Wtf lees ik nu? Eén of andere VVD gast die op Twitter stelde dat Anders Breivik wat betreft sommige dingen gewoon gelijk had wordt nu voor rotte vis uitgemaakt? Aangezien mensen denken dat hij nu zelf een kindermoordenaar wordt willen ze dat hij zijn functie neerlegt?
http://www.parool.nl/paro(...)VVD-er-in-West.dhtmlEcht, elke dag wordt alsmaar duidelijker dat Breivik inderdaad gewoon gelijk heeft en had wat het gevaar van de Islam betreft. De Islamitische Staat die Amerikaanse journalisten onthoofd, mensen in een Nederlandse wijk die dat toejuichen en met IS-vlaggen rondlopen terwijl ze Allahoe Akbar scanderen, linkse gehersenspoelde schapen die nog steeds geloven in de onschuld van Hamas ook al heeft Israël tientallen ondergrondse tunnels moeten dichtgooien die bedoeld waren voor aanslagen in Israël zelf...
En wij vinden het allemaal maar doodnormaal. Sterker nog, als je Anders Breivik gelijk geeft, of zelfs maar ook begrijpt, ben je opeens een paria

Maar deze preek hier zal ongetwijfeld ook tegen dovemansoren gericht zijn.
Uit respect voor AB zal ik dit topic dan ook maar eindigen met één van zijn (en mijn!) favo nummers.