Je cadans gaat dan omhoog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met kennis van indoor trainers? Ben me nu een beetje aan het oriënteren en ik zie dat er vaak een maximale weerstand wordt aangegeven. Vraag me echter af wat er gebeurt als je meer vermogen trapt dan de maximale weerstand van het apparaat en tot nu toe zijn mijn internet zoekkunsten nog niet echt toereikend.
Dat kan niet, dat opgegeven maximale vermogen is gewoon het vermogen dat dat ding dissipeert in de zwaarste stand bij een 'snelheid' van pakweg 50 km/uur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef ratatat het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen met kennis van indoor trainers? Ben me nu een beetje aan het oriënteren en ik zie dat er vaak een maximale weerstand wordt aangegeven. Vraag me echter af wat er gebeurt als je meer vermogen trapt dan de maximale weerstand van het apparaat en tot nu toe zijn mijn internet zoekkunsten nog niet echt toereikend.
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
Lidl[...] fietsdingen [...] deze week in de aanbieding
Over buitenfietsen gesproken.. Ik zit toch maar es naar spatborden te kijken... Iedere keer die meuk tot je kruin is ook niks... Die raceblades bij mantel zijn volgens de beschrijving 'tot 23mm' geschikt... ik rijd nu op 25mm..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
Dan vliegt ie in de fik, heb ik ook al eens gehad. Daarna maar weer buiten gaan fietsen.
Geen idee hoe dat jack is. Dat is het enige wat ik niet mee heb genomenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)
Die heb ik. Vooral afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt tussen je band en staande buis bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Over buitenfietsen gesproken.. Ik zit toch maar es naar spatborden te kijken... Iedere keer die meuk tot je kruin is ook niks... Die raceblades bij mantel zijn volgens de beschrijving 'tot 23mm' geschikt... ik rijd nu op 25mm..
Nu staan bij wiggle die crud dingen voor een zacht prijsje, die had jij toch? Gaan die om 25mm denk je?
http://www.wiggle.nl/crud-roadracer-mk2-spatbordenset/
Die kettingbladen moet ik hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Over een groot balhoofd gesproken
[ afbeelding ]
Gaat niet uitmaken dan dus.quote:The brackets keep tyre clearance requirement to a minimum – you've got a good chance of getting 25mm rubber in.
Je kan ook achter zo'n kort stukje er op zetten he? Kaas heeft wel die lange maar ik had vaak die korte erop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Patroon het volgende:
Ik heb minder ervaring met die cruds. Voor gaat het prima, alhoewel ze wel vaak tegen het wiel komen. Achter was het een drama, vooral met harde zijwind en vervoeren in de auto gaat niet goed. Daarom achter een spatbord van sks. Werk prima en snel erop en eraf.
Bleef ik probleem houden met vervoer. Zoals ik nu heb bevalt erg goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook achter zo'n kort stukje er op zetten he? Kaas heeft wel die lange maar ik had vaak die korte erop.
Eerlijk gezegd heb ik 'm pas een paar dagen. Je hebt natuurlijk verschillende soorten weerstandssystemen, maar volgens mij functioneert het meestal als een soort van rem. Als je buiten gaat fietsen en je rem loopt aan, dan kan je nog steeds doortrappen. Pin mij er niet op vast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok, dus je sloopt de trainer dan niet?
Hoezo heeft snelheid er mee te maken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat opgegeven maximale vermogen is gewoon het vermogen dat dat ding dissipeert in de zwaarste stand bij een 'snelheid' van pakweg 50 km/uur.
Ik heb zo'n softshell jack, is best prima, voor dat geld. Samen met de ondershirtjes die ik daar ooit gekocht heb, is dat het enige wat ik durf aan te bevelen van de Lidlquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hm, ik zoek nog iets om in te mountainbike 's winters, hoeft dus niet super soigné te zijn. Maar eens naar dat softshell jack kijken. (of is het echt pasvormpje type zak aardappelen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |