Niet waar. Leugens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet waarheb zelfs een foto van me op FOK!
Wallen is een beetje ver wegquote:
Jij staat wel achter mijn kandidatuur toch, Karina?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Hallo zeg al 7 topics! En nog niemand.
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Er zijn meer ramen dan alleen die op de wallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wallen is een beetje ver weg
Tuurlijk Guusje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij staat wel achter mijn kandidatuur toch, Karina?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.
Maar jij wilde niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.
Wat een slijmerds zijn jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh! Kunnen we niet een leuke vrouwelijke mod van een ander subforum kapen, omdat KLB nu eenmaal het leukste en belangrijkste subforum is en zo ..quote:
Godver, weet je hoe moeilijk ik het vond om die er op te kunnen zetten?!quote:
Guus gaat mijn tricks gappen. Let maar op.quote:
Nee klopt. Maar de kusjes blijven wel gewoon.quote:
Zullen wij Johannes ronselen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Als je op mij doelt, ik kom hier niet zo vaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Oeh! Kunnen we niet een leuke vrouwelijke mod van een ander subforum kapen, omdat KLB nu eenmaal het leukste en belangrijkste subforum is en zo ..
ach wie wordt er niet hard bij de gedachte van het hebben van een blauwe naamquote:
Nee man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Zaktabak het volgende:
Is voeder trouwens ook gestart aan zijn leven (lees: gestopt met fokken)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |