Misschien heeft die kat zich verstopt in zijn onderkin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arend-Jan Boekestijn zijn kat is vermist.
Wat vindt Ester hiervan?
Als je ze niet leest, kun je ook niet weten of het zinvol is dat ik ze daar ga voorlezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kan jij daar een paar van je tl;dr posts gaan voorlezen.
Hij woont bij mij in de buurt, ultragezellig. Rellen bij Arend-Stijn Boekejanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heeft die kat zich verstopt in zijn onderkin.
Jazeker. Onnodig. Überhaupt geld verdienen over de rug van dieren is ronduitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Kenju het volgende:
Is het gehele circus niet gewoon uit de tijd?
Eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilde dieren in een circus is gewoon niet meer van deze tijd, compleet achterhaald
Vind jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilde dieren in een circus is gewoon niet meer van deze tijd, compleet achterhaald
xdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een van zijn oud-medewerkers.
Heeft hij daar ook pensioenpremie voor achtergehouden?
#durftevragen
Ja leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een van zijn oud-medewerkers.
Heeft hij daar ook pensioenpremie voor achtergehouden?
#durftevragen
Klopt, verder geen haat naar circussen, maar hou het lekker bij acrobaten en dergelijkequote:
Daar zal ze wel wakker van liggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het trouwens een gezapige aflevering. En Esther Ouwehand wordt op Twitter bepaald niet positief ontvangen.
Mensen zullen wel weer bang zijn dat er een traditie om zeep geholpen wordt, maar sommigen dingen kun je ook best in het verleden laten rusten. Vroeger werden Afrikanen ook tentoongesteld op de kermisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het trouwens een gezapige aflevering. En Esther Ouwehand wordt op Twitter bepaald niet positief ontvangen.
Jij ook steeds met je twitter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik word altijd verdrietig van het niveau op Twitter. Dan vind ik Fok! nog een baken van beschavingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je twitter.
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:28 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink. Het heeft dus geen zin om benieuwd te zijn wie er allemaal te gast zullen zijn.
Weekend tv.
Daar zit veel variatie in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0
Vanavond is er ook geen Knevel en van den Brink. #pray4Webschipquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=webschip&about=Vanavond¬intopic=0
Met Lambiek en Co Adriaansequote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
Genot.quote:
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:05 schreef OProg het volgende:
Ik hoor net dat er vanavond geen Knevel en van de Brink is.
gelukkig vult Sjek de leegte op. Die is zo dik dat dat vullen makkelijk moet gaan
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Andries vond grasmaaien op zondag belangrijker dan een EO-showtje. Minachting voor de Bijbel lezer.
Ja, mits hij na afloop even gaat biechten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U bent gelovig en wil grasmaaien op zondag.
Mag dat?
Waarschijnlijk is hij benieuwd welke gasten er vanavond zullen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:36 schreef OProg het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Webschip is hier erg blij mee, die is namelijk niet zo enthousiast over weekeind-TV.
Nu begrijp ik deze kerel iets beter...quote:
Broekje kan uit marcodej.quote:Beatrice de Graaf
Moet Nederland iets doen tegen in de strijd tegen ISIS? Volgens terrorismedeskundige Beatrice de Graaf wel. Maar wat?
Erik de Zwart & Bob van de Houwen
Rail Away, de ultieme slow television, bestaat bijna 20 jaar. Fan van het eerste uur en treinliefhebber Erik de Zwart en Bob ‘de stem’ van de Houwen zitten aan tafel.
Iets over ramses zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:26 schreef Albanus het volgende:
Ook nog Liesbeth List en Martin Visser.
Aanbid Ramses.quote:
Ik vind het ook heel jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Albanus het volgende:
De laatste 5 dagen van Knevel en Van den Brink.
Gelukkig komt Pauwgod.
Wow gaaf, altijd gedacht dat die stemmetjes bewerkt waren met een computer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Die man van Rail Away is ook de stem van Kwik, Kwek en Kwak
Nou en, Beatricegodin marcoquote:
Zo is dat. Ik heb mijn tent al opgezet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou en, Beatricegodin marco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |