6wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
2 weken bij mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb mijn controller toch maar opgestuurd naar Sony om een nieuwe te krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
Ehm, neequote:
ksst, ik duld geen tegenspraakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 weken bij mij
[..]
Ehm, nee
Nah, een mappack met Pearl Market kan nooit de beste zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Retarded het volgende:
Heb Battlefield weer een nieuw leven gegeven hier. De nieuwe mappack is echt awesome, de beste tot nu toe!
Vind Aiden een beetje saai, heb het gevoel dat ze te veel in het spel wilde proppen. Het is erg druk en sommige dingen zijn het net niet. Ga het sowieso nog wel een kans geven maar iemand bood aan om watch dogs voor zijn second son te ruilen en ga dit misschien wel doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, juist erg toegankelijk. Waar heb je precies moeite mee?
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Morri het volgende:
[..]
Daar moet je mensen voor op je friendlist hebben die het spel ook spelen. Die heb ik helaas niet.
Maar...Ik heb de mute knop gevonden. In het Leaderboard scherm na een match is er de optie om 'toggle mute all' te doen. Zou je eigenlijk in de opties moeten kunnen doen.
Sommige dingen vind ik niet helemaal logisch. Zo krijg je kaartjes waarmee je ene 'Challenge' kunt skippen als die je niet aanstaat. Maar er wordt nergens uitgelegd hoe of waar je dat moet doen. Blijkt het dat je dat alleen TIJDENS een match kunt doen. Beetje onhandig dat je dat niet op je karakteroverzichtsscherm kan doen, VOOR een match. Dat soort dingetjes.
Maar ondanks dat zeer vermakelijk, totdat Destiny uitkomt.
dat zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk maar ik zie ze voorlopig bij Sucker Punch niet meer aan nieuwe projecten werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat de volgende dlc word.
Ik ben ook net begonnen aan evil /expert
Wtf, hoe doe je dat nou weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helaas geen nemesis @ HardcoreVandaag na het werk begonnen met een wizard op HC, zit alweer op level 43... >300% bonusXP ftw
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef Rijst het volgende:
Binnenkort nog maar een x uitspelen met bad karma en op expert. Het zou zomaar mijn eerste platinum kunnen worden, terwijl ik normaal nooit van de trophies ben
Ik was eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben echt verrast door SS en heb er zin inAl had ik liever Eugene gezien als hoofdrol. Zijn powers vind ik het fijnst spelen.
wuuut? Juist wel hoor, je moet wel upgraden dat je 2x een vliegrush kan maken en dan kom je cht overal binnen no time.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Eugene zijn powers geen ruk aan...Die irritante engelen en dat vliegen werkt ook niet zo lekker als volle bak rennen met neon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |