Vorige week ontploften er nog bommen in Kiev, maar verder niets aan de hand inderdaad. En rellen vergelijken met keiharde oorlogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?
Ah joh, voelt toch bekend?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week ontploften er nog bommen in Kiev, maar verder niets aan de hand inderdaad. En rellen vergelijken met keiharde oorlog![]()
Ga lekker naar je eigen topic, kortzichtige jood.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Ik ga echt naar de hel door Fok.
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Wat mij betreft heeft van Geel deze zomer keihard gefaald.
Geen van de transfers is indrukwekkend te noemen. Allemaal bedragen 'die er, naar omstandigheden, redelijk mee door kunnen'.
Vervolgens haalt hij met Boulahrouz, Wilkshire en Kazim 3 matige spelers, die ofwel over hun top zijn, ofwel chronisch geblesseerd, ofwel een niet fitte onrustschopper op een onnodige positie.
Bilal is een aardige aanwinst, maar staat er nog niet direct, terwijl je nog 5 spelers hebt lopen die op zijn positie terecht kunnen die je aan de straatstenen niet gesleten krijgt.
Op de meest essentiële posities is nog altijd geen aanwinst gevonden.
Alles wat er nu eventueel nog komt is overpriced omdat andere clubs geen vervanger meer kunnen halen, of gebaseerd op toevalligheden als een club last minute toch maar een speler laat gaan.
Simpel gezegd: een half jaar geleden wist je al dat je halve selectie ging leegstromen, maar alsnog is daar niet goed mee omgegaan.
Nee, dan is het een bofkont.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik kan
[..]
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.
Ja precies ja. En jij krijgt de indruk dat er behalve een te dure transfer voor Toornstra nog iemand anders gaat komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Pas op 1 september kan je zeggen of van Geel deze transferperiode gefaald heeft. Als die op de laatste dag een speler van het kaliber Zapata weet te strikken, een goede linksback en een middenvelder is het weer een held.
Tering kerel jij doet al meteen alsof we Toornsta binnen hebben gehaald. En nog voor 7 miljoen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja precies ja. En jij krijgt de indruk dat er behalve een te dure transfer voor Toornstra nog iemand anders gaat komen?
Nee, vind ik niet. Hij kan moeilijk overal de hoofdprijs voor gaan neerleggen. Ik denk qua aankopenquote:
Dan wel ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Ik ga uit van 4+ miljoen. Wat nog steeds te veel is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering kerel jij doet al meteen alsof we Toornsta binnen hebben gehaald. En nog voor 7 miljoen ookBeetje afgaan op een paar geruchten. Wacht eerst gewoon af wat hij precies gaat doen.
Ik denk dat Clasie dan eerst moet vertrekken, en dan nog verwacht ik dat dit hooguit tot een akkoord komt met bonusregelingen. Mochten we groepsfase CL halen oidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Ik ga uit van 4+ miljoen. Wat nog steeds te veel is.
En ik heb uit de mond van van Geel én de directeur van Utrecht horen komen dat het wel goed komt.
Heel leuk allemaal, maar Toornstra wil graag naar Feyenoord en gaat gewoon dwars liggen wanneer Utrecht moeilijk doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef ufopiloot het volgende:
4 miljoen is niet eens teveel. Hij heeft nog gewoon en lang contract staan. Daarom zijn al die Feyenoorders voor zulke schijtprijzen verkocht met hun 1-jarige deals die nog open stonden.
quote:
Wat wou ie doen dan? Naar de rechter?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar Toornstra wil graag naar Feyenoord en gaat gewoon dwars liggen wanneer Utrecht moeilijk doet.
Genoeg voorbeelden uit het verleden die een zaak aanspanden. Utrecht moet gewoon een redelijk bedrag vragen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Wat wou ie doen dan? Naar de rechter?
Ja en genoeg voorbeelden uit het verleden waarbij zo'n zaak niets uithaalde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden uit het verleden die een zaak aanspanden. Utrecht moet gewoon een redelijk bedrag vragen.
Bij Feyenoord vinden we het niet eens zo een belachelijk bedrag, ik zou als Utrecht waarschijnlijk ook minstens dat bedrag verlangen, misschien inderdaad zelfs nog wel meer. Nog 3 jarig contract en een belangrijke speler voor jullie, dat spreekt in het voordeel van de realiteit voor de transfersom, maar waar wij het over hebben is of wij daar 4 mln aan uit moeten geven, mbt de noodzaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi toch, in R'dam vinden ze 4 miljoen een belachelijk hoog bedrag, in Utrecht een belachelijk laag bedrag.
Vaak met name omdat de stap hoger niet goed werd bewezen. Utrecht naar Feyenoord is wel een hele duidelijke. Maar op zo'n manier hoef ik geen speler hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en genoeg voorbeelden uit het verleden waarbij zo'n zaak niets uithaalde.
Sportieve en financiële verbetering. Er valt wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Wat wou ie doen dan? Naar de rechter?
Nee ik zei het omdat, zoals je se past erna kunt lezen, marc netto alleen 1.5 max wilt uitgeven of transferbrij oidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef erik013 het volgende:
[..]
En dan? 2 ervan op elkaar stapelen om in het doel te zetten?
Wat een overschatting, Suarez zijn overgang van Groningen naar Ajax was volgens de arbitragezaak ook geen stap hoger op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vaak met name omdat de stap hoger niet goed werd bewezen. Utrecht naar Feyenoord is wel een hele duidelijke. Maar op zo'n manier hoef ik geen speler hoor.
Niet als je nog een 3 jarig contract op zak hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sportieve en financiële verbetering. Er valt wat voor te zeggen.
Niet realistisch. Net als een bedrag van 7 miljoen trouwens. Een bedrag tussen de 3 en 4 miljoen is dat wel. Zeker ook omdat je dat bedrag nog terug kan verdienen bij doorverkoop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ik zei het omdat, zoals je se past erna kunt lezen, marc netto alleen 1.5 max wilt uitgeven of transferbrij oid
De contractduur weegt niet zwaarder dan een eventuele sportieve en financiële verbetering.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet als je nog een 3 jarig contract op zak hebt.
Zulke rechtszaken moet je helemaal niet willen als speler zijnde, dat is echt het laatste middel als je huidige club echt onredelijk gaat doen en je sportieve en financiële stap omhoog moedwillig gaat saboteren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De contractduur weegt niet zwaarder dan een eventuele sportieve en financiële verbetering.
Dat ben ik helemaal met je eens. De clubs komen er toch wel uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:25 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zulke rechtszaken moet je helemaal niet willen als speler zijnde, dat is echt het laatste middel als je huidige club echt onredelijk gaat doen en je sportieve en financiële stap omhoog moedwillig gaat saboteren.
Dat is ook de reden dat Drenthe niet meer welkom is volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. De clubs komen er toch wel uit.
Jaja, die wou gewoon niet naar dat kutclubje en dat is dan "afgetest". Net als Eto'o, waarbij hunnie zeggen dat ze van hem afzien, terwijl ze gewoon weken aan 't lijntje gehouden zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Thunder0x het volgende:
Schijnt dat ajax Zapata heeft bekeken en afgetest
Dat zegt weinig. Campbell hebben ze ook afgetest en van der Hoorn, Duarte, Sana, Sigtorsson, Bojan etc. niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Thunder0x het volgende:
Schijnt dat ajax Zapata heeft bekeken en afgetest
Ik verbind er ook geen conclusies aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. Campbell hebben ze ook afgetest en van der Hoorn, Duarte, Sana, Sigtorsson, Bojan etc. niet.
Schijnt dat van Geel een gesprek had aangevraagd bij het management van Eto'o maar dat dat afgewezen is omdat hij Feyenoord niet kende.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaja, die wou gewoon niet naar dat kutclubje en dat is dan "afgetest". Net als Eto'o, waarbij hunnie zeggen dat ze van hem afzien, terwijl ze gewoon weken aan 't lijntje gehouden zijn.
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schijnt dat van Geel een gesprek had aangevraagd bij het management van Eto'o maar dat dat afgewezen is omdat hij Feyenoord niet kende.
Matig.Zeer matig.Ik ben betere trolls van jou gewend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schijnt dat van Geel een gesprek had aangevraagd bij het management van Eto'o maar dat dat afgewezen is omdat hij Feyenoord niet kende.
We wachten allemaal op je volgende banquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
Dit topic behoeft een vrolijke noot.
Ik ben er een beetje uit. Misschien vanavond weer genoeg voer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Matig.Zeer matig.Ik ben betere trolls van jou gewend.
Die gasten begrijpen dus serieus niet dat in Kiev vorige week nog een half hotel opgeblazen werd he. Tjonge jonge, wat een naïevelingen heb je in de wereld.quote:
Onzin. Genoeg centen gepakt. Je laat je verblinden door hoop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Wat mij betreft heeft van Geel deze zomer keihard gefaald.
Geen van de uitgaande transfers is indrukwekkend te noemen. Allemaal bedragen 'die er, naar omstandigheden, redelijk mee door kunnen'.
Wilkshire is een uitstekende aankoop, wordt gewoon een van de beste RB's van dit seizoen. Boulahrouz geeft de nodige ervaring in de kleedkamer, maar vind ik ook niet geweldig. Kazim kunnen we werkelijk niets over zeggen.quote:Vervolgens haalt hij met Boulahrouz, Wilkshire en Kazim 3 matige spelers, die ofwel over hun top zijn, ofwel chronisch geblesseerd, ofwel een niet fitte onrustschopper op een onnodige positie.
Dus omdat we mongool Verhoek en SChaken hebben, moeten we buitenkans Bilal niet doen? Bilal levert ons eindelijk de gewenste flankspeler op. Wederom uitstekende aankoop.quote:Bilal is een aardige aanwinst, maar staat er nog niet direct, terwijl je nog 5 spelers hebt lopen die op zijn positie terecht kunnen die je aan de straatstenen niet gesleten krijgt.
Spitsen zijn duur. Voor de rest hebben we nergens wat nodig, al was Ziyech wel lekker geweest.quote:Op de meest essentiële posities is nog altijd geen aanwinst gevonden.
Zoals de afgelopen drie jaar dus, toen er ook geen poen was.quote:Alles wat er nu eventueel nog komt is overpriced omdat andere clubs geen vervanger meer kunnen halen, of gebaseerd op toevalligheden als een club last minute toch maar een speler laat gaan.
Dat riep men vorig jaar ook, 'dat we leeg gingen stromen'. Nou, ik heb het gezien. Is enkel aan een gigantisch bizar ongelofelijk goed WK te danken dat niemand aan zag komen.quote:Simpel gezegd: een half jaar geleden wist je al dat je halve selectie ging leegstromen, maar alsnog is daar niet goed mee omgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |