quote:Mensen hebben vaak conflict tussen beide. Ik ben een bijzonder kind naar hoop dat mijn hart het wint van mijn hersenen.
De wereld is hard we zijn verloren van God. Maar ondertussen kunnen we niet kiezen hoe we moeten handelen het hart zegt dit en de hersenen iets heel anders.
Ik wil de braveheart zijn maar aan de andere kant wil ik Nero zijn en alles kapot maken.
Maar de klacht gaat over tweestrijd in individuen terwijl een individu per definitie geheel betekent en toch zijn we gefragmenteerd.
Verliefdheid werkt als een drug, diverse hormonen komen vrij bij verliefdheid, zoals adrenaline, dopamine, phenylethylamine en norepinephrine, deze hormonen zorgen er voor dat je je goed voelt en dat je eigenlijk al je tijd aan die persoon wil besteden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bewijs het dan, dat je van iemand houdt van je kinderen of wat dan ook. Zodra ik geen bewijs zie hou jij van andere. Klaar finito.
Ik weet dat ik van bepaalde mensen hou alleen kan ik het wetenschappelijk niet bewijzen dus het zal wel niet zo zijn. En daar zit hem de fout wetenschap kan niet zeggen 'iets bestaat niet,' het kan enkel zeggen dit fenomeen doet zich voor we weten niet waarom we gaan het onderzoeken en komen met een theorie. Overigens is het ook nog niet eens uitgesloten of liefde en dan bedoel ik naastenliefde daadwerkelijk een chemische reactie is.
Alsof er iemand op klb is die in die tekst niet direct Spongebossargo herkent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef Zaktabak het volgende:
Tip voor nieuwe TS: zet het ff in quote code's
Dit voldoende of...?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef Zaktabak het volgende:
Tip voor nieuwe TS: zet het ff in quote code's
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof er iemand op klb is die in die tekst niet direct Spongebossargo herkent.
hquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verliefdheid werkt als een drug, diverse hormonen komen vrij bij verliefdheid, zoals adrenaline, dopamine, phenylethylamine en norepinephrine, deze hormonen zorgen er voor dat je je goed voelt en dat je eigenlijk al je tijd aan die persoon wil besteden.
Na ongeveer 3 jaar stopt de aanmaak van deze hormonen pas en dan gaat het over in houden van.
Als een kind wordt geboren maakt de moeder soortgelijke hormonen aan wat er voor zorgt dat je van je kind houdt.
Dat zorgt er voor dat het voortbestaan van het kind groter is dan wanneer het niet geliefd zou zijn.
Baby´s hebben ook een fysiek uiterlijk wat er voor zorgt dat je er voor wil zorgen, het is schattig, net als een pup of een kitten.
ttp://forum.fok.nl/topic/2141495quote:
Dat doet het tijdens de verliefdheid ook wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verliefdheid werkt als een drug, diverse hormonen komen vrij bij verliefdheid, zoals adrenaline, dopamine, phenylethylamine en norepinephrine, deze hormonen zorgen er voor dat je je goed voelt en dat je eigenlijk al je tijd aan die persoon wil besteden.
Na ongeveer 3 jaar stopt de aanmaak van deze hormonen pas en dan gaat het over in houden van.
Als een kind wordt geboren maakt de moeder soortgelijke hormonen aan wat er voor zorgt dat je van je kind houdt.
Dat zorgt er voor dat het voortbestaan van het kind groter is dan wanneer het niet geliefd zou zijn.
Baby´s hebben ook een fysiek uiterlijk wat er voor zorgt dat je er voor wil zorgen, het is schattig, net als een pup of een kitten.
quote:
Heb link naar vorig deel er ook nog ingezet. Dacht dat het automatisch een reeks zou worden, maar is blijkbaar niet zo?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb link naar vorig deel er ook nog ingezet. Dacht dat het automatisch een reeks zou worden, maar is blijkbaar niet zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik dacht dat Forby gewoon weer een nieuwe idioot was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof er iemand op klb is die in die tekst niet direct Spongebossargo herkent.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Het één sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik dacht dat Forby gewoon weer een nieuwe idioot was.
Dan ben je wel een beetje kort van geheugen, een goed uur terug poste je in exact hetzelfde topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik dacht dat Forby gewoon weer een nieuwe idioot was.
Kan niet, toen sliep ik nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje kort van geheugen, een goed uur terug poste je in exact hetzelfde topic.
Ik verwarde je met snakelady, gewoon weer een nieuwe idi... oh laat ook maar.quote:
Laten we dit buiten oplossenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verwarde je met snakelady, gewoon weer een nieuwe idi... oh laat ook maar.
Je hebt toch die theorie dat er parallelle universums zijn waarop alles mogelijk is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:31 schreef GhpH het volgende:
Spongeboss. Ja er is een zeeeeeeeeeer kleine kans dat er op planeet X goblins bestaan maar op jou ligt nog steeds de bewijslast. De claim is ongeldig tot deze bewezen is.
Jij hebt de bewijslast dus voldoe die ipv die op iemand anders te steken die dat niet kan. Dat spelletje is lang genoeg gespeeld.
Neem je draken, goblins, leprechaun-jezus en het spaghettimonster mee en verhuis naar hier: W&T / Kan wetenschap bewijzen dat iets niet bestaat wanneer het geen----quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:33 schreef GhpH het volgende:
Ik heb laatst een leprechaun gezien
Hij zei me dat het spaghettimonster de echte God is en dat daar niet over getwijfeld mag worden.
Niet geloofwaardig? Dan schuif ik de bewijslast toch gewoon Door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |