Was dat nog wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb die van uuuhm, naam kwijt
ohja, Richardson Sheffield Artisan 15-delig messenblok
Eerdere hunts wel toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef EDMAN- het volgende:
Er is volgens mij nog nooit een dual sim telefoontje voorbij gekomen
Ik heb 12 keer wat besteld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
toch al wel 10 producten besteld via Ibood in 5 jaar
tv met een component ingang is nog steeds redelijk prijzigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
slechte input lag al die tvs, te kut voor gamen
box een beetje het geld waard?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 12 keer wat besteld.
3x een box, 1x pannen voor m'n ex, 1x kussens voor beer, en 1x een kofferset voor m'n ouders
ik 23..... euh.... oke....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
toch al wel 10 producten besteld via Ibood in 5 jaar
Absoluut.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
box een beetje het geld waard?
oei dat weet ik nog, is dat nu je ex?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 12 keer wat besteld.
3x een box, 1x pannen voor m'n ex, 1x kussens voor beer, en 1x een kofferset voor m'n ouders
nicequote:
Ja, paar maanden geleden alweer. Nu gewoon vrienden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
oei dat weet ik nog, is dat nu je ex?
Ik
JBL Boxen
Scratchmap
Messen
Canvas
Zonnebril
HDMI kabels
Luchtje Pris HIlton
Nog een x speakers voor vader
Klein strand speakertje JBL
Zomaar een box bestellen gaat nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicevolgende keer dan misschien toch maar eens bestellen, laat 'm altijd voorbij gaan
vaak za tdoorheen gekomen maar meestal denk ik dan op het laatst fuck it te veel geld om de gok mee te nemenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zomaar een box bestellen gaat nietJe moet snel zijn en heel veel geluk hebben vooral
Pff, veelquote:
Als het niet bevalt kan je het altijd terugsturen hč?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaak za tdoorheen gekomen maar meestal denk ik dan op het laatst fuck it te veel geld om de gok mee te nemen
ohja, dat werd me gisteren idd ook al verteld. Dan helemaal chill natuurlijk, thxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het niet bevalt kan je het altijd terugsturen hč?
Wellicht dat dat gaat gebeuren, maar dat vind ik minder erg als ruzie..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef EDMAN- het volgende:
Vrienden is netjes. Alleen verwaterde dat in mijn geval toch altijd
Geen smoesjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Nizno het volgende:
ik weet dat ik zei een bureaulampje te willen scoren maar niet zulke...
hue hue insert veelgebruiker grapquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Batterijen haal ik wel bij de Ikea of Action als ik ze nodig heb
Dus als je nog eens de kans hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja, dat werd me gisteren idd ook al verteld. Dan helemaal chill natuurlijk, thx
ik smoes nooit.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als je nog eens de kans hebtgewoon bestellen
True!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht dat dat gaat gebeuren, maar dat vind ik minder erg als ruzie..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hue hue insert veelgebruiker grap
Smoezen in gezelschap is dan ook onbeleefd.quote:
That''s why.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Smoezen in gezelschap is dan ook onbeleefd.
quote:
Dan zullen alle 'Bot' users balenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef EDMAN- het volgende:
Dat zou de beste grap zijn. En dat voor 200 euro
Het scheen te gebeuren in het begin.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
dat is toch een urban legend? Dat ge'bot?
maar je mag hem kostenloos retournerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan zullen alle 'Bot' users balen
nope, die bot bestaatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
dat is toch een urban legend? Dat ge'bot?
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
Stiekem ben ik ook een bot natuurlijk, vandaar da tik er 3 in 1 hunt had.
multiboxenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muis
zodat je overal op het zelfde plekje klkt
Dat geintje deden ze wel eens met online games, en dan een heel bedrijfsnetwerk pakken om het spel te winnen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muis
zodat je overal op het zelfde plekje klkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik heb ook gemultiboxd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat geintje deden ze wel eens met online games, en dan een heel bedrijfsnetwerk pakken om het spel te winnen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Google fiber ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflat
hadden we dat maar vast in nederlandquote:
Maar het is geen studentenflatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflat
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
1TB download 500MB upload voor $25
Niet 1GB down ipv 1TB?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en dan gebruik je nog maar een fractie van het glasvezel bandbreedte
die is nu ook welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
khaleesi![]()
toch was ik meer een Sansa lover
Bedoeld voor Netflix en online films kijken zonder te hoeven bufferen en downloaden. Je SSD op een online server met instant accessquote:
Margaeryquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
khaleesi![]()
toch was ik meer een Sansa lover
alsnog meer dan genoegquote:
die heeft een rare neusquote:
Die ogen! Echt man, ik ben tijdens die 4 seizoenen zo vaak verliefd geweestquote:
GILFquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Jimbo het volgende:
trouwens he, die oma uit GOT
die was vroeger best verdomd lekker (en lijkt echt op dat kind)
Niet haar beste fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk maar ze blijft vaag.
ze heeft gewoon iets raars
ze heeft t ook gewoon altijdquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk maar ze blijft vaag.
ze heeft gewoon iets raars
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die ogen! Echt man, ik ben tijdens die 4 seizoenen zo vaak verliefd geweest
Lol!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Lol!
Ik was vroeger verliefd op dat konijn.
No joke.
En op het vrouwelijke muisje uit de Reddertjes
ach, wees blij dat het de vrouwtjes beestjes warenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Lol!
Ik was vroeger verliefd op dat konijn.
No joke.
En op het vrouwelijke muisje uit de Reddertjes
Nu zie je wel hoe we als mens achteruit takelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die ook
maar die twee zijn echt op hun neus gekozen
[ afbeelding ]
sowiesoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef Xeor het volgende:
Khaleesiiiiiiiii 9/10 zou doen.
[ afbeelding ]
Tetten.quote:
al stond ze dr jankend naastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan is het toch snel toedeledokie
Fixedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan zou ik een trio voorstellen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan is het toch snel toedeledokie
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Als mijn vriend met haar vreemd zou gaan zou ik het hem vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mijn vriendin ook wel doen btwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Als mijn vriend met haar vreemd zou gaan zou ik het hem vergeven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Alleen als ik mag toekijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat zou mijn vriendin ook wel doen btw
Maar als het nu andersom is... hmm
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
oh bah, daar is ze zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dus jij toekijken hoe Brad Pitt je vriendin **** ?quote:
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dus jij toekijken hoe Brad Pitt je vriendin **** ?
eerst even schoonmakenquote:
quote:
10 seconden regel!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
je vreet toch ook geen koekje dat net in de aarde gevallen is
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Khaleesi met donker haar, rode lippenstift en een uitgesneden topje.
het ging over vrouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik ben 10 mminuten weg en het is druk hier?
Ik zie het..quote:
dat krijg je na het kijken van GoT he.. incest en sadismequote:
tsja tieten brengen mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik ben 10 mminuten weg en het is druk hier?
i want pizzaaaaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
BS... Je zet toch geen BS als afkorting in een product
Vanavond nog even lui genieten van een kokende moederquote:
rijk voor je alleen dus? Dikke fissa in die toko of wat G ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanavond nog even lui genieten van een kokende moeder![]()
Morgen zijn ze op vakantie
M'n broertje is er ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rijk voor je alleen dus? Dikke fissa in die toko of wat G ?
Was idd een mooie aanbieding. veel accessoires er bij ook.. :-)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Zorro het volgende:
AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!
Ik moest die hogedrukspuit, dat Nilfisk ding.
Gisteren even naar de bouwmarkt om te kijken of ik mijn kraan daarvoor geschikt kan maken, ging niet, maar kraan die ik nog had liggen wel. Dus Gardena spul daarvoor gekocht. Kom ik thuis: Spuit net geweest. Spuit elf zeg maar dus.
Ben ik nu even de kraan aan het vervangen, past het niet. Even naar de sanitairboer. Kom ik terug JA HOOR, spuit was de VORIGE aanbieding. Als je hem dan toch mist, doe het dan ook irritant.![]()
![]()
![]()
![]()
als hij de 16jarige meisjes uitnodigt kom ik wel au pair spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje is er ookEn ik moet weer werken
kwam twee keer langs zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Zorro het volgende:
AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!
Ik moest die hogedrukspuit, dat Nilfisk ding.
Gisteren even naar de bouwmarkt om te kijken of ik mijn kraan daarvoor geschikt kan maken, ging niet, maar kraan die ik nog had liggen wel. Dus Gardena spul daarvoor gekocht. Kom ik thuis: Spuit net geweest. Spuit elf zeg maar dus.
Ben ik nu even de kraan aan het vervangen, past het niet. Even naar de sanitairboer. Kom ik terug JA HOOR, spuit was de VORIGE aanbieding. Als je hem dan toch mist, doe het dan ook irritant.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |