Tetten.quote:
al stond ze dr jankend naastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan is het toch snel toedeledokie
Fixedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan zou ik een trio voorstellen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
heb een leuke vriendin, maar als zij voor de deur zou staan is het toch snel toedeledokie
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Als mijn vriend met haar vreemd zou gaan zou ik het hem vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mijn vriendin ook wel doen btwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Als mijn vriend met haar vreemd zou gaan zou ik het hem vergeven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Alleen als ik mag toekijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat zou mijn vriendin ook wel doen btw
Maar als het nu andersom is... hmm
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Xeor het volgende:
oh bah, daar is ze zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dus jij toekijken hoe Brad Pitt je vriendin **** ?quote:
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dus jij toekijken hoe Brad Pitt je vriendin **** ?
eerst even schoonmakenquote:
quote:
10 seconden regel!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
je vreet toch ook geen koekje dat net in de aarde gevallen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |