6wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
2 weken bij mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
Ehm, neequote:
ksst, ik duld geen tegenspraakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 weken bij mij
[..]
Ehm, nee
Nah, een mappack met Pearl Market kan nooit de beste zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Retarded het volgende:
Heb Battlefield weer een nieuw leven gegeven hier. De nieuwe mappack is echt awesome, de beste tot nu toe!
Vind Aiden een beetje saai, heb het gevoel dat ze te veel in het spel wilde proppen. Het is erg druk en sommige dingen zijn het net niet. Ga het sowieso nog wel een kans geven maar iemand bood aan om watch dogs voor zijn second son te ruilen en ga dit misschien wel doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, juist erg toegankelijk. Waar heb je precies moeite mee?
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar moet je mensen voor op je friendlist hebben die het spel ook spelen. Die heb ik helaas niet.
Maar...Ik heb de mute knop gevonden. In het Leaderboard scherm na een match is er de optie om 'toggle mute all' te doen. Zou je eigenlijk in de opties moeten kunnen doen.
Sommige dingen vind ik niet helemaal logisch. Zo krijg je kaartjes waarmee je ene 'Challenge' kunt skippen als die je niet aanstaat. Maar er wordt nergens uitgelegd hoe of waar je dat moet doen. Blijkt het dat je dat alleen TIJDENS een match kunt doen. Beetje onhandig dat je dat niet op je karakteroverzichtsscherm kan doen, VOOR een match. Dat soort dingetjes.
Maar ondanks dat zeer vermakelijk, totdat Destiny uitkomt.
dat zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk maar ik zie ze voorlopig bij Sucker Punch niet meer aan nieuwe projecten werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.
Ik ben ook net begonnen aan evil /expert
Wtf, hoe doe je dat nou weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helaas geen nemesis @ HardcoreVandaag na het werk begonnen met een wizard op HC, zit alweer op level 43... >300% bonusXP ftw
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
wuuut? Juist wel hoor, je moet wel upgraden dat je 2x een vliegrush kan maken en dan kom je cht overal binnen no time.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...Die irritante engelen en dat vliegen werkt ook niet zo lekker als volle bak rennen met neon.
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xpquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Headgear + socket met daarin een royal ruby = 40% extra xp
Leoric's Signet ring = 30% extra xp
Cain's Fate set (3 items) = 30% extra xp
Daarnaast heb ik een hellfire ring met een royal Amythist die ik vanaf level 1 aan kan zodat ik praktisch niet dood te krijgen ben, een level 60 wapen met -30 level requirement (voor die tijd een socketed bonesaber) die 1200 dmg doet + nog een royal emerald voor 125% crit dmg waardoor ik vanaf het begin op master of torment kan spelen, dat is nog eens 200% of 300% extra xp. Dit doen we met 3 man dus daar komt dan nog eens 20% bovenop.
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70Hier komt ook nog een shitload aan gold en magicfind bij natuurlijk dus de legendary's stromen ook binnen waardoor je weer betere gear kan craften etc.
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]sicko.
die legendary dingen echt te craften dan? herinner me dat ik er aardig wat sloopte maar de dingen die ik kon maken altijd wel slechter waren dan die ik al had
HellfireringWas wel leuk toen ik die als enige had met vrienden toen we met nieuwe char gingen spelen
ahh ook zo natuurlijk, zover heb ik het spel nooit gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat heel erg helpt is hele goede rare wapens craften met sockets en dan rerollen zodat ze een lagere level-requirement krijgen... max lvl 30. Dan kan je dus op level 30 (daar zit je na 2 uur al op) al level 60 gear aan waardoor je torment 1/2 kan gaan spelen en dan schiet je xp bonus echt naar boven naar 400/500%.
Het is jammer dat ze die fireball generfd hebben die af en toe uit de hellfire ring spawnt... met dat ding kon je vroeger bazen oneshotten op lagere levels
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Mocht iemand infamous te koop hebben heb ik wel interesse trouwens
op vakantie geweest?quote:
Ik had het een tijd terug al op Playstation live gezien en het zag er leuk uit. Maar nu heeft het voor mij weinig zin meer om te spelen (de teaser dan). Misschien later de full game wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Prima teaser, ik vond de scares goed, het idee van steeds dezelfde gang fantastisch en genoeg vreemde shit om het interessant te houden voor de korte tijd dat je er mee bezig bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:25 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vonden jullie van de P.T. dan? Ik heb tijdje onder een steen geleefd en zie vandaag pas wat het is.
Even bellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand dit? Als je je ps4 met 2 controllers bij de game mania gekocht hebt. En het rubber van je controllers is kapot. Kan je dan bij de game mania een nieuwe halen of moet je hem zelf opsturen naar sony?
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo zit je in 2 avondjes spelen op lvl70![]()
Nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Jimbo het volgende:
gooi gewoon die xbone dingen erop
nooit meer gezeik
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
En iemand die dit weekend gaat beginnen? Met niks
Is er iets handigs in het begin dat extra XP oplevert of wat goede wapens?
Tnxs. Maar ff langs met mijn controllers dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige winkels geven je ter plekke een nieuwe als je met het aankoopbewijs en de kapotte controller aan komt zetten. Slechte (Bol) laten je het opsturen naar Sony zodat je 2 weken later pas vervanging hebt.
Bij beide methodes staan ze in hun recht, maar de 1e is netter naar de klant toe.
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Tumble het volgende:
Ik heb exact de zelfde situatie gehad bij gamemania en ik kreeg gelijk een nieuwe controller mee
Ik zit nog te twijfelen tussen SC/HC. Ik zat te denken om een SC en HC tegelijk te doen (dus paar quests SC dan die quests HC om eerst te zien wat er gebeurdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een rode gems vinden/craften en die in helm met socket stoppen, dat scheelt xp. Daarnaast zo snel mogelijk je moeilijkheidsgraad omhoog, helemaal als je gewoon softcore speelt, op hard krijg je al 50 of 75% extra xp. Multiplayer scheelt ook 10, 20 of 30% extra xp.
In het begin duurt het nog vrij lang allemaal... maar als je nieuw bent met D3 ROS is dat niet zo'n ramp.
10/9quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef Jimbo het volgende:
wanneer kwam first light eigenlijk?
dinsdag toch ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de char maken die ik al wilde maken maar nog te lui was om te maken tot mijn barb lvl 70 wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bent bekend met diablo? Anders zou ik me eerst even softcore spelen om bekend te raken met classes/builds/mechanics/verschillende soorten mobs/elite's met hun in potentie vrij dodelijke combinaties van Boss Modifiers/affixes anders kan het snel over zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen SC/HC. Ik zat te denken om een SC en HC tegelijk te doen (dus paar quests SC dan die quests HC om eerst te zien wat er gebeurd) maar ook met het idee om alle items op HC dan zoveel mogelijk in stash te stoppen. En dood gaan. Ach...
Ik ben groot fan van magie maar een wizard op HC zie ik nog niet zitten
Dit leest als zinnig: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552508802
Weet je .... ik vind het niet erg HC te spelen en afgemaakt te worden -als ik van te voren weet dat dit er in zit-. Voor mijn part ren ik naakt rond en gaat alles wat ik vind direct de stash in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je bent bekend met diablo? Anders zou ik me eerst even softcore spelen om bekend te raken met classes/builds/mechanics/verschillende soorten mobs/elite's met hun in potentie vrij dodelijke combinaties van Boss Modifiers/affixes anders kan het snel over zijn.
Dat is idd een good read
GAM / Diablo #87 - All hail Baal, Lord of Destruction!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Weet je .... ik vind het niet erg HC te spelen en afgemaakt te worden -als ik van te voren weet dat dit er in zit-. Voor mijn part ren ik naakt rond en gaat alles wat ik vind direct de stash in.
Logischerwijs denk ik dat het handig is om over levelled act 1 af te sluiten. level 18, 19, 20 zat ik aan te denken.
Ik zal eerst eens wat SC doen. Moet toch de eerste 10 levels SC doen las ik voor je een HC kan aanmaken.
----
Is het misschien handiger dat iemand een D3 topic maakt?
Ok ik ga daar verderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GAM / Diablo #87 - All hail Baal, Lord of Destruction!
Ik ga vanavond/vanacht beginnen met een wizard, zonder enige gear. Ik speel dan wel op expert maar wees vrij om te joinenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen als je ook terugstuurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Iedereen die d3 speelt mag me toevoegen overigens en presents sturen
LOL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb echt een heel random probleem. Als ik inlog via een computer op mijn PSN (ik wil even wat betaalgegevens bijwerken en dergelijke) dan is zowel de inlogpagina als de daadwerkelijke pagina van mijn PSN in het Japans... ik moest mijn wachtwoord updaten, dat heb ik aardig kunnen doen op basis van de lay-out en logisch bedenken wat de bevestigknop was, waar ik mijn wachtwoord nogmaals moest bevestigen en wat de knop is om de algemene voorwaarden te accepteren. Als ik uitlog kom ik op een normaal Nederlands inlogscherm, maar zodra ik daar inlog, staat het weer in het Japans. Iemand suggesties?
edit: op mijn telefoon inloggen werkt ook niet, weer Japans. Kan iemand me naar de taalopties begeleiden?
Dus al die D3 spelers die niks hebben en moeten ploeteren die moeten een multi-miljonair kadootjes sturen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gewoon in Chrome openen en Google Translate gebruiken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Nebo het volgende:
Guys, ik heb echt een heel random probleem. Als ik inlog via een computer op mijn PSN (ik wil even wat betaalgegevens bijwerken en dergelijke) dan is zowel de inlogpagina als de daadwerkelijke pagina van mijn PSN in het Japans... ik moest mijn wachtwoord updaten, dat heb ik aardig kunnen doen op basis van de lay-out en logisch bedenken wat de bevestigknop was, waar ik mijn wachtwoord nogmaals moest bevestigen en wat de knop is om de algemene voorwaarden te accepteren. Als ik uitlog kom ik op een normaal Nederlands inlogscherm, maar zodra ik daar inlog, staat het weer in het Japans. Iemand suggesties?
edit: op mijn telefoon inloggen werkt ook niet, weer Japans. Kan iemand me naar de taalopties begeleiden?
Geen idee of dat werkt vanaf een ander platformquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
als je een auto hebt van 60kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit.
Ik koop een product van 60 euro en verwacht dat het normaal werkt, ga toch geen extra geld uitgeven omdat de kwaliteit van het product niet goed genoeg is?
Vind ik geen goede vergelijking. Die grips koop je toch vooral om ervoor te zorgen dat het originele rubber niet scheurt (haha gescheurd rubber) ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je een auto hebt van 60k
maar je kan voor 2k er een mooiere velg onderzetten en een nieuw setje banden die betere wegligging hebben
Dan doe je dat toch ook.
Hey die japanner kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
Hoe kick je iemand uit de groep op de PS4?
Ben je voor de plant of voor de zombie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Rijst het volgende:
Plants vs Zombies, hoelang blijft dat leuk?
Probleem is dat die rtard in de stad blijft staan.... En het nu langer duurt voor shit dood isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey die japanner kan er ook niks aan doen
Kan niet las ik net.
Je zult offline moeten gaan en dan weer online maar dan raak je alle anderen in de groep ook kwijt
Als dat alleen die Japanner is ...
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je voor de plant of voor de zombie?
Ja. Schijnt leuk te zien als het je soort game is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?
Doom 3?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Schijnt leuk te zien als het je soort game is.
Maar doe mij dan maar D3.
Die optie krijg ik nergens. Ik zal het thuis op mijn mac nog eens proberen, en anders log ik in via de PS3 zelf, kijken of dat werktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Gewoon in Chrome openen en Google Translate gebruiken?
Voor eeuwig en altijd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Rijst het volgende:
Plants vs Zombies, hoelang blijft dat leuk?
ik heb ze omdat ik ze mooier vind, lekkerder vind spelen en ja, ook omdat de andere scheurdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik geen goede vergelijking. Die grips koop je toch vooral om ervoor te zorgen dat het originele rubber niet scheurt (haha gescheurd rubber) ?
Dan zou het met die auto zo zijn dat als je geen nieuwe banden koopt je originele banden slijten.
Soort van BF4 inderdaad, maar met een hoop humor. Niet per se voor kinderen alleen. Dit groot kind heeft er een hoop plezier aan. Zelf denk ik niet dat hij langer meegaat dan een paar weken voor mij, maar dat vind ik niet erg. Voor 30 euro is een paar weken lol goed genoeg. Het hoeft voor mij ook niet langer mee te gaan dan tot aan Destiny.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
weet niet. Is het een soort van COD voor kids?
Taal van je PS is wel eng/nl?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef lel86 het volgende:
Waarom start Diablo op in het russisch of iets wat erop lijkt?en weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Ja,maar heb het al gevonden.schijnbaar download je uit de store 2 verschillende versies.1 engels 1 Russische.quote:
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:27 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Dus al die D3 spelers die niks hebben en moeten ploeteren die moeten een multi-miljonair kadootjes sturen?
Ik heb alleen nog wat voor Disker gevonden en zelf nog niets gekregenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkEn ik kan ook presents voor jou vinden natuurlijk! Hoe meer vrienden je in je lijst hebt die diablo 3 spelen, hoe meer kans je hebt dat mensen legendary's voor je vinden.
Thanks voor het awkward lach momentje in de trein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
Zit je even Diablo te spelen, komt Rossdale je verblijden. Het waren 2 fantastische minuten (dat zal'ie wel vaker gehoord hebben) maar jammer genoeg moest ik op ziekenbezoek
langer dan 5 minuten houdt ie het toch niet volquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
Zit je even Diablo te spelen, komt Rossdale je verblijden. Het waren 2 fantastische minuten (dat zal'ie wel vaker gehoord hebben) maar jammer genoeg moest ik op ziekenbezoek
That's not what she saidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
langer dan 5 minuten houdt ie het toch niet vol
Hehe, maakt niet uit joh. Andere keer beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Keltie het volgende:
nee, dat waren die 2 minuten alquote:
Het enige probleem is alleen dat dat ene uurtje al gauw 2-3 uurtjes worden en je geen besef hebt hoe snel de tijd dan gaat. Voor de rest kan je het prima een kwartiertje,half uurtje, uurtje per dag spelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Diablo klinkt wel geinig, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb als ik jullie zo allemaal hoorkan je het ook gewoon een uurtje per dag spelen ofzo? Of lukt dat gewoon niet qua verslaafdheid etc.
kan wel, maar voor mij zou het idd lastig zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Diablo klinkt wel geinig, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb als ik jullie zo allemaal hoorkan je het ook gewoon een uurtje per dag spelen ofzo? Of lukt dat gewoon niet qua verslaafdheid etc.
Diablo is fucking crackquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Inderdaad erg verslavend. Ik weet niet wat het is maar ik zit vaak zo lang monsters kapot te slaan en hetzelfde te doen dat ik het niet echt meer leuk vind en geen meer heb, maar toch kan ik niet stoppen en moet ik doorspelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
Ja heb met een maat op de bank gespeeld en speelde gewoon lekker weg. Alleen hij is niet zo'n RPG-fan als mij dus dat items vergelijken enzo kon wat saai worden en ik denk met 4 man dat je een beetje het overzicht verliest, maar het speelt gewoon prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er al veel mensen die multiplayer op een PS4 gespeeld hebben? Couch mode ofzo?
Ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Wel op de ps3 en dat is awesome. Nu is het nog beter want nu heeft iedereen z'n eigen loot ipv shared loot. Hoef je niet meer te ninja-looten enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er al veel mensen die multiplayer op een PS4 gespeeld hebben? Couch mode ofzo?
Ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Die spellen zijn er ook. Of om de beurt en nog wel 5 andere manieren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vier man lijkt me ook te veel inderdaad. Maar met z'n tweetjes lijkt me leuk. Blijft gewoon een scherm neem ik aan? Geen splitscreen oud
Heb zelf de disc versie, maar zag gisteren idd ook 2 dezelfde update files (1 normale en 1 russische)..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja,maar heb het al gevonden.schijnbaar download je uit de store 2 verschillende versies.1 engels 1 Russische.
Niemand in mijn omgeving speelt games. Laat staan D3 op HCquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook al honderden uren op zitten natuurlijkEn ik kan ook presents voor jou vinden natuurlijk! Hoe meer vrienden je in je lijst hebt die diablo 3 spelen, hoe meer kans je hebt dat mensen legendary's voor je vinden.
Maar zo'n spel zoek ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die spellen zijn er ook. Of om de beurt en nog wel 5 andere manieren.
of gratis bij PS+ weet niet hoelang het duurt maar komt er vast welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier mensen die 60 euro betalen voor LBP? Het lijkt mij wel een leuke game maar ik wacht liever totdat hij 20 euro is bijvoorbeeld.
Ja inderdaad, daar ga ik denk ook maar op wachten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
of gratis bij PS+ weet niet hoelang het duurt maar komt er vast wel
LBP?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier mensen die 60 euro betalen voor LBP? Het lijkt mij wel een leuke game maar ik wacht liever totdat hij 20 euro is bijvoorbeeld.
Ach VWO6 appeltje eitje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:36 schreef RRuben het volgende:
Oke dan ga ik Diablo maar niet kopenVWO6, werk, voetbal etc... wordt iets te druk
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vier man lijkt me ook te veel inderdaad. Maar met z'n tweetjes lijkt me leuk. Blijft gewoon een scherm neem ik aan? Geen splitscreen oud
Ja LBP3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
LBP?
Ik neem aan dat je LBP3 bedoeld? Ja ik. Die 60 euro zijn 4 weekenden en veel avond tijd waar ik geen geld kan uitgeven dus dat verdien ik wel terug
haha ja tuurlijk , alleen een beetje drukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ach VWO6 appeltje eitje.
[..]
Klopt inderdaad.
Ik speel de game ook niet veel meer dan dat hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef RRuben het volgende:
1988 ... had ik de HAVO af ;-)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef Rossdale het volgende:
VWO 6, damn dat is al weer 14 jaar geleden
haha maar wat ik van de andere hoor over jouw kunsten is niet zo positiefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik speel de game ook niet veel meer dan dat hoor
Crusaderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Niemand in mijn omgeving speelt games. Laat staan D3 op HC
Wat is jouw fav class om mee te spelen? (en waarom natuurlijk als het kan)
Crusader is way to go inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef wdn het volgende:
Verdomme. Alle chars in D3 zien er goed uit zeg.
Ik kan niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over TLOU:De helft denk ik, misschien iets verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Geen zin om op details in te gaan, ben aan het spelen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over TLOU:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Thnx!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
De helft denk ik, misschien iets verder.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef RRuben het volgende:
[..]Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ikquote:
precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ik
Wat vond jij er van?
Ik vond het geweldig, haha. Heb hem ook al gespeeld toen die net uitkwam, dus dat zou best goed kunnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe mwah mwah, maar dat ligt meer aan de hele hoge verwachtingen die ik vooraf had denk ik
Wat vond jij er van?
Ja, dat scheelt wellicht. Maar ik vind de actie een beetje eentonig: komt veel op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig, haha. Heb hem ook al gespeeld toen die net uitkwam, dus dat zou best goed kunnen.
ja misschien spoiler ik als ik hier te veel over vertelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een beetje veel van hetzelfde, vind je niet?
Dat is waar, dat vond ik het enige minpunt, ook mede door steeds dezelfde vijanden. Maar de intensiteit ervan en de atmosfeer maakte het voor mij meer dan goed. Ik had het gevoel alsof ik Ellie en Joel was en dacht dan ook ''Verdomme, weer vijanden.'' Of was erg opgelucht als de gevechten er eindelijk weer opzaten en er weer verhaal kwam of dat ik rustig kon exploren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wellicht. Maar ik vind de actie een beetje eentonig: komt veel op hetzelfde neer.
MP ga ik na de SP eens aan beginnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja misschien spoiler ik als ik hier te veel over vertelIk vond het wel meevallen met herhaling, maar ik had gewoon best hoge verwachtingen door al die awards etc. en mijn genre is meer shooters en GTA etc. dus dan valt het wel enigzins tegen ja. Maar nog steeds goed mee vermaakt en vermaak me ook nog soms met de MP.
Snap idd wel wat je bedoelt en vermaak me verder ook prima met de game hoor. Maar had er gewoon iets meer van verwacht, dat helaas welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vond ik het enige minpunt, ook mede door steeds dezelfde vijanden. Maar de intensiteit ervan en de atmosfeer maakte het voor mij meer dan goed. Ik had het gevoel alsof ik Ellie en Joel was en dacht dan ook ''Verdomme, weer vijanden.'' Of was erg opgelucht als de gevechten er eindelijk weer opzaten en er weer verhaal kwam of dat ik rustig kon exploren.
Later komen er wel iets meer afwisselende stukjes. Maar toch ook nog wel meer van hetzelfde.
Ja heb ik ook gedaan, maar ik heb ook BF4 liggen en dan grijp ik daar toch sneller naar als ik lekker online wil knallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
MP ga ik na de SP eens aan beginnen!
BF4 trekt me gek genoeg totaal nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan, maar ik heb ook BF4 liggen en dan grijp ik daar toch sneller naar als ik lekker online wil knallen
nou gefeliciteerd meid!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef Rijst het volgende:
yesss daar issie, mijn eerste platinum!
[ afbeelding ]
hoe dan?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef Bolters het volgende:
[..]
BF4 trekt me gek genoeg totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |