Hebben die ook specifiek voor deze teruggave gestemd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid in Nederland dat schijnbaar niet wil. Gezien de meerderheid van VVD, PvdA, D'66, CDA, CU en SGP die allemaal het huidige beleid steunen.
Ze hebben het de coalitiepartijen wel makkelijk gemaakt. VVD en PvdA hebben samen geen meerderheid in de peilingen en de Eerste-Kamer. VVD en PvdA mogen de oppositiepartijen wel dankbaar zijn die voor die minieme hoeveelheid invloed mee willen stemmen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid in Nederland dat schijnbaar niet wil. Gezien de meerderheid van VVD, PvdA, D'66, CDA, CU en SGP die allemaal het huidige beleid steunen.
Nee, maar de mensen zouden moeten (of op z'n minst kunnen) weten waar de partijen voor staan en waar ze de afgelopen jaren actief voor hebben gelobied.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hebben die ook specifiek voor deze teruggave gestemd?
Europolitici. Dan mag het.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Roken en drinken tijdens vergaderingen.
Ergquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Roken en drinken tijdens vergaderingen.
Het is een drankorgel, of Hitler. Moeilijke keuze.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Erg is vooral dat zo'n drankorgel de EU mag leiden.
Ik snap ook niet wat er mankeert aan zijn hand. Mist ie een pols?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Albanus het volgende:
Mij is even ontgaan wat Fopneus aan zijn hand heeft.
Anyone?
Misvormd armpje/handje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er mankeert aan zijn hand. Mist ie een pols?
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
De treinenloop was vanochtend weer van een kutkloterijniveau.
Geen idee man, met station Sassenheim heb ik niks te maken. Ik ga morgen naar Rotterdam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?
Ga je dan eindelijk bij je clubje kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, wat kan ik verwachten?
Ik ga naar het Reichsmuseum.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk bij je clubje kijken.
Blijkbaar hangen er geen Vermeer's, dit vind ik zeer teleurstellend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh leuk, wil ik ook nog een keer doen.
Ik ga naar schilderijen kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef Albanus het volgende:
[..]
Zit daar nog een specifiek doel achter of doe je het spontaan?
https://www.google.com/cu(...)rojectId=art-projectquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh leuk, wil ik ook nog een keer doen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar hangen er geen Vermeer's, dit vind ik zeer teleurstellend.
Nee ik ga wel voor de echte beleving. Kan ik nog een kekke selfie maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.google.com/cu(...)rojectId=art-project
Lekker vanuit je zolderkamertje.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
De bollenstreek kan niet zonder de duinstreek.
Hij heeft zijn ideale moment gevonden om de meest onzinnige plaatjes en filmpjes de revue te laten passeren.quote:
Dan kan de hond dat thuis aflikken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom strooit ze haar gezicht vol met poedersuiker?
Best eng.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Liesbeth List ziet er echt uit als een spook
Toch al meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoeveel zinnen duurt het tot ze ramses zegt?
Ik zeg 2
valt ze zo dood neer joh die kan dat niet aan hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Wat List nodig heeft is een Ice Bucket Challenge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |