bestaat bijna 20 jaar. Fan van het eerste uur en treinliefhebber Erik de Zwart en Bob ‘de stem’ van de Houwen zitten aan tafel.
Iets over ramses zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:26 schreef Albanus het volgende:
Ook nog Liesbeth List en Martin Visser.
Aanbid Ramses.quote:
Ik vind het ook heel jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Albanus het volgende:
De laatste 5 dagen van Knevel en Van den Brink.
Gelukkig komt Pauwgod.
Wow gaaf, altijd gedacht dat die stemmetjes bewerkt waren met een computer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Die man van Rail Away is ook de stem van Kwik, Kwek en Kwak
Nou en, Beatricegodin marcoquote:
Zo is dat. Ik heb mijn tent al opgezet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou en, Beatricegodin marco
Radio Veronica voor hemquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Erik de Zwart zit ook bij FOX. Die FOX schimmel komt nu ook al bij Knevel en Bevel.
Ze is ook 1 van de weinigen bij wie het beter wordt als ze begint te praten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik heb mijn tent al opgezet.
je moet downies niet zo pesten, zij kunnen daar ook niks aan doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan nooit tegen die zwakbegaafd ogende "moves" van hiphoppers.
Mijne wordt:quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Monolith het volgende:
Geen lijken opwarmen is mijn elfde gebod.
En dat in 1 zin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan nooit tegen die zwakbegaafd ogende "moves" van hiphoppers.
Mericapienquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die flikker is ook voice-over bie FOX.
Soms ben ik lang van stof (quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat in 1 zin.
Dacht dat hier wel weer 3 alinea's voor nodig waren.
Wat dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er morgen niet trouwens, dan weten jullie dat al vast.
Ga je 12,50 verdienen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er morgen niet trouwens, dan weten jullie dat al vast.
Drinken in het dorp. Feestweek enzo.quote:
Leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Drinken in het dorp. Feestweek enzo.
Dirk Kuijt komt niet langs. Dan stelt die "feestweek" ook niet veel voor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doei!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Morgen weer toeristenmarkt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
zijn bouwhelmen, voor als straks alles naar de kanker is gebombardeerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Kun je die helmen niet opzetten ofzo?
Laatste keer geloof ik. Al 15 jaar niet geweest.quote:
jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou een stunt zijn als iemand daar ging zitten en dan tijdens de uitzending z'n trui of blouse uittrekt. En dat er een t-shirt onder zit, met groot de tekst: "Ik krijg hier 12,50 euro voor"
Nou, wat een stunt zeg. Niet normaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou een stunt zijn als iemand daar ging zitten en dan tijdens de uitzending z'n trui of blouse uittrekt. En dat er een t-shirt onder zit, met groot de tekst: "Ik krijg hier 12,50 euro voor"
okeequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuke aflevering.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, wat een stunt zeg. Niet normaal.
Ga eens terug op je echte account.quote:
Kan jij niet eens in de studio gaan zitten met een shirt of bord: ''Ik ben een debiel''?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Eens met Mani.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga eens terug op je echte account.
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is bang om het record van meeste posts te halen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is zijn echte account?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu klimt Elfletterig in zijn pen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kan jij niet eens in de studio gaan zitten met een shirt of bord: ''Ik ben een debiel''?
haha jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Monolith het volgende:
Het zou pas lachen zijn als Nederland duizend van deze helmen had geleverd:
[ afbeelding ]
# 3 Ajacied422 268.979quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is bang om het record van meeste posts te halen.
En als dit account over een maand richting dat record gaat dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind alles mooi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Ik vind die blauwe ketting bij dat blauwe jasje niet zo mooi.
Nee, of een vliegtuig wordt uit de lucht geknald en er gebeurd niks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Monolith het volgende:
Het zou pas lachen zijn als Nederland duizend van deze helmen had geleverd:
[ afbeelding ]
Nou nee. Geen zin in. Vandaag alweer te lang in NWS rondgehangen. Ik typ nu alleen nog gevatte one two-liners.quote:
Mensen die denken dat het om kwantiteit gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens tegen de mensen die spugen op het postaantal van Tong80 en mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het om kwantiteit gaat.
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, of een vliegtuig wordt uit de lucht geknald en er gebeurd niks.
Daar heeft hij wel vaker, of eigenlijk altijd, last van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.
Dan willen ze van narigheid nog liever daar blijven....quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
We kunnen Jezidi's een vinexlocatie aanbieden.
Yep, om ISIS te kop in te drukken.quote:
Doe een potje de Slimste mens met FOK!ers en vraag ze drie treffende dingen die Zipportal kenmerken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.
Ik vind IS verschrikkelijk, maar het is ook deels subjectieve verontwaardiging. Assad heeft meer doden op zijn geweten dan IS.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yep, om ISIS te kop in te drukken.
Dat deed half Nederland met hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ko Colijn waarschuwde al voor teveel bezuinigingen op defensie jaren terug.
Assad is niet veel beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yep, om ISIS te kop in te drukken.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Je ziet die lui in het publiek denken: "Deze minuut weer 25 cent verdiend."
Dat zie ik helemaal niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Goed lezen pik. Morgen pas.quote:
Feestweken in Kattuk, jongen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Waar ga je heen?
Eerst onze Leopard Tanks terugkopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Kenju het volgende:
Waarom wordt dat geld dan niet besteed aan bijv. de ouderenzorg?
Daar hebben we henk krol voor tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Kenju het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft idd echt zo'n hoofd
[ afbeelding ]
Omdat de meerderheid in Nederland dat schijnbaar niet wil. Gezien de meerderheid van VVD, PvdA, D'66, CDA, CU en SGP die allemaal het huidige beleid steunen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Kenju het volgende:
Naar Hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Knevel keek even naar boven; geen idee waarom.
Dak lekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hij zocht het woord van de Regisseur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hebben die ook specifiek voor deze teruggave gestemd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid in Nederland dat schijnbaar niet wil. Gezien de meerderheid van VVD, PvdA, D'66, CDA, CU en SGP die allemaal het huidige beleid steunen.
Ze hebben het de coalitiepartijen wel makkelijk gemaakt. VVD en PvdA hebben samen geen meerderheid in de peilingen en de Eerste-Kamer. VVD en PvdA mogen de oppositiepartijen wel dankbaar zijn die voor die minieme hoeveelheid invloed mee willen stemmen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid in Nederland dat schijnbaar niet wil. Gezien de meerderheid van VVD, PvdA, D'66, CDA, CU en SGP die allemaal het huidige beleid steunen.
Nee, maar de mensen zouden moeten (of op z'n minst kunnen) weten waar de partijen voor staan en waar ze de afgelopen jaren actief voor hebben gelobied.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hebben die ook specifiek voor deze teruggave gestemd?
Europolitici. Dan mag het.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Roken en drinken tijdens vergaderingen.
Ergquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Roken en drinken tijdens vergaderingen.
Het is een drankorgel, of Hitler. Moeilijke keuze.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Erg is vooral dat zo'n drankorgel de EU mag leiden.
Ik snap ook niet wat er mankeert aan zijn hand. Mist ie een pols?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Albanus het volgende:
Mij is even ontgaan wat Fopneus aan zijn hand heeft.
Anyone?
Misvormd armpje/handje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er mankeert aan zijn hand. Mist ie een pols?
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
De treinenloop was vanochtend weer van een kutkloterijniveau.
Geen idee man, met station Sassenheim heb ik niks te maken. Ik ga morgen naar Rotterdam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?
Ga je dan eindelijk bij je clubje kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?
Ik ga naar het Reichsmuseum.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk bij je clubje kijken.
Blijkbaar hangen er geen Vermeer's, dit vind ik zeer teleurstellend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh leuk, wil ik ook nog een keer doen.
Ik ga naar schilderijen kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Albanus het volgende:
[..]
Zit daar nog een specifiek doel achter of doe je het spontaan?
https://www.google.com/cu(...)rojectId=art-projectquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh leuk, wil ik ook nog een keer doen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar hangen er geen Vermeer's, dit vind ik zeer teleurstellend.
Nee ik ga wel voor de echte beleving. Kan ik nog een kekke selfie maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.google.com/cu(...)rojectId=art-project
Lekker vanuit je zolderkamertje.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
De bollenstreek kan niet zonder de duinstreek.
Hij heeft zijn ideale moment gevonden om de meest onzinnige plaatjes en filmpjes de revue te laten passeren.quote:
Dan kan de hond dat thuis aflikken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom strooit ze haar gezicht vol met poedersuiker?
Best eng.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Liesbeth List ziet er echt uit als een spook
Toch al meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoeveel zinnen duurt het tot ze ramses zegt?
Ik zeg 2
valt ze zo dood neer joh die kan dat niet aan hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Wat List nodig heeft is een Ice Bucket Challenge.
Ik zou haar in een kist doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |