Tegen 'm gezegd dat hij zijn tanden eens moet poetsen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag een stukje opgefietst met TJ Slagter. Die kerel trapt door zeg!
Je weet toch dat je die gemiddeldes altijd moet delen door 1,17quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
Voortaan beter op je kilometerteller kijken Okkie, de terugweg heb je met 34 gemiddeld gereden hoor
Niet naar bedoelt, maar moet jij dat dan niet doen? Lekker achterin meebollen en op 't eind effe over die sukkelaars die gaten dichtrijden en zo tiende worden ipv gaten dichtrijden en 15de worden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Patroon het volgende:
Dat is altijd lastig met die criteriums, hele wedstrijd voorin en dan op het laatst komen de gasten van achteren nog even meesprinten.. Uiteindelijk nog 16e.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je weet toch dat je die gemiddeldes altijd moet delen door 1,17
Ik snap wat je bedoelt. Maar nee, dat is niet mijn stijl. Mijn visie is dat je niet teveel moet focussen op de uitslag. Als je in een koers, regelmatig meespringt en lekker attent meerijdt, wordt je daar sterker van en komt de goede uitslag (in bijv een zware waaierkoers ofzo) vanzelf. Uiteraard moet je op een gegeven moment wel je kop gebruiken. Zo heb ik deze wedstrijd halverwege gewoon ook niks meer mee gereden en ff sparen voor de laatste 10 rondes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet naar bedoelt, maar moet jij dat dan niet doen? Lekker achterin meebollen en op 't eind effe over die sukkelaars die gaten dichtrijden en zo tiende worden ipv gaten dichtrijden en 15de worden?
Volgens mij was het 43gem. Was een klinker rondje, met een technisch stukje en wat langere stroken. Merk wel dat ik profijt heb van het starten bij die elite koersen, leer je toch weer even wat sneller een bochtje pakken en doortrekken op de rechte stukken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:18 schreef Oksel het volgende:
45 gem. patty? Man wat gaat dat hard. Was 't zwaar rondje?
have fun!quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:20 schreef Oksel het volgende:
Was een of andere eliterijder mee, jong gastje. Die reed sterk, echt knap.
Ik ga naar de bios. Dag schatjes.
Dit was geen elite criterium hurr..quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Elite criteriums, das 2 uur rammen op 53x14.
neequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:13 schreef ratatat het volgende:
Iemand hier ervaring met onderdelen bestellen via www.binksports.nl?
Het is trouwens de Laurent Desbiens. Naar de franse ex-wielrenner. Lesbiennes zijn wat anders. Hoewel die misschien ook wel hun benen scheren. Of juist niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Laurent Lesbiens Wombcat? Enne wanneer is die nou precies? Volgend weekend toch?
Dat was tot vanmiddag ook mijn lichtste verzetje, precies goed genoeg voor de steile Lekbrugquote:
Aha vandaar, ik vond een cyclo met lesbiennes in de naam al al zo vreemdquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is trouwens de Laurent Desbiens. Naar de franse ex-wielrenner. Lesbiennes zijn wat anders. Hoewel die misschien ook wel hun benen scheren. Of juist niet.
Deden jullie dat dan nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha vandaar, ik vond een cyclo met lesbiennes in de naam al al zo vreemd![]()
Jij bent af en toe wel een erg serieuze hoor wombcat...
Toen we het vorig jaar telkens over de 3 tieten hadden, dacht je toen ook dat we aan 3 borsten gingen voelen?
Zie hem denk ik donderdag wel weer fietsen, zal het ff doorgevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tegen 'm gezegd dat hij zijn tanden eens moet poetsen?
Ik probeer eigenlijk elke koers zo goed en zo kwaad als het kan een uitslag te rijden en zie het bepaald niet als een doorgedreven training. Hoewel dat op een zesde plek ergens dit jaar niet echt gelukt isquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar nee, dat is niet mijn stijl. Mijn visie is dat je niet teveel moet focussen op de uitslag. Als je in een koers, regelmatig meespringt en lekker attent meerijdt, wordt je daar sterker van en komt de goede uitslag (in bijv een zware waaierkoers ofzo) vanzelf. Uiteraard moet je op een gegeven moment wel je kop gebruiken. Zo heb ik deze wedstrijd halverwege gewoon ook niks meer mee gereden en ff sparen voor de laatste 10 rondes.
Achterin hangen en op het laatst naar voren en top 10 rijden, wordt je niks beter van. Ja je kan zeggen goh daar was ik 5e, maar je moet ook naar de toekomst kijken, je wil tenslotte beter worden. Elke wedstrijd is ook weer een goede training he.
Ik heb daar helemaal niks mee, met dat afwachten en nog ff sprinten naar een top 10 plek. Sowieso worden onze koersen bijna nooit beslist in massasprint, dus je moet wel attent meerijden wil je mee zitten. Dat lukt mij nu nog niet, maar ik merk wel dat ik zo steeds sterker wordt. De uitslag is bij zo'n sprint maar een momentopname en zegt weinig. Tenzij het een harde waaier koers is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk elke koers zo goed en zo kwaad als het kan een uitslag te rijden en zie het bepaald niet als een doorgedreven training. Hoewel dat op een zesde plek ergens dit jaar niet echt gelukt is
Moet komend voorjaar toch iets rustiger aan doen qua werk en sociale verplichtingen wil ik weer een beetje uitslagen rijden/goed koersen. Uiteindelijk gaat het daar toch om? Hoewel het soms ook heerlijk is om in de aanval te rijden en je te tonen.
Is gewoon een marketing hype denk ik. Ik heb op m'n crosser schijfremmen en het remt schitterend. Maar niet zoveel beter dan op m'n racefiets dat ik 't ook op m'n racefiets wil. En het is zwaarder en wielen wisselen gaat lastiger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Matedeor het volgende:
Zie op best een aantal 2015 modellen van nieuwe racefietsen schijfremmen zitten, gaat dat de standaard worden? En is het de moeite waard om een nieuwe fiets met schijfremmen te kopen ten opzichte van velgremmen, zijn de voordelen groot zeg maar, niet dat het voor mij iets uitmaakt aangezien ik net een fiets met velgremmen heb gekocht. Maar viel me ineens op.
zou even wachten tot de wielboeren ook over zijn en er een standaard is. Schijfremmen zijn geweldig trouwens, heeft me een aantal ongelukken helpen voorkomen op m'n hybridefiets waarbij ik zeker weet dat ik op m'n racer wel onder/naast de auto zou hebben gelegen. En dat heeft niets met m'n skills te maken, schijfremmen kun je een stuk beter doseren en daardoor ook harder remmen, achterwiel lichtjes van de grond laten komen en daar houden voor de maximale remkracht is geen enkel probleem als je het een beetje kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Matedeor het volgende:
Zie op best een aantal 2015 modellen van nieuwe racefietsen schijfremmen zitten, gaat dat de standaard worden? En is het de moeite waard om een nieuwe fiets met schijfremmen te kopen ten opzichte van velgremmen, zijn de voordelen groot zeg maar, niet dat het voor mij iets uitmaakt aangezien ik net een fiets met velgremmen heb gekocht. Maar viel me ineens op.
Had altijd begrepen dat vergeleken met carbon velgen (en zeker in de regen) schijfremmen wel degelijk een stuk beter remmen. Of is dat ook marketingpraat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is gewoon een marketing hype denk ik. Ik heb op m'n crosser schijfremmen en het remt schitterend. Maar niet zoveel beter dan op m'n racefiets dat ik 't ook op m'n racefiets wil. En het is zwaarder en wielen wisselen gaat lastiger.
Ik zie de toegevoegde waarde niet.
Zet je er dan ook meteen dikke banden onder zoals op je hybride? Want meer remkracht is fijn. Maar nutteloos zonder meer grip.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
zou even wachten tot de wielboeren ook over zijn en er een standaard is. Schijfremmen zijn geweldig trouwens, heeft me een aantal ongelukken helpen voorkomen op m'n hybridefiets waarbij ik zeker weet dat ik op m'n racer wel onder/naast de auto zou hebben gelegen. En dat heeft niets met m'n skills te maken, schijfremmen kun je een stuk beter doseren en daardoor ook harder remmen, achterwiel lichtjes van de grond laten komen en daar houden voor de maximale remkracht is geen enkel probleem als je het een beetje kan
Het gaat niet om de hoeveelheid grip. Op beide fietsen is er namelijk genoeg grip om me over het stuur te gooien. De doseerbaarheid is gewoon veel beter met schijvenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zet je er dan ook meteen dikke banden onder zoals op je hybride? Want meer remkracht is fijn. Maar nutteloos zonder meer grip.
Enige nut is bij carbon wielen in afdalingen. Maar dan kun je net zo goed Alu steken.
Iemand t al getest?
http://www.bicycling.com/(...)eze-road-disc-brakesquote:disc-brake pads must squeeze with about 1,000 pounds of force to achieve near-lockup, while a rim brake needs only 200 pounds for the same job. The larger span (0 to 1,000 pounds versus 0 to 200) is a bigger window in which to control braking force; hence, better modulation.
Remmen is angstquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
zou even wachten tot de wielboeren ook over zijn en er een standaard is. Schijfremmen zijn geweldig trouwens, heeft me een aantal ongelukken helpen voorkomen op m'n hybridefiets waarbij ik zeker weet dat ik op m'n racer wel onder/naast de auto zou hebben gelegen. En dat heeft niets met m'n skills te maken, schijfremmen kun je een stuk beter doseren en daardoor ook harder remmen, achterwiel lichtjes van de grond laten komen en daar houden voor de maximale remkracht is geen enkel probleem als je het een beetje kan
Ja klopt. Maar aluminium velgen remmen in de regen ook veel beter dan carbon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Had altijd begrepen dat vergeleken met carbon velgen (en zeker in de regen) schijfremmen wel degelijk een stuk beter remmen. Of is dat ook marketingpraat?
Wordt denk ik volgend jaar genoeg verkocht, op veel van die 'comfort' racers van oa Giant/trek zit het. Zelf de giant advanced gekocht waar het niet op zat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:27 schreef kaasplankje het volgende:
Laat die gasten het nou gewoon kopen, dan hebben we een mooie online testcase.
Meer grip is altijd fijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Want meer remkracht is fijn. Maar nutteloos zonder meer grip.
Bedoel je een oprit van PR-stenen of zo'n bordje met als tekst PR erop? Iig dat laatste weet ik waar je bedoelt. Wel ironische zo terwijl het asfalt daar zo goed is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef ratatat het volgende:
Fietste gister een stukje in het westland en kwam langs een huis met Paris-Roubaix stenen op de oprit. Vond het nogal apart
Nadeel: in je rem knijpen per abuis alst wiel er niet inzit = remmen ontluchten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
NAdeel: dot remvloeistof op je frame=gat in je frame.
Voor dat laatste is wel een goeie update!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ben benieuwd of Campa ook al volgt met een disc groep. Ze hebben in 2015 wel een nieuwe Bora, een nieuwe Shamal, en de groepen Chorus Record en Super Record mechanic krijgen een update.
Ik zit net ff te lezen, o.a. achterderailleurkooi ietsie langer, voorderriekooi stijver, en de nieuwe cranks die jullie niet mooi vinden misschien, die zijn allemaal comaptibel met alle bladen. Je hoeft dus voor compact geen andere cranks meer te monteren. 34 of 36 kan allemaal op de dubbele crank.
http://www.campagnolo.com(...)_mechanical_shifting
Ja vind ik ook. Ik ga eerst mijn Gios even updaten met een nieuwe stuurbocht, stuurpen en seatpost. Ik vind het stuur op dat frame te stijf wat ik nu heb, dus in neem een carbonnen bocht. Ook wil ik iets minder reach, zoals de maat 88 op het rechtse plaatje hier:quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat laatste is wel een goeie update!
Je cadans gaat dan omhoog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met kennis van indoor trainers? Ben me nu een beetje aan het oriënteren en ik zie dat er vaak een maximale weerstand wordt aangegeven. Vraag me echter af wat er gebeurt als je meer vermogen trapt dan de maximale weerstand van het apparaat en tot nu toe zijn mijn internet zoekkunsten nog niet echt toereikend.
Dat kan niet, dat opgegeven maximale vermogen is gewoon het vermogen dat dat ding dissipeert in de zwaarste stand bij een 'snelheid' van pakweg 50 km/uur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met kennis van indoor trainers? Ben me nu een beetje aan het oriënteren en ik zie dat er vaak een maximale weerstand wordt aangegeven. Vraag me echter af wat er gebeurt als je meer vermogen trapt dan de maximale weerstand van het apparaat en tot nu toe zijn mijn internet zoekkunsten nog niet echt toereikend.
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
Lidl[...] fietsdingen [...] deze week in de aanbieding
Over buitenfietsen gesproken.. Ik zit toch maar es naar spatborden te kijken... Iedere keer die meuk tot je kruin is ook niks... Die raceblades bij mantel zijn volgens de beschrijving 'tot 23mm' geschikt... ik rijd nu op 25mm..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
Dan vliegt ie in de fik, heb ik ook al eens gehad. Daarna maar weer buiten gaan fietsen.
Geen idee hoe dat jack is. Dat is het enige wat ik niet mee heb genomenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)
Die heb ik. Vooral afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt tussen je band en staande buis bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Over buitenfietsen gesproken.. Ik zit toch maar es naar spatborden te kijken... Iedere keer die meuk tot je kruin is ook niks... Die raceblades bij mantel zijn volgens de beschrijving 'tot 23mm' geschikt... ik rijd nu op 25mm..
Nu staan bij wiggle die crud dingen voor een zacht prijsje, die had jij toch? Gaan die om 25mm denk je?
http://www.wiggle.nl/crud-roadracer-mk2-spatbordenset/
Die kettingbladen moet ik hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Over een groot balhoofd gesproken
[ afbeelding ]
Gaat niet uitmaken dan dus.quote:The brackets keep tyre clearance requirement to a minimum – you've got a good chance of getting 25mm rubber in.
Je kan ook achter zo'n kort stukje er op zetten he? Kaas heeft wel die lange maar ik had vaak die korte erop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Patroon het volgende:
Ik heb minder ervaring met die cruds. Voor gaat het prima, alhoewel ze wel vaak tegen het wiel komen. Achter was het een drama, vooral met harde zijwind en vervoeren in de auto gaat niet goed. Daarom achter een spatbord van sks. Werk prima en snel erop en eraf.
Bleef ik probleem houden met vervoer. Zoals ik nu heb bevalt erg goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook achter zo'n kort stukje er op zetten he? Kaas heeft wel die lange maar ik had vaak die korte erop.
Eerlijk gezegd heb ik 'm pas een paar dagen. Je hebt natuurlijk verschillende soorten weerstandssystemen, maar volgens mij functioneert het meestal als een soort van rem. Als je buiten gaat fietsen en je rem loopt aan, dan kan je nog steeds doortrappen. Pin mij er niet op vast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok, dus je sloopt de trainer dan niet?
Hoezo heeft snelheid er mee te maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat opgegeven maximale vermogen is gewoon het vermogen dat dat ding dissipeert in de zwaarste stand bij een 'snelheid' van pakweg 50 km/uur.
Ik heb zo'n softshell jack, is best prima, voor dat geld. Samen met de ondershirtjes die ik daar ooit gekocht heb, is dat het enige wat ik durf aan te bevelen van de Lidlquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)
Massa is kassa. Ze verdienen nu hoogstens 20 tientjes per verkochte Gabba.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef poiuytr het volgende:
Jammer dat ik te laat ben voor die Gabba actie op Cyclewear 150¤. Snap niet hoe hun die prijzen zo laag kunnen hebben ten opzichte van de rest af en toe. Scheelt echt behoorlijk veel geld met andere sites.
Kan carbon daar niet tegen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
NAdeel: dot remvloeistof op je frame=gat in je frame.
Als je voor 'm er wel op kan doen kan je achter zo 1 nemen als hierboven staat. Maar dan krijg je nog wel steeds water op je benen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nu beide spatborden: SKS raceblades en Crudz MK2. Die laatste vond ik voor 20 ¤ in de grabbelbak bij EP afgelopen weekend.
SKS zaten er al op, maar 25 mm banden blijken niet helemaal samen te gaan met (alle onderdelen van) die spatbordjes. Vooral het kleine onderdeel aan de voorkant van het achterwiel, wat de omgeving van je crankstel moet beschermen past niet.
Daarom setje Crudz meegenomen, maar die kan helemaal niet met 25 mm banden, dus helaas, in de winter zal ik dan toch met 23 mm moeten blijven rijden. Zeker in de Giant waar de achterbrug zo kort is dat er bijna niks tussen wiel en zadelbuis past.
Jammer, 25 mm leek me nou net zo lekker voor in de winter, wat meer grip en met zachtere banden kunnen rijden.
Werken wel minder dan die cruds imoquote:
Het is klotespul. Lost van alles in op schijnt. Dus als je morst vreet 't aan je frame.quote:
Iemand gaat mij nomineren. Hij doet z'n best maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:51 schreef Patroon het volgende:
Kunnen ze die ice bucket challenge niet met gloeiendheet water doen? Word er schijtziek van.
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelliquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Massa is kassa. Ze verdienen nu hoogstens 20 tientjes per verkochte Gabba.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelli
Je moet hem goed dicht op de band doen. Nadeel is wel dat kuit wel eend wat nat wordt van het achterwiel, maar dan moeten de wegen wel goed nat zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je voor 'm er wel op kan doen kan je achter zo 1 nemen als hierboven staat. Maar dan krijg je nog wel steeds water op je benen.
[..]
Werken wel minder dan die cruds imo
Ja precies. Het spat dan door vanaf de rem tot je crank zegmaar, door dat "gat" wat de raceblads mooi afschermen. Eventueel kan je een deel van die raceblade er wel plaatsen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet hem goed dicht op de band doen. Nadeel is wel dat kuit wel eend wat nat wordt van het achterwiel, maar dan moeten de wegen wel goed nat zijn.
Dat snap ik ook. Maar zo kan je wel goed zien wat voor marge erop zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Dat het nu goedkoper kan betekend niet dat ze er altijd dikke vette winst op maken he?
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nu beide spatborden: SKS raceblades en Crudz MK2. Die laatste vond ik voor 20 ¤ in de grabbelbak bij EP afgelopen weekend.
SKS zaten er al op, maar 25 mm banden blijken niet helemaal samen te gaan met (alle onderdelen van) die spatbordjes. Vooral het kleine onderdeel aan de voorkant van het achterwiel, wat de omgeving van je crankstel moet beschermen past niet.
Daarom setje Crudz meegenomen, maar die kan helemaal niet met 25 mm banden, dus helaas, in de winter zal ik dan toch met 23 mm moeten blijven rijden. Zeker in de Giant waar de achterbrug zo kort is dat er bijna niks tussen wiel en zadelbuis past.
Jammer, 25 mm leek me nou net zo lekker voor in de winter, wat meer grip en met zachtere banden kunnen rijden.
Das wel een idee ja. Zal eens kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Het spat dan door vanaf de rem tot je crank zegmaar, door dat "gat" wat de raceblads mooi afschermen. Eventueel kan je een deel van die raceblade er wel plaatsen.
Klopt. Die is wel iets verbeterd. En ja, bij zulke merken betaal je ook een beetje voor het merk. Neemt niet weg dat kwaliteit en garantieafhandeling dan goed zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelli
Er staat een bordje met dat er 50 meter PR pavé ligt en die hebben de hele oprit vol met kasseien liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bedoel je een oprit van PR-stenen of zo'n bordje met als tekst PR erop? Iig dat laatste weet ik waar je bedoelt. Wel ironische zo terwijl het asfalt daar zo goed is.
Hmm 27.2 pen 3T Team, stuurbocht rotundo team Pro 42cm en pen 110mm -17 ook team.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Tommeke het volgende:
Kaassie, wat voor stuurtype en welke breedte stuur en lengte stuurpen heb je nu?
Als je d'r vanaf wilt, wil ik het wel van je kopen evt.
Ja ws. wel. Je hebt al zo weinig clearance dat met 25mm alst al gaat uberhaubt dat het snel zal aanlopen. Ik rijd op de spatbordenfiets ook met 23mm.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo heeft snelheid er mee te maken?
beetje afhankelijk van wat voor olie hoor niet alle remvloeistof is agressief.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is klotespul. Lost van alles in op schijnt. Dus als je morst vreet 't aan je frame.
Ik zal es wat foto's maken. Direct onder de staande achterbrug (onder de rem door) is er de minste ruimte, en daar lopen beide spatborden aan tegen de band. Met 25 mm wel, en met 23 mm lopen ze niet aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?
Hej, Ivo heeft kaas zijn account gekraakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk een racefiets is niet gebouwd om spatborden kwijt te kunnen. Nu willen wij dat toch en dat kan ook. Alleen als je dan met een bredere band wilt gaan rijden kan je beter een crosser/randonneur pakken. Daar is geen ruimte voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |