Ja, paar maanden geleden alweer. Nu gewoon vrienden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
oei dat weet ik nog, is dat nu je ex?
Ik
JBL Boxen
Scratchmap
Messen
Canvas
Zonnebril
HDMI kabels
Luchtje Pris HIlton
Nog een x speakers voor vader
Klein strand speakertje JBL
Zomaar een box bestellen gaat nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicevolgende keer dan misschien toch maar eens bestellen, laat 'm altijd voorbij gaan
vaak za tdoorheen gekomen maar meestal denk ik dan op het laatst fuck it te veel geld om de gok mee te nemenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zomaar een box bestellen gaat nietJe moet snel zijn en heel veel geluk hebben vooral
Pff, veelquote:
Als het niet bevalt kan je het altijd terugsturen hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaak za tdoorheen gekomen maar meestal denk ik dan op het laatst fuck it te veel geld om de gok mee te nemen
ohja, dat werd me gisteren idd ook al verteld. Dan helemaal chill natuurlijk, thxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het niet bevalt kan je het altijd terugsturen hè?
Wellicht dat dat gaat gebeuren, maar dat vind ik minder erg als ruzie..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef EDMAN- het volgende:
Vrienden is netjes. Alleen verwaterde dat in mijn geval toch altijd
Geen smoesjes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Nizno het volgende:
ik weet dat ik zei een bureaulampje te willen scoren maar niet zulke...
hue hue insert veelgebruiker grapquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Batterijen haal ik wel bij de Ikea of Action als ik ze nodig heb
Dus als je nog eens de kans hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja, dat werd me gisteren idd ook al verteld. Dan helemaal chill natuurlijk, thx
ik smoes nooit.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als je nog eens de kans hebtgewoon bestellen
True!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht dat dat gaat gebeuren, maar dat vind ik minder erg als ruzie..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hue hue insert veelgebruiker grap
Smoezen in gezelschap is dan ook onbeleefd.quote:
That''s why.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Smoezen in gezelschap is dan ook onbeleefd.
quote:
Dan zullen alle 'Bot' users balenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef EDMAN- het volgende:
Dat zou de beste grap zijn. En dat voor 200 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |