Het politieke beleid omtrent autorijden.
De hoogste verkeersboetes van Europa. De 3e hoogste benzineprijs ter wereld. Een van de hoogste BPM tarieven en wegenbelastingtarieven van de wereld.
Om de 5 km een flitspaal of mobiel flitsteam. In Rotterdam alleen al lopen er 600 parkeerwachters rond die je voor 3 minuten onbetaald parkeren direct op de bon slingeren voor 90 euro. De vijfbaanswegen waar je 100 mag maar wel continu op geflitst wordt.
Ofwel, ons als burger uitzuigen. Valse beloftes zoals het Kwartje van Kok en de 1000 euro die ik nog tegoed heb van Rutte.
Daarnaast het slap optreden van ons altijd. Van onze politiek, van ons politieagenten. Hoezo kan een agressieve neger een politieagent 50 keer beledigen zonder hardhandig opgepakt te worden? Hoezo kunnen hier ISIS aanhangende Moslims gewoon lekker demonstreren voor een Islamitische Staat?
Kan zo nog 500 voorbeelden verzinnen. Waarom komt iedereen overal altijd mee weg? Behalve als het om geld gaat natuurlijk. Dan krijg je voor 9 km per uur te hard een boete van 80 euro aan je broek.
Een van de laagste 'pakkans' van Europa als het gaat om criminaliteit. De hoogste pakkans van de wereld als het gaat om verkeersovertredingen.
Leg nou eens die prioriteiten waar ze horen. Namelijk ons land vrij houden van idioten, tokkies, criminelen en religieuzen die op onze cultuur kotsen. Doe daar iets aan. Zorg ervoor dat Marokkanen die letterlijk op TV verkondigen 'Ik werk niet. Jij werkt, ik chill thuis' gvd worden aangepakt of eruit worden geflikkerd. Maar nee, wij moeten meebetalen aan die cultuurverrijkers. Van onze parkeerboetes.
Tijd voor een frisse wind door de politiek. Wilders was goed op weg, maar slaat helaas door op bepaalde fronten en laat andere fronten links liggen. Maar dit gaat nergens meer over.
Wel bezuinigen op mensenlevens en gaan patiënten, in de nabije toekomst, medicijnen en behandelingen ontzeggen omdat het teveel geld kost. Maar wel blijven storten op rekeningen van schorem wat onze cultuur haat, ons land wil veranderen in een Islamistiche staat, nooit werkt en dat ook nooit zal doen of kunnen en geld naar Afrika blijven sturen en in gigantische dure projecten blijft stoppen zoals de JSF en de HSL waar zeer waardige, goedkopere alternatieven voor zijn.
Prioriteiten liggen hier niet goed. En dat is wat ik het meest haat aan dit land.
Verder is het vrij goed geregeld en blijf ik hier waarschijnlijk heel mijn leven wonen, maar niet meer in de Randstad die volledig aan het verpauperen is.
Subklacht: Het weer.
[ Bericht 0% gewijzigd door hearmeout op 23-08-2014 00:35:29 ]