quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef peterkailey het volgende:
En waarom ben jij een bijzonder kind?
Huh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
dat mijn hart het wint van mijn hart
Precies dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen enkele innerlijke strijd alleen maar externe vijanden die tegen mij strijden... zou ik wel innerlijke strijd hebben? zou mn leven NOG zwaarder worden,,,
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Er zit een mini soort hersenen in je hart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Alles wat je denkt en doet komt vanuit de hersenen, het hart is niks meer dan een holle spier.
Niet mee eens?quote:
bij spinnen werkt dat weer anders,,, die hebben een groot gedeelte van hun hersens in de ledenmaaten zitten,, bijv in de potenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef snakelady het volgende:
Bedankt Guus gefixt bedankt Guusje.quote:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het hart slechts een holle spier? Nee, niet helemaal mee eens.
Deze kwam uit de ziel Ik liet spongeboss even los ik mis Argo man.quote:
chackraquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?
Gewoon vaker zuipen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deze kwam uit de ziel Ik liet spongeboss even los ik mis Argo man.
Eh nee...daar geloof ik dan weer niet in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef pionnetje het volgende:
[..]
chackra
op de plek van het hart bevind zich en chackra
Als Argo terug kan komen hoef ik geen druppel meer hij is het zwaard zijn ban de rots. Excalibur het zwaard van dromen de wereld aankunnen en de baas zijn die een eind maakt aan de ellendequote:
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leg uit dan, of denk jij ook echt dat verliefde gevoelens bv uit het hart komen?
Snakelady die een ander de les leest, nu heb ik alles gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke freaks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?
Zonde, hè.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Helaas bestaan zulke freaks.
jij blijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef snakelady het volgende:
Eh nee...daar geloof ik dan weer niet in.
Dat is een filosofisch concept.
Ja, emotie komt uit het limbisch systeem in de hersenen en gevoelens uit de prefrontale cortex.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat gevoelens enkel chemische processen in je hersenen zijn?
Die processen zijn begeleidende verschijnselen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, emotie komt uit het limbisch systeem in de hersenen en gevoelens uit deprefrontale cortex.
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jij blij
maar ik niet, maar dat maakt voor jou nix uit
in een toekomst kan je je hoofd als je lichaam ziek word over laten plaatsen op een robot,,, en omdat het jou toch nix uitmaakt dat je allemaal holle spieren kwijt bent, kan je heel aanggenaaam verder leven als robot...
zal nooit lukkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?
Wie?quote:
Ja, dan gaan ze allemaal knorren en door de modder rollen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Duitse wetenschappers zijn al bezig mer een varkenshart transplantatie, denk je echt dat als dat lukt die mensen gevoelens krijgen van een varken?
Vies experiment. Bah maar als je hersenen van varken erin plaatst wil je insinueren dat we gevoelens van varkens krijgen? Een mens is meer dan zijn brein.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
De Heer?quote:
omdat?quote:
Een ex-brandweerman uit de Tsjechische Republiek heeft zes maanden zonder hart kunnen leven. Het hart werd vervangen door mechanische pompen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die processen zijn begeleidende verschijnselen.
dat is een bewezen feit in de psychologie dat mensen bijv die een lever krijgen van een persoon, opeens in andere dingen trek krijgen en zo en hun psyche veranderd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
heb je deze dab gehoord?quote:
Jezus is er altijd vriend zijn naam hoeven we niet te noemen hij houdt van ons. Ik moet bijna huilen hiervan maar voel je dat niet de liefde?quote:
Ja natuurlijk, zou je de complete hersenen van een varken in een mens of ander dier plaatsen dan gedraagt het zich al een varken, omdat het een varken is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vies experiment. Bah maar als je hersenen van varken erin plaatst wil je insinueren dat we gevoelens van varkens krijgen? Een mens is meer dan zijn brein.
Dat dus!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
De emoties komen ook uit je hersenen dus je hart heeft in dit geval niets mee te maken
Aangezien het bewezen is kun je vast wel een bron aanleveren waar deze tamelijk bizarre bewering wordt gestaafd door wetenschappers met enige autoriteit op dit gebied?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef pionnetje het volgende:
[..]
dat is een bewezen feit in de psychologie dat mensen bijv die een lever krijgen van een persoon, opeens in andere dingen trek krijgen en zo en hun psyche veranderd...
een varkens hart lijkt me geen probleem , maar dan wil ik wel eerst het varken leren kennen enzo...
uiteraard, voel ik hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jezus is er altijd vriend zijn naam hoeven we niet te noemen hij houdt van ons. Ik moet bijna huilen hiervan maar voel je dat niet de liefde?
Ik zie het steeds meer mensen als jou die vluchten van alles. Je bent enkel je brein dus je hebt geen spirituele verplichtingen lekker simpel de leef leven. Verkondig jij je gopsel maar bah vieze wwtenschappelijke freaksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zou je de complete hersenen van een varken in een mens of ander dier plaatsen dan gedraagt het zich al een varken, omdat het een varken is.
Alles wat ons maakt als persoon zit in de hersenen.
ja? En dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef pionnetje het volgende:
kijk als je varken eet ( of desnoods een domme geit ofzo ) dan worden extreem veel stukjes dna van dat dier als bouwstoffen gebruikt voor jou toekomstige eigen dna, en zelfs je eigen sperma,, nou ja is op zich geen big deal,,, alleen ik probeer te zeggen dat een varkens hart niet zo heeeeel veel verschilt dan het eten van een varken....
haaaaaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Aangezien het bewezen is kun je vast wel een bron aanleveren waar deze tamelijk bizarre bewering wordt gestaafd door wetenschappers met enige autoriteit op dit gebied?
Ga naar de mis ontvang de eucharistieviering en ga praten met mensen sterk jezelf in je geloof lees de nieuwe testamenten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
uiteraard, voel ik het
maar ik voel ook veel wickedness
En jij zegt het, en dus is het waarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef pionnetje het volgende:
[..]
haaaaa
ik welk fucking jaar leef jij?
google heeft al 4 jaar een tekort aan opslag disks om data ( en dus bronnen ) op te slaan ha ha....
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef pionnetje het volgende:
[..]
haaaaa
ik welk fucking jaar leef jij?
google heeft al 4 jaar een tekort aan opslag disks om data ( en dus bronnen ) op te slaan ha ha....
ik vertrouw de kerk niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga naar de mis ontvang de eucharistieviering en ga praten met mensen sterk jezelf in je geloof lees de nieuwe testamenten.
En dat is logisch, als een vrouw zwanger is bv krijgt ze vaak trek in andere dingen die ze normaal nooit eet, dat komt door hormonen, ook hebben mensen die een tumor in hun hoofd hebben dat vaak. Of zelfs een andere vorm van kanker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef pionnetje het volgende:
[..]
dat is een bewezen feit in de psychologie dat mensen bijv die een lever krijgen van een persoon, opeens in andere dingen trek krijgen en zo en hun psyche veranderd...
een varkens hart lijkt me geen probleem , maar dan wil ik wel eerst het varken leren kennen enzo...
Tsjechen zijn dan ook robots.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een ex-brandweerman uit de Tsjechische Republiek heeft zes maanden zonder hart kunnen leven. Het hart werd vervangen door mechanische pompen.
Daarna heeft hij een donorhart gekregen, al die tijd functioneerde hij op geestelijk en gevoelsmatig gebied nog hetzelfde.
De liefde voor zijn geliefden was nog exact hetzelfde.
ja klopt daarom eet ik veel fruit zodat ik evolueer in een fruitboomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef pionnetje het volgende:
kijk als je varken eet ( of desnoods een domme geit ofzo ) dan worden extreem veel stukjes dna van dat dier als bouwstoffen gebruikt voor jou toekomstige eigen dna, en zelfs je eigen sperma,, nou ja is op zich geen big deal,,, alleen ik probeer te zeggen dat een varkens hart niet zo heeeeel veel verschilt dan het eten van een varken....
You are Groot ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja klopt daarom eet ik veel fruit zodat ik evolueer in een fruitboom
quote:
owwwquote:
Komt goed jongen veel bidden veel bidden Jezus is bij je hij draagt je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik vertrouw de kerk niet meer
Ik ben juist jaloers op gelovige mensen, alles wat slecht is afschuiven op de duivel of zelfs God omdat dat zijn plan zou zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zie het steeds meer mensen als jou die vluchten van alles. Je bent enkel je brein dus je hebt geen spirituele verplichtingen lekker simpel de leef leven. Verkondig jij je gopsel maar bah vieze wwtenschappelijke freaks
We moeten eens meeten, man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt goed jongen veel bidden veel bidden Jezus is bij je hij draagt je.
duoblethinkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op gelovige mensen, alles wat slecht is afschuiven op de duivel of zelfs God omdat dat zijn plan zou zijn.
Echt geloven dat je de mensen die je bent verloren weer zal zien in de hemel.
Lijkt me heerlijk om dat geloof te hebben, maar ik heb het nu eenmaal niet en faken kan ik het ook al niet.
quote:
ja man maar wat heb ik daaraan? ik heb helemaal nooit fucking brand.. dus wat moet ik dan met een brandweer man?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tsjechen zijn dan ook robots.
En dit. (Wel even afkloppen natuurlijk).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
ja man maar wat heb ik daaraan? ik heb helemaal nooit fucking brand.. dus wat moet ik dan met een brandweer man?
Geeft voor mij genoeg aan dat gevoelens en emoties in de hersenen zitten, en niet in het hart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tsjechen zijn dan ook robots.
Eén vaag voorbeeld (zonder bron) is voor jou direct sluitend bewijs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geeft voor mij genoeg aan dat gevoelens en emoties in de hersenen zitten, en niet in het hart.
En inééns ga juist jij zulke diepzinnige en verstandige dingen zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
Maar de klacht gaat over tweestrijd in individuen terwijl een individu per definitie geheel betekent en toch zijn we gefragmenteerd.
Oh sorry, ik dacht dat jij ook toegang tot google had.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Eén vaag voorbeeld (zonder bron) is voor jou direct sluitend bewijs?
Precies, maar na die 6 maanden dus wel dood.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat jij ook toegang tot google had.
https://www.google.nl/sea(...)=Jakub+Halik&spell=1
Lees nu overigens wel dat hij is overleden, maar hij heeft dus 6 maanden geleefd en gefunctioneerd zonder hart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoeveel bewijs is er voor jouw visie hierop, en waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Eén vaag voorbeeld (zonder bron) is voor jou direct sluitend bewijs?
In de Bijbel, mijn beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
hoeveel bewijs is er voor jouw visie hierop, en waar kan ik dat vinden?
Hij is overleden aan lever falen door kanker, ook de reden dat hij dit mechanische hart had, dus niet vanwege dat hij geen echt hart had.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Precies, maar na die 6 maanden dus wel dood.
Do you believe in love? Do you believe in love, baby?
quote:Jakub Halik had his heart replaced with two mechanical pumps in pioneering surgery last April after an aggressive cancerous tumour was found.
Doctors say his death was caused by liver failure, and not the artificial heart itself.
Mr Halik, a former firefighter, was waiting on the transplant list for a suitable donor when he died.
Despite not having a pulse and always having to carry a battery pack to power his mechanical heart, Mr Halik was able to walk around and even use the hospital gym.
He was not able to accept a donor heart earlier because the cancer meant he would not be able to take the drugs he would need for a successful organ transplant.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat jij ook toegang tot google had.
https://www.google.nl/sea(...)=Jakub+Halik&spell=1
Lees nu overigens wel dat hij is overleden, maar hij heeft dus 6 maanden geleefd en gefunctioneerd zonder hart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is overigens overleden aan lever falen door kanker, ook de reden dat hij dit mechanische hart had, dus niet vanwege dat hij geen echt hart had.
Het hebben van geloof of niet is een keuze.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op gelovige mensen, alles wat slecht is afschuiven op de duivel of zelfs God omdat dat zijn plan zou zijn.
Echt geloven dat je de mensen die je bent verloren weer zal zien in de hemel.
Lijkt me heerlijk om dat geloof te hebben, maar ik heb het nu eenmaal niet en faken kan ik het ook al niet.
Bedankt voor de link en voor het opzoeken van de info.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is overleden aan lever falen door kanker, ook de reden dat hij dit mechanische hart had, dus niet vanwege dat hij geen echt hart had.
[..]
who needs a heart when you've got swagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef Copthorne het volgende:
Hij is wel een eckte swagboy. "Kijk mij eens zonder hart leven, bitches".
Ik denk dat zijn vrouw en kinderen heel blij waren met de extra tijd die ze met hem hebben gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel een eckte swagboy. "Kijk mij eens zonder hart leven, bitches."
Nee, ik kan niet geloven, er is te veel bewijs wat het tegen spreekt die ik niet kan negeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Het hebben van geloof of niet is een keuze.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
who needs a heart when you've got swag
Er is zo ontzettend veel bewijs dat emoties en gevoelens uit de hersenen komen dat er voor mij geen reden is om te vermoeden dat er nog iets meer is wat we niet kunnen waarnemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor de link en voor het opzoeken van de info.Ik lees het met interesse.
Je gaat echter wel voorbij aan de mogelijkheid dat we naast een fysiek hart, misschien wezensdelen hebben die met het blote oog niet waarneembaar zijn.
Dat zou idd kunnen. Maar is er een reden om dat aan te nemen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor de link en voor het opzoeken van de info.Ik lees het met interesse.
Je gaat echter wel voorbij aan de mogelijkheid dat we naast een fysiek hart, misschien wezensdelen hebben die met het blote oog niet waarneembaar zijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er is zo ontzettend veel bewijs dat emoties en gevoelens uit de hersenen komen dat er voor mij geen reden is om te vermoeden dat er nog iets meer is wat we niet kunnen waarnemen.
Stenen / mineralen > Dode materie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen. Maar is er een reden om dat aan te nemen ?
Het heeft geen zin om een verstokte gelovige, iemand die zo gelovig is als een betonnen deur, proberen te overtuigen dat er meer is in de wetenschap en dat bepaalde dingen weliswaar bewezen zijn, maar dat je met het denken kunt inzien dat dat een feit is. Dat is net zoiets als een blinde vertellen over de kleuren van de regenboog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
Het heeft geen zin om een verstokte atheïst, iemand die zo atheïstisch is als een betonnen deur, proberen te overtuigen dat er meer is tussen hemel en aarde en dat bepaalde dingen weliswaar niet waarneembaar zijn, maar dat je met het denken kunt inzien dat ze er wel zijn. Dat is net zoiets als een blinde vertellen over de kleuren van de regenboog.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
Het heeft geen zin om een verstokte atheïst, iemand die zo atheïstisch is als een betonnen deur, proberen te overtuigen dat er meer is tussen hemel en aarde en dat bepaalde dingen weliswaar niet waarneembaar zijn, maar dat je met het denken kunt inzien dat ze er wel zijn. Dat is net zoiets als een blinde vertellen over de kleuren van de regenboog.
Jullie beseffen beiden dat een blinde de kleuren van de regenboog uitleggen helemaal zo moeilijk niet isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om een verstokte gelovige, iemand die zo gelovig is als een betonnen deur, proberen te overtuigen dat er meer is in de wetenschap en dat bepaalde dingen weliswaar bewezen zijn, maar dat je met het denken kunt inzien dat dat een feit is. Dat is net zoiets als een blinde vertellen over de kleuren van de regenboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |