Nee, of een vliegtuig wordt uit de lucht geknald en er gebeurd niks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Monolith het volgende:
Het zou pas lachen zijn als Nederland duizend van deze helmen had geleverd:
[ afbeelding ]
Nou nee. Geen zin in. Vandaag alweer te lang in NWS rondgehangen. Ik typ nu alleen nog gevatte one two-liners.quote:
Mensen die denken dat het om kwantiteit gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is bang om het record van meeste posts te halen.
Vertel dat maar eens tegen de mensen die spugen op het postaantal van Tong80 en mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het om kwantiteit gaat.
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, of een vliegtuig wordt uit de lucht geknald en er gebeurd niks.
Daar heeft hij wel vaker, of eigenlijk altijd, last van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.
Dan willen ze van narigheid nog liever daar blijven....quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
We kunnen Jezidi's een vinexlocatie aanbieden.
Yep, om ISIS te kop in te drukken.quote:
Doe een potje de Slimste mens met FOK!ers en vraag ze drie treffende dingen die Zipportal kenmerken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan je gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, maar ik zie niet direct een relatie tussen jouw post en de post waar je op reageert.
Ik vind IS verschrikkelijk, maar het is ook deels subjectieve verontwaardiging. Assad heeft meer doden op zijn geweten dan IS.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yep, om ISIS te kop in te drukken.
Dat deed half Nederland met hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ko Colijn waarschuwde al voor teveel bezuinigingen op defensie jaren terug.
Assad is niet veel beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yep, om ISIS te kop in te drukken.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Je ziet die lui in het publiek denken: "Deze minuut weer 25 cent verdiend."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |