abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2015 @ 09:44:24 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_153849680
Te weinig natuur
Tokkiegedrag van mensen
Te druk
Lelijke steden
Alles voor het geld mentaliteit
Buitenlanders die zich niet aanpassen
Politieke correctheid
Algehele arrogantie.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_153850979
Ik zal nog een beter antwoord formuleren maar als je de suburbane wijken in delen van Spanje heb gezien vind je een Vinexwijk echt niet erg hoor. Het zijn niet zo zeer slechte wijken die ik bedoel in Spanje maar het ziet er nog vele malen saaier uit. Lelijk ontworpen blokken die zonder bufferzone overgaan in de saaie 'woestijn'.

De vrouwen zijn naar mijn insziens beter in Spanje. In NL ook niet gek, maar naast Spaanse dames ook vele toeristen en uitwisselingsstudenten in Spanje.
pi_153850993
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Rijtjeshuizen en identieke nieuwbouwhuizen in heel Nederland. Vre-se-lijk.
In andere landen (zoals Spanje) is dit vaak nog veel lelijker en grauwer zie mijn vorige post.
pi_154043578
Qua lifestyle:

- winkeliers die geen 1 of 2 eurocenten accepteren, terwijl het wettig betaalmiddel is. Winkeliers zouden wetten eens moeten accepteren, erkennen en toepassen! En dan moeten eisen dat de manager komt voor die paar centen, doe normaal man !

- de deur altijd open laten -> in de kerk geboren. Volgens mij denken die mensen dat ze heel wat zijn, verwachten dat iemand anders de deur voor ze dicht doen. Doe normaal man! Echt asociaal !

- hondenpoep ! Overal vieze hondenpoep :r En dan de zwerm vliegen die erboven vliegen en daarop landen bij warm weer. Zie je een vlieg in huis, dan zie je de hondendrol weer in je hoofd :r

- overal vogelkak :r Lijkt wel alsof je nergens normaal kan lopen zonder op hondenpoep en vogelkak te trappen :{w vieze straten }:|

- mensen die geen gedag zeggen. Wanneer je ze begroet, geven ze zo'n blik alsof je ze wilt bestelen ofzo 8)7

- kledingwinkels die altijd een berg rommel in de kleedhok hebben. Waarbij je de niet passende kleren nergens kan hangen bij de medewerker. En medewerkers die niet de juiste maat voor je willen pakken. Echt slechte service! In het buitenland is het wel anders. Oh ja, Nederlandse kledingwinkels hebben meestal lelijke kleren.

- geen redelijk uitziende platte dames zomerschoenen met redelijke kwaliteit in winkels te koop. Is altijd met een hak of hakje 8)7 En Nederlandse schoenenwinkels hebben meestal ook alleen maar lelijke schoenen in de verkoop, of redelijk/mooie schoenen die niet comfortabel zijn voor het dragen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yiwei op 03-07-2015 22:51:16 ]
pi_154053456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:35 schreef Yiwei het volgende:
Qua lifestyle:

- winkeliers die geen 1 of 2 eurocenten accepteren, terwijl het wettig betaalmiddel is. Winkeliers zouden wetten eens moeten accepteren, erkennen en toepassen! En dan moeten eisen dat de manager komt voor die paar centen, doe normaal man !

Ja maar, volgens de wet mogen ze het weigeren als ze dat aangeven, dus volgens mij moet jij juist de wet accepteren en erkennen :D
pi_154105120
het wilhelmus
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_154143816
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:35 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja maar, volgens de wet mogen ze het weigeren als ze dat aangeven, dus volgens mij moet jij juist de wet accepteren en erkennen :D
Wettig betaalmiddel, ze hoeven alleen geen 1 of 2 centen als wisselgeld terug te geven als het voor alle partijen duidelijk is dat er in de winkel wordt afgerond. Ook Nederland moet zich houden aan de regels van Europa met de euro.
pi_154145810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wettig betaalmiddel, ze hoeven alleen geen 1 of 2 centen als wisselgeld terug te geven als het voor alle partijen duidelijk is dat er in de winkel wordt afgerond. Ook Nederland moet zich houden aan de regels van Europa met de euro.
Nou, laat maar eens zien dan in welke wet die verplichting wordt opgelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')