Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Khaleesi met donker haar, rode lippenstift en een uitgesneden topje.
het ging over vrouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik ben 10 mminuten weg en het is druk hier?
Ik zie het..quote:
dat krijg je na het kijken van GoT he.. incest en sadismequote:
tsja tieten brengen mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik ben 10 mminuten weg en het is druk hier?
Net als, Geeeeek op bloemen..quote:
i want pizzaaaaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
BS... Je zet toch geen BS als afkorting in een product
Vanavond nog even lui genieten van een kokende moederquote:
rijk voor je alleen dus? Dikke fissa in die toko of wat G ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanavond nog even lui genieten van een kokende moeder![]()
Morgen zijn ze op vakantie
M'n broertje is er ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rijk voor je alleen dus? Dikke fissa in die toko of wat G ?
Was idd een mooie aanbieding. veel accessoires er bij ook.. :-)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Zorro het volgende:
AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!
Ik moest die hogedrukspuit, dat Nilfisk ding.
Gisteren even naar de bouwmarkt om te kijken of ik mijn kraan daarvoor geschikt kan maken, ging niet, maar kraan die ik nog had liggen wel. Dus Gardena spul daarvoor gekocht. Kom ik thuis: Spuit net geweest. Spuit elf zeg maar dus.
Ben ik nu even de kraan aan het vervangen, past het niet. Even naar de sanitairboer. Kom ik terug JA HOOR, spuit was de VORIGE aanbieding. Als je hem dan toch mist, doe het dan ook irritant.![]()
![]()
![]()
![]()
als hij de 16jarige meisjes uitnodigt kom ik wel au pair spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje is er ookEn ik moet weer werken
kwam twee keer langs zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Zorro het volgende:
AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!
Ik moest die hogedrukspuit, dat Nilfisk ding.
Gisteren even naar de bouwmarkt om te kijken of ik mijn kraan daarvoor geschikt kan maken, ging niet, maar kraan die ik nog had liggen wel. Dus Gardena spul daarvoor gekocht. Kom ik thuis: Spuit net geweest. Spuit elf zeg maar dus.
Ben ik nu even de kraan aan het vervangen, past het niet. Even naar de sanitairboer. Kom ik terug JA HOOR, spuit was de VORIGE aanbieding. Als je hem dan toch mist, doe het dan ook irritant.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |