Het scheen te gebeuren in het begin.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
dat is toch een urban legend? Dat ge'bot?
maar je mag hem kostenloos retournerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan zullen alle 'Bot' users balen
nope, die bot bestaatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
dat is toch een urban legend? Dat ge'bot?
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
Stiekem ben ik ook een bot natuurlijk, vandaar da tik er 3 in 1 hunt had.
multiboxenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muis
zodat je overal op het zelfde plekje klkt
Dat geintje deden ze wel eens met online games, en dan een heel bedrijfsnetwerk pakken om het spel te winnen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
10 computers met zelfde scherm indeling en aangesloten op 1 draadloze muis
zodat je overal op het zelfde plekje klkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik heb ook gemultiboxd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat geintje deden ze wel eens met online games, en dan een heel bedrijfsnetwerk pakken om het spel te winnen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Google fiber ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflat
hadden we dat maar vast in nederlandquote:
Maar het is geen studentenflatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals met die internetlijn daar in die studentenflat
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
1TB download 500MB upload voor $25
Niet 1GB down ipv 1TB?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en dan gebruik je nog maar een fractie van het glasvezel bandbreedte
die is nu ook welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
khaleesi![]()
toch was ik meer een Sansa lover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |