Buiten de Randstad schijnt ook nog onder Nederland te vallen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Te dichtbevolkt. En erg weinig natuur.
Ja maar waar ik woon. En het gaat erom wat ik haat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Buiten de Randstad schijnt ook nog onder Nederland te vallen.
Geslachtsloze mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef pervertedhermit het volgende:
Mensen die domme topics openen.
Dat is ongeveer in de hele wereld. Mensen werken over het algemeen alleen maar samen omdat ze daar voordeel uit te denken halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor mij zijn het asociale tokkies die alleen maar aan henzelf denken.
99% van de Nederlanders doen dat, daarom heb ik een hekel aan NL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor mij zijn het asociale tokkies die alleen maar aan henzelf denken.
Jullie denken ook alleen aan je zelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:31 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
99% van de Nederlanders doen dat, daarom heb ik een hekel aan NL.
Nummer? Dan zet ik hem vanmiddag even recht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
Op de A2 ter hoogte van Maarssen staat een hectometerpaaltje scheef en dat is voor mij wat ik het meest haat aan Nederland.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wilders, PVV'ers en rechts-extremisten
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:51 schreef RetRy32 het volgende:
Pechtold, D66 en centraal-extremisten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nummer? Dan zet ik hem vanmiddag even recht.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Te lage celstraffen, teveel taakstraffen.
amenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wilders, PVV'ers en rechts-extremisten
preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef Prospos het volgende:
De lakse/schaapjes mentaliteit van de samenleving dat naar mijn mening gevormd is door het politieke klimaat. Niemand boeit iets meer en iedereen denkt aan zichzelf.
Hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef scoober het volgende:
[..]
Net zo plat als jij zelf? wedden voor 'twee ruggen'...?
Ik steel van die rijke tata's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die afgunst als iemand anders eens iets moois en duurs heeft. Komt zogenaamd altijd door een geldboom en niet doordat diegene er gewoon hard voor gewerkt heeft.
Jij bent mijn alter ego?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Igen het volgende:
Dat iedereen alles volplant en je dus 6 weken van te voren moet afspreken om een keertje met een vriend koffie te gaan drinken.
En dat er geen bergen zijn.
Edit: En op dit moment het weer ja.
Oh ja, B- en C-sterren ja. Mensen waar je nóóit van gehoord hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Het steeds maar groter wordende pulp aan B-sterren die zich op moeten dringen in Nederland, vooral de tv die je niet meer kan aanzetten en je ziet alleen maar aids je oren om vliegen.
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het zich voetbalsupporter noemende kutcarnavalsvolk dat ons hele land te schande maakt bij elke wedstrijd van het Nederlands elftal.
[ afbeelding ]
Dit, en dader is slachtoffer/andersom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:57 schreef Catch22- het volgende:
Dat hoe zo'n grotere idioot (tokkie, religieus) je bent, hoe meer je kan flikken. En brave burgers worden gepakt.
"ALLE JODEN DOOD" moet kunnen, photoshopje en het OM schrikt het wakker
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:09 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan eigenlijk vrij weinig dingen bedenken die ik echt haat. Zat dingen waar ik het niet mee eens ben of waar ik me aan erger maar haten? Neuh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:01 schreef quinoahipster het volgende:
Domme mensen die klagen, verongelijkt en ondankbaar zijn.
Nederland is alles bij elkaar namelijk gewoon eenfantastisch land
om te wonen en nee, dat bedoel ik niet sarcastisch.
Ned 1, 2 en 3 pluk je gratis uit de lucht.quote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Antaris het volgende:
Oh ja, dat gezeik over zwarte piet.
En binnenkort is dat nog verboden ook.
Echt niet. Je moet je eerst abonneren op Ziggo of KPN. Ik ken landen waar je gewoon een tv koopt en hoppa! je kan al tv kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ned 1, 2 en 3 pluk je gratis uit de lucht.
Zijn gratis te streamen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Echt niet. Je moet je eerst abonneren op Ziggo of KPN. Ik ken landen waar je gewoon een tv koopt en hoppa! je kan al tv kijken.
Digitenne schat. Overigens kijk ik al een jaar of 4 gratis tv, complete pakket zit gewoon op de coax terwijl ik alleen internet afneemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Echt niet. Je moet je eerst abonneren op Ziggo of KPN. Ik ken landen waar je gewoon een tv koopt en hoppa! je kan al tv kijken.
quote:
Jullie hebben dan toch nog internet nodig. Maar het land wat ik bedoel, daar hoef je geen internet te hebben om tv te kijken. Het enige wat je nodig hebt is een tv toestel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Digitenne schat. Overigens kijk ik al een jaar of 4 gratis tv, complete pakket zit gewoon op de coax terwijl ik alleen internet afneem
Ehm nee? Voor Digitenne heb je geen internet nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Meliae. het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dan toch nog internet nodig. Maar het land wat ik bedoel, daar hoef je geen internet te hebben om tv te kijken. Het enige wat je nodig hebt is een tv toestel.
Kan je dan wel alle gratis zenders ontvangen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ehm nee? Voor Digitenne heb je geen internet nodig.
Nee alleen de NPO.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef Meliae. het volgende:
Kan je dan wel alle gratis zenders ontvangen?
Comedy Central, 13th Street, 24 Kitchen..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
Op de A2 ter hoogte van Maarssen staat een hectometerpaaltje scheef en dat is voor mij wat ik het meest haat aan Nederland.
Dit exact!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Te tolerant. Te soft. Te weinig natuur. Te weinig vaderlandsliefde. Te drukke Randstad. Te veel regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |