quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef peterkailey het volgende:
En waarom ben jij een bijzonder kind?
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
dat mijn hart het wint van mijn hart
Precies dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen enkele innerlijke strijd alleen maar externe vijanden die tegen mij strijden... zou ik wel innerlijke strijd hebben? zou mn leven NOG zwaarder worden,,,
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Er zit een mini soort hersenen in je hart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Niet mee eens?quote:
bij spinnen werkt dat weer anders,,, die hebben een groot gedeelte van hun hersens in de ledenmaaten zitten,, bijv in de potenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Bedankt Guus gefixt bedankt Guusje.quote:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het hart slechts een holle spier? Nee, niet helemaal mee eens.
Deze kwam uit de ziel Ik liet spongeboss even los ik mis Argo man.quote:
chackraquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?
Gewoon vaker zuipen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deze kwam uit de ziel Ik liet spongeboss even los ik mis Argo man.
Eh nee...daar geloof ik dan weer niet in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef pionnetje het volgende:
[..]
chackra
op de plek van het hart bevind zich en chackra
Als Argo terug kan komen hoef ik geen druppel meer hij is het zwaard zijn ban de rots. Excalibur het zwaard van dromen de wereld aankunnen en de baas zijn die een eind maakt aan de ellendequote:
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?
Snakelady die een ander de les leest, nu heb ik alles gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke freaks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?
Zonde, hè.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke freaks.
jij blijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef snakelady het volgende:
Eh nee...daar geloof ik dan weer niet in.
Dat is een filosofisch concept.
Ja, emotie komt uit het limbisch systeem in de hersenen en gevoelens uit de prefrontale cortex.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?
Die processen zijn begeleidende verschijnselen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, emotie komt uit het limbisch systeem in de hersenen en gevoelens uit deprefrontale cortex.
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jij blij
maar ik niet, maar dat maakt voor jou nix uit
in een toekomst kan je je hoofd als je lichaam ziek word over laten plaatsen op een robot,,, en omdat het jou toch nix uitmaakt dat je allemaal holle spieren kwijt bent, kan je heel aanggenaaam verder leven als robot...
zal nooit lukkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?
Wie?quote:
Ja, dan gaan ze allemaal knorren en door de modder rollen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?
Vies experiment. Bah maar als je hersenen van varken erin plaatst wil je insinueren dat we gevoelens van varkens krijgen? Een mens is meer dan zijn brein.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
De Heer?quote:
omdat?quote:
Een ex-brandweerman uit de Tsjechische Republiek heeft zes maanden zonder hart kunnen leven. Het hart werd vervangen door mechanische pompen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die processen zijn begeleidende verschijnselen.
dat is een bewezen feit in de psychologie dat mensen bijv die een lever krijgen van een persoon, opeens in andere dingen trek krijgen en zo en hun psyche veranderd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
heb je deze dab gehoord?quote:
Jezus is er altijd vriend zijn naam hoeven we niet te noemen hij houdt van ons. Ik moet bijna huilen hiervan maar voel je dat niet de liefde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |