preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef Prospos het volgende:
De lakse/schaapjes mentaliteit van de samenleving dat naar mijn mening gevormd is door het politieke klimaat. Niemand boeit iets meer en iedereen denkt aan zichzelf.
Hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef scoober het volgende:
[..]
Net zo plat als jij zelf? wedden voor 'twee ruggen'...?
Ik steel van die rijke tata's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die afgunst als iemand anders eens iets moois en duurs heeft. Komt zogenaamd altijd door een geldboom en niet doordat diegene er gewoon hard voor gewerkt heeft.
Jij bent mijn alter ego?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Igen het volgende:
Dat iedereen alles volplant en je dus 6 weken van te voren moet afspreken om een keertje met een vriend koffie te gaan drinken.
En dat er geen bergen zijn.
Edit: En op dit moment het weer ja.
Oh ja, B- en C-sterren ja. Mensen waar je nóóit van gehoord hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Het steeds maar groter wordende pulp aan B-sterren die zich op moeten dringen in Nederland, vooral de tv die je niet meer kan aanzetten en je ziet alleen maar aids je oren om vliegen.
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het zich voetbalsupporter noemende kutcarnavalsvolk dat ons hele land te schande maakt bij elke wedstrijd van het Nederlands elftal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |