6wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
2 weken bij mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
Ehm, neequote:
ksst, ik duld geen tegenspraakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 weken bij mij
[..]
Ehm, nee
Nah, een mappack met Pearl Market kan nooit de beste zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Retarded het volgende:
Heb Battlefield weer een nieuw leven gegeven hier. De nieuwe mappack is echt awesome, de beste tot nu toe!
Vind Aiden een beetje saai, heb het gevoel dat ze te veel in het spel wilde proppen. Het is erg druk en sommige dingen zijn het net niet. Ga het sowieso nog wel een kans geven maar iemand bood aan om watch dogs voor zijn second son te ruilen en ga dit misschien wel doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, juist erg toegankelijk. Waar heb je precies moeite mee?
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar moet je mensen voor op je friendlist hebben die het spel ook spelen. Die heb ik helaas niet.
Maar...Ik heb de mute knop gevonden. In het Leaderboard scherm na een match is er de optie om 'toggle mute all' te doen. Zou je eigenlijk in de opties moeten kunnen doen.
Sommige dingen vind ik niet helemaal logisch. Zo krijg je kaartjes waarmee je ene 'Challenge' kunt skippen als die je niet aanstaat. Maar er wordt nergens uitgelegd hoe of waar je dat moet doen. Blijkt het dat je dat alleen TIJDENS een match kunt doen. Beetje onhandig dat je dat niet op je karakteroverzichtsscherm kan doen, VOOR een match. Dat soort dingetjes.
Maar ondanks dat zeer vermakelijk, totdat Destiny uitkomt.
dat zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk maar ik zie ze voorlopig bij Sucker Punch niet meer aan nieuwe projecten werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.
Ik ben ook net begonnen aan evil /expert
Wtf, hoe doe je dat nou weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helaas geen nemesis @ HardcoreVandaag na het werk begonnen met een wizard op HC, zit alweer op level 43... >300% bonusXP ftw
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
wuuut? Juist wel hoor, je moet wel upgraden dat je 2x een vliegrush kan maken en dan kom je cht overal binnen no time.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...Die irritante engelen en dat vliegen werkt ook niet zo lekker als volle bak rennen met neon.
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xpquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xp
Leoric's Signet ring = 30% extra xp
Cain's Fate set (3 items) = 30% extra xp
Daarnaast heb ik een hellfire ring met een royal Amythist die ik vanaf level 1 aan kan zodat ik praktisch niet dood te krijgen ben, een level 60 wapen met -30 level requirement (voor die tijd een socketed bonesaber) die 1200 dmg doet + nog een royal emerald voor 125% crit dmg waardoor ik vanaf het begin op master of torment kan spelen, dat is nog eens 200% of 300% extra xp. Dit doen we met 3 man dus daar komt dan nog eens 20% bovenop.
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70Hier komt ook nog een shitload aan gold en magicfind bij natuurlijk dus de legendary's stromen ook binnen waardoor je weer betere gear kan craften etc.
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]sicko.
die legendary dingen echt te craften dan? herinner me dat ik er aardig wat sloopte maar de dingen die ik kon maken altijd wel slechter waren dan die ik al had
HellfireringWas wel leuk toen ik die als enige had met vrienden toen we met nieuwe char gingen spelen
ahh ook zo natuurlijk, zover heb ik het spel nooit gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.
Het is jammer dat ze die fireball generfd hebben die af en toe uit de hellfire ring spawnt... met dat ding kon je vroeger bazen oneshotten op lagere levels
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mocht iemand infamous te koop hebben heb ik wel interesse trouwens
op vakantie geweest?quote:
Ik had het een tijd terug al op Playstation live gezien en het zag er leuk uit. Maar nu heeft het voor mij weinig zin meer om te spelen (de teaser dan). Misschien later de full game wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Prima teaser, ik vond de scares goed, het idee van steeds dezelfde gang fantastisch en genoeg vreemde shit om het interessant te houden voor de korte tijd dat je er mee bezig bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Even bellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70![]()
Nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Jimbo het volgende:
gooi gewoon die xbone dingen erop
nooit meer gezeik
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niks
Is er iets handigs in het begin dat extra XP oplevert of wat goede wapens?
Tnxs. Maar ff langs met mijn controllers dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.
Bij beide methodes staan ze in hun recht, maar de 1e is netter naar de klant toe.
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Tumble het volgende:
Ik heb exact de zelfde situatie gehad bij gamemania en ik kreeg gelijk een nieuwe controller mee
Ik zit nog te twijfelen tussen SC/HC. Ik zat te denken om een SC en HC tegelijk te doen (dus paar quests SC dan die quests HC om eerst te zien wat er gebeurdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.
In het begin duurt het nog vrij lang allemaal... maar als je nieuw bent met D3 ROS is dat niet zo'n ramp.
10/9quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef Jimbo het volgende:
wanneer kwam first light eigenlijk?
dinsdag toch ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de char maken die ik al wilde maken maar nog te lui was om te maken tot mijn barb lvl 70 wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |