Fixedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Leven is al kort genoeg. #yolo
in dat geval mening Cquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:41 schreef 1elegast8x het volgende:
Wat meningen a en b zien gaan we zien als mensen hun mening over vreemdgaan geven. Miss is er nog een c. Maar ik vermoed a en b (voor en tegen)
YOLO!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:42 schreef fathank het volgende:
Gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Leven is al kort genoeg.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:44 schreef nikky het volgende:
Moeten we nu in een rijtje gaan staan of wat?
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik realiseer me dat het door haast niemand geaccepteerd word in onze maatschappij. Maar ik realiseer me ook dat wij mensen van de apen afstammen die ook gewoon monogamie hebben en daar ook niet moeilijk over doen.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:44 schreef nikky het volgende:
Moeten we nu in een rijtje gaan staan of wat?
Jou naam is cool.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]mannen en vrouwen in een rij, van sexy naar non sexy.
WOO HOOOO, alle twee op nummer 1
Dat is ook het enige wat cool is. Die boi is hot.quote:
Nee, ook niet als ik die had:')quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij zoekt redenen voor het vreemdgaan van zijn vriendin denk ik.
Ben je homo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:56 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Nee, ook niet als ik die had:')
Dat zou je kunnen zeggen. Maar ik verzin mijn eigen opdrachten voor sociologie. Das leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:58 schreef Voszje het volgende:
Moet je een opdracht voor sociologie uitvoeren?
Net als dit topic dus..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:04 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Het vervelende alleen is dat mensen dat niet zo zeer waarderen.
Ze hebben ook gewoon monogamie, en ze doen er niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik realiseer me dat het door haast niemand geaccepteerd word in onze maatschappij. Maar ik realiseer me ook dat wij mensen van de apen afstammen die ook gewoon monogamie hebben en daar ook niet moeilijk over doen.
Ik weet t eigelijk nie zo goed.
Je weet niet hoe je een OP moet veranderen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:05 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik wil mijn op veranderen naar wanneer is vreemdgaan een taboe geworden en om welke reden? Kan dit? Nee zeker he xd.
Nooit een opdracht hoeven te doen bij sociologie, alleen een beetje hoorcolleges bijwonen en het tentamen halen. Welke studie doe je, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:03 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen. Maar ik verzin mijn eigen opdrachten voor sociologie. Das leuk.
Studie havo 4quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nooit een opdracht hoeven te doen bij sociologie, alleen een beetje hoorcolleges bijwonen en het tentamen halen. Welke studie doe je, als ik vragen mag?
Deze man weetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat cool is. Die boi is hot.
Wij noemen het dan wel dier en mens maar dat is omdat mens denkt dat tie boven dier kan staan. In mijn ogen zijn alle wezens gelijk. Dus ook in de regels. En normen en waarden. Alleen wij mensen proberen ons een beetje af te zo deren ons los te maken van de natuur omdat wij "daarboven staan"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon monogamie, en ze doen er niet zo moeilijk over.
You lost me there....
Aha, ik begreep dat je het echt als vak had. Maar goed, het is dus meer je eigen interesse in sociologie. Ik neem aan dat bij maatschappijleer ook wel het één en ander over sociologische vraagstukken wordt besproken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:15 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Studie havo 4zou wel graag sociologie willen hebben..hadde ze dat maar op de middelbare
Fuck zeg.....ik was het al zingend aan het lezen....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb mening abba!
If you change your mind
I'm the first in line
Honey I'm still free
Take a chance on me![]()
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Fuck zeg.....ik was het al zingend aan het lezen....
Nee helaas niet daar krijgen we alleen les over de politiek enzo en vooral tweede kamer stof beetje saai.. Ze gaan niet echt in op het mens en maatschappij gedeeltequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Aha, ik begreep dat je het echt als vak had. Maar goed, het is dus meer je eigen interesse in sociologie. Ik neem aan dat bij maatschappijleer ook wel het één en ander over sociologische vraagstukken wordt besproken?
Nog twee jaar en je kunt een studie kiezen waarin sociologie aan bod komt.
Ik snap het. Al lees ik in je eerdere reactie dat je het hebt over mens en dier. Sociologie is simpelweg de studie van sociale netwerken. Of wij nou wel of niet boven een dier staan zal niet besproken worden, dit is namelijk meer filosofie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:24 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Nee helaas niet daar krijgen we alleen les over de politiek enzo en vooral tweede kamer stof beetje saai.. Ze gaan niet echt in op het mens en maatschappij gedeelte
Wat toch best raar is, omdat uit verschillende onderzoeken blijkt dat ongeveer 1/4 tot 1/3 van de mensen het wel eens gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik realiseer me dat het door haast niemand geaccepteerd word in onze maatschappij.
Heus beide vakken cool ik ben ook geinteresseerd in psychologie u ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik snap het. Al lees ik in je eerdere reactie dat je het hebt over mens en dier. Sociologie is simpelweg de studie van sociale netwerken. Of wij nou wel of niet boven een dier staan zal niet besproken worden, dit is namelijk meer filosofie.Beide vakken heb ik afgerond, dus mocht je ooit eens iets willen bespreken/vragen..
Zeker, psychologie vind ik ook erg interessant. Ook gehad als vak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:35 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Heus beide vakken cool ik ben ook geinteresseerd in psychologie u ook?
Wauw^_^quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zeker, psychologie vind ik ook erg interessant. Ook gehad als vak.
Voor en tegen slaat in dit geval nergens op, dan kiest iedereen voor b.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:41 schreef 1elegast8x het volgende:
Wat meningen a en b zien gaan we zien als mensen hun mening over vreemdgaan geven. Miss is er nog een c. Maar ik vermoed a en b (voor en tegen)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik realiseer me dat het door haast niemand geaccepteerd word in onze maatschappij. Maar ik realiseer me ook dat wij mensen van de apen afstammen die ook gewoon monogamie hebben en daar ook niet moeilijk over doen.
Ik weet t eigelijk nie zo goed.
O, bij mij was het meer van de treurigheid ervan, maar nu je het zegt, is het eigenlijk best mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook een traantje wegpinken. De poëzie... echt... heeft me diep geraakt!
Nee, nee, het was pas een écht goede TT als TS er "BETRUG!!!" van had gemaakt. Schreeuwen gaat nou eenmaal beter in het Duitsquote:
Wenn das keine Ficken werdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wij hebben thuis ook een rode broodrooster.
Hij vindt "c".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even resumerend:
TS gaat niet vreemd.
Tenzij de relatie slecht is.
Maar zal nooit een slechte relatie beginnen/ behouden.
Dus TS gaat nooit vreemd.
Behalve als het mag, maar dan kunnen we niet meer spreken over vreemdgaan.
Maar nou weten we nog niet wat TS van vreemdgaan vindt. Vindt hij a of b?
Ja, want je zit vanaf het begin af aan in een flutrelatie en een relatie kent geen ups en downs..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:40 schreef 1elegast8x het volgende:
Maar nog even ik zou t niet doen als ik n vriendin had die ik zeker niet kwijt wil dan zou ik me makkelijk kunnen beheersen.
Maar als t een flut relatie is zou ik t wel miss doen. Maar ik zou nooit een flut relatie beginnen. Dus niet vreemdgaan. Maar als zij het niet erg vind:3 dan miss
Wel wie weet
Jouw naam is cool, Elegastquote:
Mijn lievelingsdocent weet echt alles van nederlandse taal, historie, cultuur en aardrijkskunde af. Hij is super inspirerend altijd. En hij vertelde ons het verhaal van karel ende elegast dus vandaar die naam is blijven hangen en ter ere van zijn wijsheid zit t nu in me naam:3 long story i know. Vast niet boeiend hea^^quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Florentius het volgende:
[..]
Jouw naam is cool, Elegast
Een jaar of 10 terug met veel plezier Bulfinch's Mythology gelezen.
Age of chivalry en Legends of Charlemagne was leuk eens iets anders te lezen dan alleen de Griekse erfenis.
Leuke verhaal stijl waarbij je aanvult met je verbeelding.
Zelfde heb ik ook met vroege muziek, ogen dicht en het is via Barabas terug naar een andere tijd
Helaas mijn hardcopy uitgeleend aan een wat bleek douchebag en nooit meer terug gekregen.
Net zoals mijn Iain M. Banks sci-fi pareltje verloren dus, ook Consider Phlebas moet ik weer een keer een hardcopy van aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |