Vorige week ontploften er nog bommen in Kiev, maar verder niets aan de hand inderdaad. En rellen vergelijken met keiharde oorlogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?
Ah joh, voelt toch bekend?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week ontploften er nog bommen in Kiev, maar verder niets aan de hand inderdaad. En rellen vergelijken met keiharde oorlog![]()
Ga lekker naar je eigen topic, kortzichtige jood.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Ik ga echt naar de hel door Fok.
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Wat mij betreft heeft van Geel deze zomer keihard gefaald.
Geen van de transfers is indrukwekkend te noemen. Allemaal bedragen 'die er, naar omstandigheden, redelijk mee door kunnen'.
Vervolgens haalt hij met Boulahrouz, Wilkshire en Kazim 3 matige spelers, die ofwel over hun top zijn, ofwel chronisch geblesseerd, ofwel een niet fitte onrustschopper op een onnodige positie.
Bilal is een aardige aanwinst, maar staat er nog niet direct, terwijl je nog 5 spelers hebt lopen die op zijn positie terecht kunnen die je aan de straatstenen niet gesleten krijgt.
Op de meest essentiële posities is nog altijd geen aanwinst gevonden.
Alles wat er nu eventueel nog komt is overpriced omdat andere clubs geen vervanger meer kunnen halen, of gebaseerd op toevalligheden als een club last minute toch maar een speler laat gaan.
Simpel gezegd: een half jaar geleden wist je al dat je halve selectie ging leegstromen, maar alsnog is daar niet goed mee omgegaan.
Nee, dan is het een bofkont.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik kan
[..]
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.
Ja precies ja. En jij krijgt de indruk dat er behalve een te dure transfer voor Toornstra nog iemand anders gaat komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.
Tering kerel jij doet al meteen alsof we Toornsta binnen hebben gehaald. En nog voor 7 miljoen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja precies ja. En jij krijgt de indruk dat er behalve een te dure transfer voor Toornstra nog iemand anders gaat komen?
Nee, vind ik niet. Hij kan moeilijk overal de hoofdprijs voor gaan neerleggen. Ik denk qua aankopenquote:
Dan wel ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Ik ga uit van 4+ miljoen. Wat nog steeds te veel is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering kerel jij doet al meteen alsof we Toornsta binnen hebben gehaald. En nog voor 7 miljoen ookBeetje afgaan op een paar geruchten. Wacht eerst gewoon af wat hij precies gaat doen.
Ik denk dat Clasie dan eerst moet vertrekken, en dan nog verwacht ik dat dit hooguit tot een akkoord komt met bonusregelingen. Mochten we groepsfase CL halen oidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Ik ga uit van 4+ miljoen. Wat nog steeds te veel is.
En ik heb uit de mond van van Geel én de directeur van Utrecht horen komen dat het wel goed komt.
Heel leuk allemaal, maar Toornstra wil graag naar Feyenoord en gaat gewoon dwars liggen wanneer Utrecht moeilijk doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef ufopiloot het volgende:
4 miljoen is niet eens teveel. Hij heeft nog gewoon en lang contract staan. Daarom zijn al die Feyenoorders voor zulke schijtprijzen verkocht met hun 1-jarige deals die nog open stonden.
quote:
Wat wou ie doen dan? Naar de rechter?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar Toornstra wil graag naar Feyenoord en gaat gewoon dwars liggen wanneer Utrecht moeilijk doet.
Genoeg voorbeelden uit het verleden die een zaak aanspanden. Utrecht moet gewoon een redelijk bedrag vragen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Wat wou ie doen dan? Naar de rechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |