Dus jij weet ook dat hij nog leeft? Eindelijk iemand waar ik eerlijk en open tegen kan zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hitler had niet gelijk maar is wel een zeer intelligente man.
jij haalt intelligent en zachtmoedig door elkaar, maar dat zijn twee totaal verschillende dingen , Hitler was wel zachtaardig maar ZEKER niet intelligent...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:54 schreef tetouaribo het volgende:
Hitler had niet gelijk maar is wel een zeer intelligente man.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Tsja, om de een of andere reden waarderen mensen het niet zo als iemand op twitter zegt dat ie eigenlijk wel kan begrijpen waarom een terrorist een aantal magazijnen leegschoot op een aantal tientallen kinderen.quote:Eén of andere VVD gast die op Twitter stelde dat Anders Breivik wat betreft sommige dingen gewoon gelijk had wordt nu voor rotte vis uitgemaakt?
Hij heeft meer bereikt dan de meeste op aarde. Beetje schreeuwen en hoppa, machtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:56 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jij haalt intelligent en zachtmoedig door elkaar, maar dat zijn twee totaal verschillende dingen , Hitler was wel zachtaardig maar ZEKER niet intelligent...
Je begrijpt het verschil tussen een vertegenwoordiger en van een random iemand?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef foknerd het volgende:
Maar je mag wel openlijk Isis aanhanger zijn
Ja, dat probleem is er nu eenmaal met al die hersenloze mensen op Twitter. Mensen die altijd van het ergste uit gaan zodat ze heel hard boe kunnen roepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, om de een of andere reden waarderen mensen het niet zo als iemand op twitter zegt dat ie eigenlijk wel kan begrijpen waarom een terrorist een aantal magazijnen leegschoot op een aantal tientallen kinderen.
PvdA nam het min of meer op voor de betogers door te stellen dat het tegenprotest slechts uitdagen wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil tussen een vertegenwoordiger en van een random iemand?
Heb je een bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef foknerd het volgende:
[..]
PvdA nam het min of meer op voor de betogers door te stellen dat het tegenprotest slechts uitdagen was
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Breivik is een complot van zionisten die het (in werkelijkheid niet bestaande) gevaar van de islam onder de aandacht willen brengen.
Zegt TS dan dat Breivik op aller vlakken gelijk had en dat hij achter al zijn daden staat? Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
TS, als je ook op een dag flipt, doe dat svp dan als ik geen colleges heb. Want dit slaat nergens op.
Sowieso pleegde Breivik zijn aanslag op autochtone Noren. Dat was óók zijn visie. Ben je het daar ook mee eens? Zo nee, dan komt dit topic ongeveer neer op "Hitler had gelijk: spruitjes zijn vies!".
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:09 schreef .sfinx het volgende:
Ik denk dat als Breivik in plaats van linkse bomenknuffellaars een paar islamieten had gedood, men het hier wel compleet had begrepen.
Dat denk ik niet, als hij daarentegen ISIS fanboys had gedood dan was ik fan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:09 schreef .sfinx het volgende:
Ik denk dat als Breivik in plaats van linkse bomenknuffellaars een paar islamieten had gedood, men het hier wel compleet had begrepen.
Want? Ik deel gewoon zijn en mijn mening.quote:
Ja, dat vindt men niet vreemd. Het is doodnormaal om achter een organisatie te staan die onschuldige bevolkinggroepen die een iets andere versie van de Islam aanhangen laten uithongeren op een of andere berg. Maar oh wee als je iemands angst voor de Islam begrijpt!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef foknerd het volgende:
Maar je mag wel openlijk Isis aanhanger zijn
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, om de een of andere reden waarderen mensen het niet zo als iemand op twitter zegt dat ie eigenlijk wel kan begrijpen waarom een terrorist een aantal magazijnen leegschoot op een aantal tientallen kinderen.
Natuurlijk keur ik zijn acties niet goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
TS, als je ook op een dag flipt, doe dat svp dan als ik geen colleges heb. Want dit slaat nergens op.
Sowieso pleegde Breivik zijn aanslag op autochtone Noren. Dat was óók zijn visie. Ben je het daar ook mee eens? Zo nee, dan komt dit topic ongeveer neer op "Hitler had gelijk: spruitjes zijn vies!".
Zoek hulp.quote:
Doe niet zo achterlijk, mensen zien dat niet los van elkaar omdat jij ook geen enkele moeite doet om die twee van elkaar te scheiden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Want? Ik deel gewoon zijn en mijn mening.
[..]
Ja, dat vindt men niet vreemd. Het is doodnormaal om achter een organisatie te staan die onschuldige bevolkinggroepen die een iets andere versie van de Islam aanhangen laten uithongeren op een of andere berg. Maar oh wee als je iemands angst voor de Islam begrijpt!
[..]
[..]
Natuurlijk keur ik zijn acties niet goedMaar ik begrijp zijn denkbeelden en angsten volkomen. Moeilijk he, die twee los van elkaar kunnen zien?
dit ja...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Breivik is een complot van zionisten die het (in werkelijkheid niet bestaande) gevaar van de islam onder de aandacht willen brengen.
Nu geef je aan dat jij zeker niet kan inschatten of iemand cognitief vooraanstaand is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:56 schreef pionnetje het volgende:
[..]
jij haalt intelligent en zachtmoedig door elkaar, maar dat zijn twee totaal verschillende dingen , Hitler was wel zachtaardig maar ZEKER niet intelligent...
Alle Moslims zijn zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef MAHL het volgende:
Jullie bevestigen mijn vermoedens trouwens wel weer. Totaal geen besef dat je daden en denkbeelden los van elkaar kunt zien.
Hoop dat jullie dan ook later trots tegen je dochter kunnen vertellen dat je netjes, niet-racistisch, politek correct niet hebt ingegrepen toen het nog kon, wanneer ze vertelt dat ze weer eens is bespuugd/uitgescholden/verkracht omdat ze geen hoofddoekje droeg.
je breng me in een moeilijke positie, want ik snap je vraag nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Nu geef je aan dat jij zeker niet kan inschatten of iemand cognitief vooraanstaand is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |