quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef peterkailey het volgende:
En waarom ben jij een bijzonder kind?
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
dat mijn hart het wint van mijn hart
Precies dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen enkele innerlijke strijd alleen maar externe vijanden die tegen mij strijden... zou ik wel innerlijke strijd hebben? zou mn leven NOG zwaarder worden,,,
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Er zit een mini soort hersenen in je hart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Niet mee eens?quote:
bij spinnen werkt dat weer anders,,, die hebben een groot gedeelte van hun hersens in de ledenmaaten zitten,, bijv in de potenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Bedankt Guus gefixt bedankt Guusje.quote:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het hart slechts een holle spier? Nee, niet helemaal mee eens.
Deze kwam uit de ziel Ik liet spongeboss even los ik mis Argo man.quote:
chackraquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |