quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
O, en voor goede sushi: In Rotterdam. Ben even van beide de naam kwijt.
Ben toevallig de aflevering tegengekomen.. het stukje zit zo ongeveer in het begin..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb net de aflevering van KvW gekeken en daar komt het i.i.g. niet ter sprake. Ik heb ook op Wikipedia gekeken, ook in de Japanse, en daar kan ik het ook niet terugvinden.
Fijn dat je het nu zelf ook ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar het zat toch net even anders in mijn hoofd blijkbaar..![]()
•quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef RobinOok het volgende:
Oh, Yama zit op de plek waar Pepijn eerst zat?
Okay, we zullen er eens poolshoogte gaan nemen binnenkort. :-)
Al ben ik niet zo van de Japanner. Of het is meuk of het is te duur.
Dat is nog verdomde lastig met die stokjes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef MutedFaith het volgende:
Sushi is echt niks, beter eet je gewoon pizza.
Jij bent echt niets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef MutedFaith het volgende:
Sushi is echt niks, beter eet je gewoon pizza.
Ah je was me voor. Ik wilde ook even wijs doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:30 schreef Sjeenkske het volgende:
[..]
Dat komt omdat zalm met sushi een Noorse uitvinding is, die hebben dat verkocht aan de Japanners. Net zoiets als dat de tulpenbollen echt Nederlands is, terwijl ze van oorsprong uit Turkije komen.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/23-05-2013 - Sushi!
Edoch zijn hier al eeuwen tulpen en heb ik auto's in de garage staan die ouder zijn dan zalmsushi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:30 schreef Sjeenkske het volgende:
[..]
Dat komt omdat zalm met sushi een Noorse uitvinding is, die hebben dat verkocht aan de Japanners. Net zoiets als dat de tulpenbollen echt Nederlands is, terwijl ze van oorsprong uit Turkije komen.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/23-05-2013 - Sushi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |