Met Lambiek en Co Adriaansequote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
Genot.quote:
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.
Ja, mits hij na afloop even gaat biechten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.
Mag dat?
Waarschijnlijk is hij benieuwd welke gasten er vanavond zullen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:36 schreef OProg het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Webschip is hier erg blij mee, die is namelijk niet zo enthousiast over weekeind-TV.
Nu begrijp ik deze kerel iets beter...quote:
Broekje kan uit marcodej.quote:Beatrice de Graaf
Moet Nederland iets doen tegen in de strijd tegen ISIS? Volgens terrorismedeskundige Beatrice de Graaf wel. Maar wat?
Erik de Zwart & Bob van de Houwen
Rail Away, de ultieme slow television, bestaat bijna 20 jaar. Fan van het eerste uur en treinliefhebber Erik de Zwart en Bob ‘de stem’ van de Houwen zitten aan tafel.
Iets over ramses zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:26 schreef Albanus het volgende:
Ook nog Liesbeth List en Martin Visser.
Ik vind het ook heel jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Albanus het volgende:
De laatste 5 dagen van Knevel en Van den Brink.
Gelukkig komt Pauwgod.
Wow gaaf, altijd gedacht dat die stemmetjes bewerkt waren met een computer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Die man van Rail Away is ook de stem van Kwik, Kwek en Kwak
Zo is dat. Ik heb mijn tent al opgezet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou en, Beatricegodin marco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |