6wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
2 weken bij mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
Ehm, neequote:
ksst, ik duld geen tegenspraakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 weken bij mij
[..]
Ehm, nee
Nah, een mappack met Pearl Market kan nooit de beste zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Retarded het volgende:
Heb Battlefield weer een nieuw leven gegeven hier. De nieuwe mappack is echt awesome, de beste tot nu toe!
Vind Aiden een beetje saai, heb het gevoel dat ze te veel in het spel wilde proppen. Het is erg druk en sommige dingen zijn het net niet. Ga het sowieso nog wel een kans geven maar iemand bood aan om watch dogs voor zijn second son te ruilen en ga dit misschien wel doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, juist erg toegankelijk. Waar heb je precies moeite mee?
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar moet je mensen voor op je friendlist hebben die het spel ook spelen. Die heb ik helaas niet.
Maar...Ik heb de mute knop gevonden. In het Leaderboard scherm na een match is er de optie om 'toggle mute all' te doen. Zou je eigenlijk in de opties moeten kunnen doen.
Sommige dingen vind ik niet helemaal logisch. Zo krijg je kaartjes waarmee je ene 'Challenge' kunt skippen als die je niet aanstaat. Maar er wordt nergens uitgelegd hoe of waar je dat moet doen. Blijkt het dat je dat alleen TIJDENS een match kunt doen. Beetje onhandig dat je dat niet op je karakteroverzichtsscherm kan doen, VOOR een match. Dat soort dingetjes.
Maar ondanks dat zeer vermakelijk, totdat Destiny uitkomt.
dat zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk maar ik zie ze voorlopig bij Sucker Punch niet meer aan nieuwe projecten werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.
Ik ben ook net begonnen aan evil /expert
Wtf, hoe doe je dat nou weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helaas geen nemesis @ HardcoreVandaag na het werk begonnen met een wizard op HC, zit alweer op level 43... >300% bonusXP ftw
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
wuuut? Juist wel hoor, je moet wel upgraden dat je 2x een vliegrush kan maken en dan kom je cht overal binnen no time.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...Die irritante engelen en dat vliegen werkt ook niet zo lekker als volle bak rennen met neon.
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xpquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xp
Leoric's Signet ring = 30% extra xp
Cain's Fate set (3 items) = 30% extra xp
Daarnaast heb ik een hellfire ring met een royal Amythist die ik vanaf level 1 aan kan zodat ik praktisch niet dood te krijgen ben, een level 60 wapen met -30 level requirement (voor die tijd een socketed bonesaber) die 1200 dmg doet + nog een royal emerald voor 125% crit dmg waardoor ik vanaf het begin op master of torment kan spelen, dat is nog eens 200% of 300% extra xp. Dit doen we met 3 man dus daar komt dan nog eens 20% bovenop.
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70Hier komt ook nog een shitload aan gold en magicfind bij natuurlijk dus de legendary's stromen ook binnen waardoor je weer betere gear kan craften etc.
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]sicko.
die legendary dingen echt te craften dan? herinner me dat ik er aardig wat sloopte maar de dingen die ik kon maken altijd wel slechter waren dan die ik al had
HellfireringWas wel leuk toen ik die als enige had met vrienden toen we met nieuwe char gingen spelen
ahh ook zo natuurlijk, zover heb ik het spel nooit gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.
Het is jammer dat ze die fireball generfd hebben die af en toe uit de hellfire ring spawnt... met dat ding kon je vroeger bazen oneshotten op lagere levels
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mocht iemand infamous te koop hebben heb ik wel interesse trouwens
op vakantie geweest?quote:
Ik had het een tijd terug al op Playstation live gezien en het zag er leuk uit. Maar nu heeft het voor mij weinig zin meer om te spelen (de teaser dan). Misschien later de full game wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Prima teaser, ik vond de scares goed, het idee van steeds dezelfde gang fantastisch en genoeg vreemde shit om het interessant te houden voor de korte tijd dat je er mee bezig bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Even bellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70![]()
Nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Jimbo het volgende:
gooi gewoon die xbone dingen erop
nooit meer gezeik
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niks
Is er iets handigs in het begin dat extra XP oplevert of wat goede wapens?
Tnxs. Maar ff langs met mijn controllers dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.
Bij beide methodes staan ze in hun recht, maar de 1e is netter naar de klant toe.
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Tumble het volgende:
Ik heb exact de zelfde situatie gehad bij gamemania en ik kreeg gelijk een nieuwe controller mee
Ik zit nog te twijfelen tussen SC/HC. Ik zat te denken om een SC en HC tegelijk te doen (dus paar quests SC dan die quests HC om eerst te zien wat er gebeurdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.
In het begin duurt het nog vrij lang allemaal... maar als je nieuw bent met D3 ROS is dat niet zo'n ramp.
10/9quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef Jimbo het volgende:
wanneer kwam first light eigenlijk?
dinsdag toch ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de char maken die ik al wilde maken maar nog te lui was om te maken tot mijn barb lvl 70 wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bent bekend met diablo? Anders zou ik me eerst even softcore spelen om bekend te raken met classes/builds/mechanics/verschillende soorten mobs/elite's met hun in potentie vrij dodelijke combinaties van Boss Modifiers/affixes anders kan het snel over zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen SC/HC. Ik zat te denken om een SC en HC tegelijk te doen (dus paar quests SC dan die quests HC om eerst te zien wat er gebeurd) maar ook met het idee om alle items op HC dan zoveel mogelijk in stash te stoppen. En dood gaan. Ach...
Ik ben groot fan van magie maar een wizard op HC zie ik nog niet zitten
Dit leest als zinnig: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552508802
Weet je .... ik vind het niet erg HC te spelen en afgemaakt te worden -als ik van te voren weet dat dit er in zit-. Voor mijn part ren ik naakt rond en gaat alles wat ik vind direct de stash in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je bent bekend met diablo? Anders zou ik me eerst even softcore spelen om bekend te raken met classes/builds/mechanics/verschillende soorten mobs/elite's met hun in potentie vrij dodelijke combinaties van Boss Modifiers/affixes anders kan het snel over zijn.
Dat is idd een good read
GAM / Diablo #87 - All hail Baal, Lord of Destruction!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Weet je .... ik vind het niet erg HC te spelen en afgemaakt te worden -als ik van te voren weet dat dit er in zit-. Voor mijn part ren ik naakt rond en gaat alles wat ik vind direct de stash in.
Logischerwijs denk ik dat het handig is om over levelled act 1 af te sluiten. level 18, 19, 20 zat ik aan te denken.
Ik zal eerst eens wat SC doen. Moet toch de eerste 10 levels SC doen las ik voor je een HC kan aanmaken.
----
Is het misschien handiger dat iemand een D3 topic maakt?
Ok ik ga daar verderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GAM / Diablo #87 - All hail Baal, Lord of Destruction!
Ik ga vanavond/vanacht beginnen met een wizard, zonder enige gear. Ik speel dan wel op expert maar wees vrij om te joinenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen als je ook terugstuurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Iedereen die d3 speelt mag me toevoegen overigens en presents sturen
LOL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb echt een heel random probleem. Als ik inlog via een computer op mijn PSN (ik wil even wat betaalgegevens bijwerken en dergelijke) dan is zowel de inlogpagina als de daadwerkelijke pagina van mijn PSN in het Japans... ik moest mijn wachtwoord updaten, dat heb ik aardig kunnen doen op basis van de lay-out en logisch bedenken wat de bevestigknop was, waar ik mijn wachtwoord nogmaals moest bevestigen en wat de knop is om de algemene voorwaarden te accepteren. Als ik uitlog kom ik op een normaal Nederlands inlogscherm, maar zodra ik daar inlog, staat het weer in het Japans. Iemand suggesties?
edit: op mijn telefoon inloggen werkt ook niet, weer Japans. Kan iemand me naar de taalopties begeleiden?
Dus al die D3 spelers die niks hebben en moeten ploeteren die moeten een multi-miljonair kadootjes sturen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gewoon in Chrome openen en Google Translate gebruiken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb echt een heel random probleem. Als ik inlog via een computer op mijn PSN (ik wil even wat betaalgegevens bijwerken en dergelijke) dan is zowel de inlogpagina als de daadwerkelijke pagina van mijn PSN in het Japans... ik moest mijn wachtwoord updaten, dat heb ik aardig kunnen doen op basis van de lay-out en logisch bedenken wat de bevestigknop was, waar ik mijn wachtwoord nogmaals moest bevestigen en wat de knop is om de algemene voorwaarden te accepteren. Als ik uitlog kom ik op een normaal Nederlands inlogscherm, maar zodra ik daar inlog, staat het weer in het Japans. Iemand suggesties?
edit: op mijn telefoon inloggen werkt ook niet, weer Japans. Kan iemand me naar de taalopties begeleiden?
Geen idee of dat werkt vanaf een ander platformquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
als je een auto hebt van 60kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit.
Ik koop een product van 60 euro en verwacht dat het normaal werkt, ga toch geen extra geld uitgeven omdat de kwaliteit van het product niet goed genoeg is?
Vind ik geen goede vergelijking. Die grips koop je toch vooral om ervoor te zorgen dat het originele rubber niet scheurt (haha gescheurd rubber) ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je een auto hebt van 60k
maar je kan voor 2k er een mooiere velg onderzetten en een nieuw setje banden die betere wegligging hebben
Dan doe je dat toch ook.
Hey die japanner kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
Hoe kick je iemand uit de groep op de PS4?
Ben je voor de plant of voor de zombie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Rijst het volgende:
Plants vs Zombies, hoelang blijft dat leuk?
Probleem is dat die rtard in de stad blijft staan.... En het nu langer duurt voor shit dood isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey die japanner kan er ook niks aan doen
Kan niet las ik net.
Je zult offline moeten gaan en dan weer online maar dan raak je alle anderen in de groep ook kwijt
Als dat alleen die Japanner is ...
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je voor de plant of voor de zombie?
Ja. Schijnt leuk te zien als het je soort game is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?
Doom 3?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Schijnt leuk te zien als het je soort game is.
Maar doe mij dan maar D3.
Die optie krijg ik nergens. Ik zal het thuis op mijn mac nog eens proberen, en anders log ik in via de PS3 zelf, kijken of dat werktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Gewoon in Chrome openen en Google Translate gebruiken?
Voor eeuwig en altijd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Rijst het volgende:
Plants vs Zombies, hoelang blijft dat leuk?
ik heb ze omdat ik ze mooier vind, lekkerder vind spelen en ja, ook omdat de andere scheurdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik geen goede vergelijking. Die grips koop je toch vooral om ervoor te zorgen dat het originele rubber niet scheurt (haha gescheurd rubber) ?
Dan zou het met die auto zo zijn dat als je geen nieuwe banden koopt je originele banden slijten.
Soort van BF4 inderdaad, maar met een hoop humor. Niet per se voor kinderen alleen. Dit groot kind heeft er een hoop plezier aan. Zelf denk ik niet dat hij langer meegaat dan een paar weken voor mij, maar dat vind ik niet erg. Voor 30 euro is een paar weken lol goed genoeg. Het hoeft voor mij ook niet langer mee te gaan dan tot aan Destiny.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?
Taal van je PS is wel eng/nl?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef lel86 het volgende:
Waarom start Diablo op in het russisch of iets wat erop lijkt?en weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Ja,maar heb het al gevonden.schijnbaar download je uit de store 2 verschillende versies.1 engels 1 Russische.quote:
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:27 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Dus al die D3 spelers die niks hebben en moeten ploeteren die moeten een multi-miljonair kadootjes sturen?
Ik heb alleen nog wat voor Disker gevonden en zelf nog niets gekregenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkEn ik kan ook presents voor jou vinden natuurlijk! Hoe meer vrienden je in je lijst hebt die diablo 3 spelen, hoe meer kans je hebt dat mensen legendary's voor je vinden.
Thanks voor het awkward lach momentje in de trein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
Zit je even Diablo te spelen, komt Rossdale je verblijden. Het waren 2 fantastische minuten (dat zal'ie wel vaker gehoord hebben) maar jammer genoeg moest ik op ziekenbezoek
langer dan 5 minuten houdt ie het toch niet volquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
Zit je even Diablo te spelen, komt Rossdale je verblijden. Het waren 2 fantastische minuten (dat zal'ie wel vaker gehoord hebben) maar jammer genoeg moest ik op ziekenbezoek
That's not what she saidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langer dan 5 minuten houdt ie het toch niet vol
Hehe, maakt niet uit joh. Andere keer beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
nee, dat waren die 2 minuten alquote:
Het enige probleem is alleen dat dat ene uurtje al gauw 2-3 uurtjes worden en je geen besef hebt hoe snel de tijd dan gaat. Voor de rest kan je het prima een kwartiertje,half uurtje, uurtje per dag spelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Diablo klinkt wel geinig, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb als ik jullie zo allemaal hoorkan je het ook gewoon een uurtje per dag spelen ofzo? Of lukt dat gewoon niet qua verslaafdheid etc.
kan wel, maar voor mij zou het idd lastig zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Diablo klinkt wel geinig, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb als ik jullie zo allemaal hoorkan je het ook gewoon een uurtje per dag spelen ofzo? Of lukt dat gewoon niet qua verslaafdheid etc.
Diablo is fucking crackquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Inderdaad erg verslavend. Ik weet niet wat het is maar ik zit vaak zo lang monsters kapot te slaan en hetzelfde te doen dat ik het niet echt meer leuk vind en geen meer heb, maar toch kan ik niet stoppen en moet ik doorspelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Ja heb met een maat op de bank gespeeld en speelde gewoon lekker weg. Alleen hij is niet zo'n RPG-fan als mij dus dat items vergelijken enzo kon wat saai worden en ik denk met 4 man dat je een beetje het overzicht verliest, maar het speelt gewoon prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er al veel mensen die multiplayer op een PS4 gespeeld hebben? Couch mode ofzo?
Ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Wel op de ps3 en dat is awesome. Nu is het nog beter want nu heeft iedereen z'n eigen loot ipv shared loot. Hoef je niet meer te ninja-looten enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er al veel mensen die multiplayer op een PS4 gespeeld hebben? Couch mode ofzo?
Ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Die spellen zijn er ook. Of om de beurt en nog wel 5 andere manieren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vier man lijkt me ook te veel inderdaad. Maar met z'n tweetjes lijkt me leuk. Blijft gewoon een scherm neem ik aan? Geen splitscreen oud
Heb zelf de disc versie, maar zag gisteren idd ook 2 dezelfde update files (1 normale en 1 russische)..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja,maar heb het al gevonden.schijnbaar download je uit de store 2 verschillende versies.1 engels 1 Russische.
Niemand in mijn omgeving speelt games. Laat staan D3 op HCquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkEn ik kan ook presents voor jou vinden natuurlijk! Hoe meer vrienden je in je lijst hebt die diablo 3 spelen, hoe meer kans je hebt dat mensen legendary's voor je vinden.
Maar zo'n spel zoek ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die spellen zijn er ook. Of om de beurt en nog wel 5 andere manieren.
of gratis bij PS+ weet niet hoelang het duurt maar komt er vast welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier mensen die 60 euro betalen voor LBP? Het lijkt mij wel een leuke game maar ik wacht liever totdat hij 20 euro is bijvoorbeeld.
Ja inderdaad, daar ga ik denk ook maar op wachten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
of gratis bij PS+ weet niet hoelang het duurt maar komt er vast wel
LBP?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier mensen die 60 euro betalen voor LBP? Het lijkt mij wel een leuke game maar ik wacht liever totdat hij 20 euro is bijvoorbeeld.
Ach VWO6 appeltje eitje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:36 schreef RRuben het volgende:
Oke dan ga ik Diablo maar niet kopenVWO6, werk, voetbal etc... wordt iets te druk
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vier man lijkt me ook te veel inderdaad. Maar met z'n tweetjes lijkt me leuk. Blijft gewoon een scherm neem ik aan? Geen splitscreen oud
Ja LBP3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
LBP?
Ik neem aan dat je LBP3 bedoeld? Ja ik. Die 60 euro zijn 4 weekenden en veel avond tijd waar ik geen geld kan uitgeven dus dat verdien ik wel terug
haha ja tuurlijk , alleen een beetje drukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ach VWO6 appeltje eitje.
[..]
Klopt inderdaad.
Ik speel de game ook niet veel meer dan dat hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
1988 ... had ik de HAVO af ;-)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef Rossdale het volgende:
VWO 6, damn dat is al weer 14 jaar geleden
haha maar wat ik van de andere hoor over jouw kunsten is niet zo positiefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel de game ook niet veel meer dan dat hoor
Crusaderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving speelt games. Laat staan D3 op HC
Wat is jouw fav class om mee te spelen? (en waarom natuurlijk als het kan)
Crusader is way to go inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef wdn het volgende:
Verdomme. Alle chars in D3 zien er goed uit zeg.
Ik kan niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over TLOU:De helft denk ik, misschien iets verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Geen zin om op details in te gaan, ben aan het spelen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over TLOU:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Thnx!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
De helft denk ik, misschien iets verder.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef RRuben het volgende:
[..]Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ikquote:
precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ik
Wat vond jij er van?
Ik vond het geweldig, haha. Heb hem ook al gespeeld toen die net uitkwam, dus dat zou best goed kunnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ik
Wat vond jij er van?
Ja, dat scheelt wellicht. Maar ik vind de actie een beetje eentonig: komt veel op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig, haha. Heb hem ook al gespeeld toen die net uitkwam, dus dat zou best goed kunnen.
ja misschien spoiler ik als ik hier te veel over vertelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een beetje veel van hetzelfde, vind je niet?
Dat is waar, dat vond ik het enige minpunt, ook mede door steeds dezelfde vijanden. Maar de intensiteit ervan en de atmosfeer maakte het voor mij meer dan goed. Ik had het gevoel alsof ik Ellie en Joel was en dacht dan ook ''Verdomme, weer vijanden.'' Of was erg opgelucht als de gevechten er eindelijk weer opzaten en er weer verhaal kwam of dat ik rustig kon exploren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wellicht. Maar ik vind de actie een beetje eentonig: komt veel op hetzelfde neer.
MP ga ik na de SP eens aan beginnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja misschien spoiler ik als ik hier te veel over vertelIk vond het wel meevallen met herhaling, maar ik had gewoon best hoge verwachtingen door al die awards etc. en mijn genre is meer shooters en GTA etc. dus dan valt het wel enigzins tegen ja. Maar nog steeds goed mee vermaakt en vermaak me ook nog soms met de MP.
Snap idd wel wat je bedoelt en vermaak me verder ook prima met de game hoor. Maar had er gewoon iets meer van verwacht, dat helaas welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vond ik het enige minpunt, ook mede door steeds dezelfde vijanden. Maar de intensiteit ervan en de atmosfeer maakte het voor mij meer dan goed. Ik had het gevoel alsof ik Ellie en Joel was en dacht dan ook ''Verdomme, weer vijanden.'' Of was erg opgelucht als de gevechten er eindelijk weer opzaten en er weer verhaal kwam of dat ik rustig kon exploren.
Later komen er wel iets meer afwisselende stukjes. Maar toch ook nog wel meer van hetzelfde.
Ja heb ik ook gedaan, maar ik heb ook BF4 liggen en dan grijp ik daar toch sneller naar als ik lekker online wil knallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
MP ga ik na de SP eens aan beginnen!
BF4 trekt me gek genoeg totaal nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan, maar ik heb ook BF4 liggen en dan grijp ik daar toch sneller naar als ik lekker online wil knallen
nou gefeliciteerd meid!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
yesss daar issie, mijn eerste platinum!
[ afbeelding ]
hoe dan?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef Bolters het volgende:
[..]
BF4 trekt me gek genoeg totaal niet
Ik ben zķ slecht in die game, maps zijn voor mij te groot waardoor ik totaal geen overzicht heb. Ben daarnaast totaal geen teamplayerquote:
hoe duur wordt ie? Die spellen zijn echt leuk alleen als het te duur wordt blijf ik wel bij Bloons TD op mn mobielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Yi-Long het volgende:
Komende maand Defense Grid 2
Eerste deel op XBLA was geweldig
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mocht iemand infamous te koop hebben heb ik wel interesse trouwens
ik ook hoor haha. Ik heb er nu 100 uur opzitten en begin eindelijk wat beter te wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ben zķ slecht in die game, maps zijn voor mij te groot waardoor ik totaal geen overzicht heb. Ben daarnaast totaal geen teamplayer
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik hoop onder de 15 euro, maar de prijzen voor downloadable games zijn wat duurder en dus onvoorspelbaarder geworden dit jaar...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe duur wordt ie? Die spellen zijn echt leuk alleen als het te duur wordt blijf ik wel bij Bloons TD op mn mobiel
http://www.playstationlif(...)confirmed-505-games/quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik hoop onder de 15 euro, maar de prijzen voor downloadable games zijn wat duurder en dus onvoorspelbaarder geworden dit jaar...
Ik salvage het allemaal bij de Blacksmith, geen idee of ik er nog iets aan heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Keltie het volgende:
Als je geen teamplayer bent in BF is dat vaak ook een van de belangrijkste oorzaken dat je er geen klote van bakt
Wat doen de luitjes hier in Diablo met hun loot? Krijg die stashbox niet snel genoeg geüpgrade (nu 2 of 3x gedaan) en verkopen is ook niet echt een vetpot?
Dan zal de game voor de PS4 hier ook wel op zijn minst 18 euro worden, en waarschijnlijk wel 20 of zelfs meer. Jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
http://www.playstationlif(...)confirmed-505-games/
Geen idee of dit klopt, maar 24,99$ op steamen dan is nog niet eens euro's en de ps4 prijs
wordt me iets te duur
Defense Grid op de 360 was een van mn favo xbla games! Ga deel 2 dus zeker halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zal de game voor de PS4 hier ook wel op zijn minst 18 euro worden, en waarschijnlijk wel 20 of zelfs meer. Jammer.
Maar goed, ik heb Defense Grid op de XBLA nog niet uitgespeeld, dan dan ga ik dat gewoon nog een poosje spelen, en wacht ik weer rustig een mooie aanbieding af, zoals wel vaker.
Same here. Hoop stiekum ook dat games zoals Super Meat Boy, Mark of the Ninja, en nog wat andere klassiekers, ook een 1080p release op de PS4 krijgen. Geweldige games.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
Defense Grid op de 360 was een van mn favo xbla games! Ga deel 2 dus zeker halen
Jeej, nog een keer spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. Hoop stiekum ook dat games zoals Super Meat Boy, Mark of the Ninja, en nog wat andere klassiekers, ook een 1080p release op de PS4 krijgen. Geweldige games.
Ik verkoop alles en upgrade mijn blacksmith er mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Keltie het volgende:
Als je geen teamplayer bent in BF is dat vaak ook een van de belangrijkste oorzaken dat je er geen klote van bakt
Wat doen de luitjes hier in Diablo met hun loot? Krijg die stashbox niet snel genoeg geüpgrade (nu 2 of 3x gedaan) en verkopen is ook niet echt een vetpot?
Als ze vervolgen krijgen...prima, maar ik hoef geen rereleases van oude indiegames.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. Hoop stiekum ook dat games zoals Super Meat Boy, Mark of the Ninja, en nog wat andere klassiekers, ook een 1080p release op de PS4 krijgen. Geweldige games.
Ik wacht nog altijd op een vervolg op Braidquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, een game als Super Meat Boy kun je blijven spelen, dus als dat nu dan zou kunnen in FullHD, dan zou ik dat wel toejucihen. daarnaast heb ik de game alleen in de light-world uitgespeeld, maar nog niet alles in de dark-world, dus ik zou het geen ramp vinden om overnieuw te moeten beginnen om hem nog een keer uit te spelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als ze vervolgen krijgen...prima, maar ik hoef geen rereleases van oude indiegames.
Die game kon me persoonlijk dan weer niet zo boeien, maar ilomilo vond ik persoonlijk dan weer de leukste XBLA puzzle-game ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op een vervolg op Braid
Alles wat je niet gebruikt weer salvagen, op hele goede legendaries na die je voor je andere characters ook gaat gebruiken. Want anders zit je chest zo vol en zo krijg je nuttige materialen om awesome wapens te kunnen fabriceren in de toekomst.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Keltie het volgende:
haha.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:38 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie is aan de Diablo? Ik zoek matties
FullHD?? Je weet dat SMB een pixelated game is toch? Je gaat geen verschil zien tussen de lastgen en nextgen versie. Net als bij Fez, game zal er grafisch niet op vooruit gaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, een game als Super Meat Boy kun je blijven spelen, dus als dat nu dan zou kunnen in FullHD, dan zou ik dat wel toejucihen.
Dit hier. Ik zat er echt helemaal in en leefde helemaal mee. Ik ben dan ook wel een behoorlijke RPG speler die enthousiast wordt van spellen met een goed verhaal en/of sfeer. Niet dat ik shooters niet kan waarderen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vond ik het enige minpunt, ook mede door steeds dezelfde vijanden. Maar de intensiteit ervan en de atmosfeer maakte het voor mij meer dan goed. Ik had het gevoel alsof ik Ellie en Joel was en dacht dan ook ''Verdomme, weer vijanden.'' Of was erg opgelucht als de gevechten er eindelijk weer opzaten en er weer verhaal kwam of dat ik rustig kon exploren.
Later komen er wel iets meer afwisselende stukjes. Maar toch ook nog wel meer van hetzelfde.
Hahaha, zo'n speler ben ik ook. Maar door spelers als wij wordt zo'n game er niet beter opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik ook hoor haha. Ik heb er nu 100 uur opzitten en begin eindelijk wat beter te wordenen ik doe gewoon waar ik zin in heb, die squad zoekt het maar uit
zijn alleen leuk als spawn point
haha ach ja, niet mijn probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, zo'n speler ben ik ook. Maar door spelers als wij wordt zo'n game er niet beter op
Ik heb de game inmiddels verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ach ja, niet mijn probleemmaar volgens mij kom je bij gelijkwaardige mensen in het potje, want ik wordt soms eerste
(héél soms
)
Dank je voor dit prachtige Epistel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:08 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb nu een Xbox 360 waar ik dik tevreden mee ben en de Xbox 360 controller licht zo lekker in de handen .
De games die mij momenteel aan mijn Xbox 360 blijven boeien zijn dan ook .
Splinter Cell Blacklist
Grand Theft Auto V
Forza Motorsport 4 ( een must have game )
Sniper Elite 3
Als ik deze games allemaal heb uitgespeeld dan pas stap ik over naar een Playstation 4 of Xbox One .
Maar de keuze is zo moeilijk omdat de Xbox One ForzaMotorsport 5 heeft .
Maar ik vind de Xbox One echt een lelijke gameconsole met zijn zware adapter , het ziet er echt niet mooi uit behalve de controller dan .
De Playstation 4 is echt een hele mooie gameconsole en hopelijk ook de controllers verbeterd zijn want die waren bij de PS3 waardeloos .
Het word weer een heel moeilijke keuze tussen deze twee gameconsoles .
Specs van de PS4 zijn een stuk beter, dus als je graphics belangrijk vindt is dat al iets om mee te nemen. Xbox One controller vind ik wel beter dan DualShock 4, maar het verschil is wel een stuk kleiner dan Xbox 360/ DS3quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:08 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb nu een Xbox 360 waar ik dik tevreden mee ben en de Xbox 360 controller licht zo lekker in de handen .
Splinter Cell Blacklist
Grand Theft Auto V
Sniper Elite 3
Als ik deze games allemaal heb uitgespeeld dan pas stap ik over naar een Playstation 4 of Xbox One .
Maar ik vind de Xbox One echt een lelijke gameconsole met zijn zware adapter , het ziet er echt niet mooi uit behalve de controller dan .
De Playstation 4 is echt een hele mooie gameconsole en hopelijk ook de controllers verbeterd zijn want die waren bij de PS3 waardeloos .
Oké dank je wel , dus de controller van de Xbox One is de betere .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Specs van de PS4 zijn een stuk beter, dus als je graphics belangrijk vindt is dat al iets om mee te nemen. Xbox One controller vind ik wel beter dan DualShock 4, maar het verschil is wel een stuk kleiner dan Xbox 360/ DS3
Haha hij IS niet beter, ik VIND de controller beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké dank je wel , dus de controller van de Xbox One is de betere .
Ik vind juist de gamecontroller heel erg belangrijk , zelfs belangrijker dan de lelijke gameconsole .
Bedankt voor je reactie
Gamecontroller ach... dat went toch wel lijkt me? Tussen de controllers van de 3 en de 4 zit verschil maar dat merk ik alleen als ik ze na elkaar oppak. Tijdens het gamen merk ik er niks van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké dank je wel , dus de controller van de Xbox One is de betere .
Ik vind juist de gamecontroller heel erg belangrijk , zelfs belangrijker dan de lelijke gameconsole .
Bedankt voor je reactie
Outlast...quote:
Ik salvage alles. Hou alleen de gear die ik draag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Keltie het volgende:
Dat is ook mijn reden waarom ik er mee wachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Unboxing van de witte PS4 staat nu ook al op Youtube. En dat ding ziet er echt tof uit. Binnenkort heb ik hem dan ook.
Je ziet er wel sneller vuil op. Zwart blijft over het algemeen wel zwart.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Unboxing van de witte PS4 staat nu ook al op Youtube. En dat ding ziet er echt tof uit. Binnenkort heb ik hem dan ook.
Alleen op de controller jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je ziet er wel sneller vuil op. Zwart blijft over het algemeen wel zwart.
Nou, op mijn Xbox 360 zie je toch echt wel ook grijze vegen en dergelijke. Mijn zwarte PS3 zie je enkel stof, maar dat is veel makkelijker schoonvegen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen op de controller jamaar als je die gewoon schoonmaakt na een game sessie is er niks aan de hand. De console zal stof juist minder snel laten opvallen.
Het is maar hoe je ermee omgaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, op mijn Xbox 360 zie je toch echt wel ook grijze vegen en dergelijke. Mijn zwarte PS3 zie je enkel stof, maar dat is veel makkelijker schoonvegen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ermee omgaat.
Ben wel nu wel benieuwd naar deze game.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef maniack28 het volgende:
Don't Starve, wat een bazenspel! Trok per ongeluk iets open, is het opeens winter![]()
![]()
Ik vind het gaaf, maar ook frustrerend. Dood = dood... dus voorzichtigheid is geboden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben wel nu wel benieuwd naar deze game.
Grijs gespeeld op de PC. Inderdaad, je moet uitkijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf, maar ook frustrerend. Dood = dood... dus voorzichtigheid is geboden.
Net gedood door varkens die 's nachts transformeren naar weet ik het watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef Morri het volgende:
[..]
Grijs gespeeld op de PC. Inderdaad, je moet uitkijken
Geen verschil wel mooierquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vanmiddag maar eens even een tweede controller te halen om oa Diablo 3 lekker hier op de bank te spelen.
Maakt het nog uit welke? Zijn de gekleurde beter?
Forza 5 zou niet zo goed zijn als zn voorlopers. Viel wat tegen qua tracks en auto's ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:08 schreef abruzzese het volgende:
Splinter Cell Blacklist
Grand Theft Auto V
Sniper Elite 3
nee de gekleurde zijn niet beter, alleen andere kleurquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vanmiddag maar eens even een tweede controller te halen om oa Diablo 3 lekker hier op de bank te spelen.
Geniaal he, ik ben er ook helemaal verslaafd aan. Speel dat en Garden Warfare nu door elkaar. En soms heel even Infamous, maar die krijgt later wel weer aandacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef maniack28 het volgende:
Don't Starve, wat een bazenspel! Trok per ongeluk iets open, is het opeens winter![]()
Ja de gekleurde zijn 10% efficienterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
meestal werken de gekleurden een stuk minder, maar rennen wel weer harder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
#slechtegrappen #mwoap mwoapquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meestal werken de gekleurden een stuk minder, maar rennen wel weer harder.
dan dan weer wel
En als je FIFA speelt scoor je meer met de rode controller.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan dan weer wel
HHHhahahaahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan dan weer wel
Bij gamemania kan je Destiny krijgen voor 19 Euro als je een game inruilt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:19 schreef Koopsie het volgende:
Destiny maar eens besteldcant wait.
Moet die wel tvw 50-, euro zijn hé.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij gamemania kan je Destiny krijgen voor 19 Euro als je een game inruilt.
Ben ik eindelijk van die game af en nog voor een veel betere prijs dan dat ik ooit op FOK! had kunnen krijgen
Ja, en ze waarderen mijn Watch Dogs op 50 Euro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet die wel tvw 50-, euro zijn hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en ze waarderen mijn Watch Dogs op 50 Euro.
Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gedaan om van die game af te komen. Op FOK! heb ik 3x een bod om te kopen/ruilen gehad, maar na een pm van mij kreeg ik nooit antwoord.
Op Marktplaats waren er 3 bieders die begonnen bij 10 Euro en eindigden met als hoogste bod 21 EuroBlij dat ik dat niet gedaan heb.
Zelfs Thief kon ik hier op FOK! nog vrij makkelijk kwijt voor 25 Euro aan Santello.Lol op GM site staat die 49,98 euro. Dan klopt dat toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanschafprijs voor 2e hands games moet ook 50 zijn, niet de prijs die je krijgt als je je game verkoopt. Volgens mij krijg je voor geen enkele game 50 euro of meer als je hem aan GM verkoopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Lol op GM site staat die 49,98 euro. Dan klopt dat toch niet?
ik bedoel de used prijs bij GM op de site.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De aanschafprijs voor 2e hands games moet ook 50 zijn, niet de prijs die je krijgt als je je game verkoopt. Volgens mij krijg je voor geen enkele game 50 euro of meer als je hem aan GM verkoopt.
Het gaat om de prijs die je moet betalen als je daar een used game koopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik bedoel de used prijs bij GM op de site.
Goede prijs van all4games, maar dat die verkoopt alleen online en hoeft geen fysieke winkels te onderhouden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef RRuben het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe een All4Games destiny kan verkopen voor 'maar' 53eu. terwijl een gamemania of Bol het voor tegen de 70 verkoopt
Gamemania wordt je gewoon opgelicht waar je bij staat, alleen die actie is wel leuk, maar ik heb m'n assassins creed voor 30eu verkocht, en ik ben dus uiteindelijk 23eu kwijt voor Destiny, verschil is klein.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goede prijs van all4games, maar dat die verkoopt alleen online en hoeft geen fysieke winkels te onderhouden.
Gamemania verkoopt het dus zelfs voor minder met hun 19 Euro+ inruil actie.
En Bol, tja....moet ik dat echt nog zeggen?
Yourgamezone? Meestal prima prijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb echt nog nooit iets bij de GameMania gekocht (of verkocht), en dat ben ik ook absoluut niet van plan ook. Idiote prijzen, en ik hou niet van nieuw en tweedehands door elkaar heen.
Het is wel jammer dat dan eigenlijk alleen Bart Smit/Intertoys, en MM/Saturn overblijven, want ook die winkels hebben zelden goede prijzen, dus dan hou ik het wel bij af en toe iets bestellen vanuit Engeland enzo.
Ken ik niet...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yourgamezone? Meestal prima prijzen.
Nou he! Zag em vanmorgen ook!quote:
25 september al!quote:
Klopt! maar ik had nog heel wat bonnen liggen van de Nedgamequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij gamemania kan je Destiny krijgen voor 19 Euro als je een game inruilt.
Ben ik eindelijk van die game af en nog voor een veel betere prijs dan dat ik ooit op FOK! had kunnen krijgen
wow! Ik heb nog nooit van deze game gehoordquote:
Het is een indie volgens mij, maar heb zelden een indie gezien die er zo goed uitziet. Verder zit er ook een soort paranormaal aspect in wat je waarschijnlijk dus niet gezien hebt, kan me voorstellen dat mensen daarop afknappen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
wow! Ik heb nog nooit van deze game gehoordHeb net alleen de eerste 3 minuten gezien omdat ik niet al teveel voor mezelf wil verklappen.
Het ziet er kwa omgeving uit als Alan Wake en gameplay meets LA Noire. Hoop echt dat het een open world is zoals hij zei
grijze import vs verkopen tegen adviesprijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef RRuben het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe een All4Games destiny kan verkopen voor 'maar' 53eu. terwijl een gamemania of Bol het voor tegen de 70 verkoopt
andersomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Voor pc ja. PS4 komt later toch?!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
andersom
http://www.ign.com/games/vanishing-of-ethan-carter/ps4-20023007
Volgens Eurogamer.quote:Ontwikkelaar The Astronauts maakt bekend dat de paranormale avonturengame The Vanishing of Ethan Carter op 25 september lanceert voor de pc.
Wie een pre-order plaatst op Steam of Good Old Games krijgt speciale extra's. Zo krijg je een digitale versie van de soundtrack, een 'making of' documentaire, een poster en een kaart van de Red Creek Valley-omgeving uit de game. Dat kost je twintig dollar.
De game komt later ook naar de PlayStation 4, maar die versie heeft nog geen vaste releasedatum. Wel is duidelijk dat het pas 2015 betreft.
The Astronauts heeft ook een nieuwe gameplayvideo vrijgegeven. Daarin geeft The Astronauts-baas Adrian Chmielarz een woordje uitleg bij de game.
kut IGN.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:06 schreef Cikx het volgende:
De game komt later ook naar de PlayStation 4, maar die versie heeft nog geen vaste releasedatum. Wel is duidelijk dat het pas 2015 betreft.
hun inkoopprijs is 53eur weet ik toevalligquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef RRuben het volgende:
ah oke dan zal dat het zijn, vind 70 euro iig echt belachelijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hun inkoopprijs is 53eur weet ik toevallig
Op deze manier maken ze geen verlies maar krijgen ze wel meer mensen in de winkel / brengen ze de winkel onder de aandacht.
Marketing kost nou eenmaal geld om er later aan te verdienen
Volgens mij waren vroeger de games nog duurder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ah oke dan zal dat het zijn, vind 70 euro iig echt belachelijk!
ik weet nog wel dat ik voor Donkey Kong voor de snees 130 gulden betaalde en voor Donkey Kong voor de Nintendo 64 180 guldenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ah oke dan zal dat het zijn, vind 70 euro iig echt belachelijk!
precies, maar dat weet de jeugd niet. En klaagt nu al over bv 50 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij waren vroeger de games nog duurder.
SNES game voor meer dan 170 gulden bv
pc master racequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Voor pc ja. PS4 komt later toch?!
Mijn main zit nu op dag 17 maar ben opnieuw begonnen voor Reign of Giantsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Net gedood door varkens die 's nachts transformeren naar weet ik het watVerste wat ik gekomen ben is dag 14...
Lijkt me sterk. Dan maken ze namelijk verlies... btw over de verkoopprijs moet nog afgedragen worden. Of de inkoopprijs moet 53 euro incl btw zijn, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hun inkoopprijs is 53eur weet ik toevallig
Op deze manier maken ze geen verlies maar krijgen ze wel meer mensen in de winkel / brengen ze de winkel onder de aandacht.
Marketing kost nou eenmaal geld om er later aan te verdienen
Game is ook beter dan iedereen roept.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch maar even door de teleurstelling van watch dogs heen gespeeld en vind het nu echt wel een tof spel, wel anders dan ik had verwacht maar ben wel aangenaam verrast. Toch apart dat de meningen zo hard verdeeld zijn.
nee ik klaag over 70eu en daarom koop ik dus online voor rond de 50euquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, maar dat weet de jeugd niet. En klaagt nu al over bv 50 euro
Is een hype niet altijd 'overmatig'?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles op PS4 wordt overmatig gehypt
Zeker niet. Er zijn games met gepaste hype die het ook nog eens waarmakenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is een hype niet altijd 'overmatig'?
Lekker dan. Kan geen eens Child of Light spelen daardoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja net gekeken en is in heel europa down
http://downdetector.com/status/playstation-network
Het is de eerste keer dat ik het merk sinds ik een ps4 heb. Voorheen waren er ook wel maintainces maar toen konden we gewoon verder gamen. Dit is gewoon vervelend. Het zou ook al fijn geweest zijn als ze het hadden aangekondigd. Of misschien is het een ATTACK.......quote:
Daar gaan we weer twee maanden! Update al je wachtwoorden en blokkeer je creditcard!quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het merk sinds ik een ps4 heb. Voorheen waren er ook wel maintainces maar toen konden we gewoon verder gamen. Dit is gewoon vervelend. Het zou ook al fijn geweest zijn als ze het hadden aangekondigd. Of misschien is het een ATTACK.......
Nee, denk dat de hond de kabels heeft doorgebeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer twee maanden! Update al je wachtwoorden en blokkeer je creditcard!
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een redelijk goede game. Alleen geen topper zoals iedereen en zijzelf maanden hebben lopen roepen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch maar even door de teleurstelling van watch dogs heen gespeeld en vind het nu echt wel een tof spel, wel anders dan ik had verwacht maar ben wel aangenaam verrast. Toch apart dat de meningen zo hard verdeeld zijn.
En mensen maar bitchen over de Onequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Always on DRM toch ook voor PS4.
Dat is gewoon pech dat je het nu merkt.... Ik heb er maar 1x eerder last van gehad bij PSNquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
In 8 jaar Xbox is Live 1 keer down geweest en dat ik er last van had. Bij PSN is dit al de vierde of vijfde keer sinds ik de PS4 heb. Stabiliteit is niet het sterkste punt.
En dit gebeurde bij de betreffende gamer tijdens een singleplayer game, gedurende het spelen. Zomaar hup uit de game gegooid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En mensen maar bitchen over de One
Welke game?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dit gebeurde bij de betreffende gamer tijdens een singleplayer game, gedurende het spelen. Zomaar hup uit de game gegooid.
Er zijn games die dan automatisch je voortgang opslaan zodat je weer precies verder kan waar je gestopt was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dit gebeurde bij de betreffende gamer tijdens een singleplayer game, gedurende het spelen. Zomaar hup uit de game gegooid.
Je wint het nooit bij die gast zolang je het niet over Nintendo hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn games die dan automatisch je voortgang opslaan zodat je weer precies verder kan waar je gestopt was.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je wint het nooit bij die gast zolang je het niet over Nintendo heb
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met die Nintendo-praat hierzo?
TLOUquote:
Ja, daar zit toch een HDD voor in het apparaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn games die dan automatisch je voortgang opslaan zodat je weer precies verder kan waar je gestopt was.
Sorry hoor maar die heb ik van de week offline zitten spelenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TLOU
[..]
Ja, daar zit toch een HDD voor in het apparaat
Na die grote woorden van Sony is dit gewoon onacceptabel voor een singleplayer-game zonder online component.
Laatste keer dat er een storing was speelde ik Zen. Positief verrast toen bleek dat mijn score en mijn spel bewaard waren en ik gewoon weer verder kon met mijn potje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TLOU
[..]
Ja, daar zit toch een HDD voor in het apparaat
Na die grote woorden van Sony is dit gewoon onacceptabel voor een singleplayer-game zonder online component.
Offline starten prima, maar als je ingelogd speelt en je wordt uitgelogd (door wat voor reden ook) moet het niet zo zijn dat je uit de game gegooid wordt als je een sp game speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die heb ik van de week offline zitten spelenrestart de game gewoon eens
Je heb nog nooit een bug gezien ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Offline starten prima, maar als je ingelogd speelt en je wordt uitgelogd (door wat voor reden ook) moet het niet zo zijn dat je uit de game gegooid wordt als je een sp game speelt.
Ik ben blij dat jij het geen probleem vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb nog nooit een bug gezien ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om jij maakt Sony uit voor leugenaars omdat je een bug zietquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het geen probleem vindt.
Herinner je de gratis launchgame Driveclub nog?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om jij maakt Sony uit voor leugenaars omdat je een bug ziet
Had PS4 niet bij launch sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herinner je de gratis launchgame Driveclub nog?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef Jorwol het volgende:
Kut Roy, ouwe trollkoning irritante Nintendo fanboy
Zeker weten? Aanmelden wil niet meer en de PSN store website blijft ook maar ladenquote:
Doet het hier prima.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Zeker weten? Aanmelden wil niet meer en de PSN store website blijft ook maar laden
hier niet, en ik ben niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |