Voor en tegen slaat in dit geval nergens op, dan kiest iedereen voor b.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:41 schreef 1elegast8x het volgende:
Wat meningen a en b zien gaan we zien als mensen hun mening over vreemdgaan geven. Miss is er nog een c. Maar ik vermoed a en b (voor en tegen)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit. Ik realiseer me dat het door haast niemand geaccepteerd word in onze maatschappij. Maar ik realiseer me ook dat wij mensen van de apen afstammen die ook gewoon monogamie hebben en daar ook niet moeilijk over doen.
Ik weet t eigelijk nie zo goed.
O, bij mij was het meer van de treurigheid ervan, maar nu je het zegt, is het eigenlijk best mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook een traantje wegpinken. De poëzie... echt... heeft me diep geraakt!
Nee, nee, het was pas een écht goede TT als TS er "BETRUG!!!" van had gemaakt. Schreeuwen gaat nou eenmaal beter in het Duitsquote:
Wenn das keine Ficken werdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wij hebben thuis ook een rode broodrooster.
Hij vindt "c".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even resumerend:
TS gaat niet vreemd.
Tenzij de relatie slecht is.
Maar zal nooit een slechte relatie beginnen/ behouden.
Dus TS gaat nooit vreemd.
Behalve als het mag, maar dan kunnen we niet meer spreken over vreemdgaan.
Maar nou weten we nog niet wat TS van vreemdgaan vindt. Vindt hij a of b?
Ja, want je zit vanaf het begin af aan in een flutrelatie en een relatie kent geen ups en downs..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:40 schreef 1elegast8x het volgende:
Maar nog even ik zou t niet doen als ik n vriendin had die ik zeker niet kwijt wil dan zou ik me makkelijk kunnen beheersen.
Maar als t een flut relatie is zou ik t wel miss doen. Maar ik zou nooit een flut relatie beginnen. Dus niet vreemdgaan. Maar als zij het niet erg vind:3 dan miss
Wel wie weet
Jouw naam is cool, Elegastquote:
Mijn lievelingsdocent weet echt alles van nederlandse taal, historie, cultuur en aardrijkskunde af. Hij is super inspirerend altijd. En hij vertelde ons het verhaal van karel ende elegast dus vandaar die naam is blijven hangen en ter ere van zijn wijsheid zit t nu in me naam:3 long story i know. Vast niet boeiend hea^^quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Florentius het volgende:
[..]
Jouw naam is cool, Elegast
Een jaar of 10 terug met veel plezier Bulfinch's Mythology gelezen.
Age of chivalry en Legends of Charlemagne was leuk eens iets anders te lezen dan alleen de Griekse erfenis.
Leuke verhaal stijl waarbij je aanvult met je verbeelding.
Zelfde heb ik ook met vroege muziek, ogen dicht en het is via Barabas terug naar een andere tijd
Helaas mijn hardcopy uitgeleend aan een wat bleek douchebag en nooit meer terug gekregen.
Net zoals mijn Iain M. Banks sci-fi pareltje verloren dus, ook Consider Phlebas moet ik weer een keer een hardcopy van aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |