abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143636758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Staat er ook bij waarom die het leuk vond om zon tweet te verzinnen ?
Die reden staat er niet bij. Er staat wel bij dat hij dat account zelf heeft gemaakt omdat hij mensen wilde laten geloven dat ie aan het vechten was in Gaza. Aan de context te zien was ie wss een of andere moslim of Palestijn aan het trollen/irriteren/of was ie zelf geïrriteerd en beet ie van zich of ofzo...
pi_143636809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Medi het volgende:

[..]

Zo fake als deze:

[ afbeelding ]
haha :')
pi_143637733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Die reden staat er niet bij. Er staat wel bij dat hij dat account zelf heeft gemaakt omdat hij mensen wilde laten geloven dat ie aan het vechten was in Gaza. Aan de context te zien was ie wss een of andere moslim of Palestijn aan het trollen/irriteren/of was ie zelf geïrriteerd en beet ie van zich of ofzo...
Raar persoon dus. Elke keer als ik zon tweet lees hoop ik idd dat het niet echt is :)
pi_143638753
Hamas heeft een aantal nieuwe acties aangekondigd

IsraelHatzolah twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:20:45 Hamas warns all international airlines to halt flights through Ben Gurion's Airport beginning at 6:00am local tomorrow. reageer retweet
pi_143640727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Goede garp mang. Classic xa1pt.
Wat is er grappig aan?
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 20:44:15 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143642940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef Nintex het volgende:
Wat betreft die organisaties die toegang willen tot Gaza, daar was al een topic over. Als Amnesty en andere clubjes niet door de VN voor het officiele onderzoek gevraagd zijn dan hebben ze daar ook niets te zoeken.

In Nederland vinden we het 'normaal' dat iedere organisatie van 'Hup Zwarte Piet' tot 'Human Rights Watch' overal toegang tot krijgt en alles mag inzien, maar in andere landen is dat nu eenmaal niet zo. Amnesty e.d. kunnen beter hun beklag doen bij de VN als ze vinden dat het noodzakelijk is dat zij erbij zijn.
nee hoor, Nederland werkt niet heel anders in oorlogsgebieden

quote:
De escalatie is natuurlijk van twee kanten. Hoe meer terroristische acties Hamas beraamd, hoe harder Israel terugslaat. Israel kan er daarbij niets aan doen dat zij wel kunnen richten en van die 32.000 schoten er 30.000 raak zijn en dat van de tientallen tunnels die Hamas gemaakt heeft er uiteindelijk maar 1'tje gebruikt kon worden voor een aanval en ook de duikers terug de zee in werden geschoten nog voor ze een aanval konden plegen.

Indien al die raketjes, tunnels etc. wel 'goed' en 'succesvol' gebruikt werden had je mogelijk ook 1000'en doden aan Israelische kant gezien. Israel is militair in haar hele geschiedenis gewoon beter op alles voorbereid en dat vergeten hun tegenstanders.
als je 32000 keer met een 105/155 mm howitzer schiet en slechts 2000 mensen weet te doden dan kun je dus niet richten of je schiet op onzindoelen ... gewoon schieten om het schieten

IDF vandaag de dag is veel blaffen maar (te) weinig bijten krijg ik het gevoel

daar maakt Hamas dankbaar gebruik van, feitelijk hebben ze dit oorlogje gewonnen of iig de eerste ronde ervan want het lijkt nog weer verder te gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143645107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef Nintex het volgende:
Hamas heeft een aantal nieuwe acties aangekondigd

IsraelHatzolah twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:20:45 Hamas warns all international airlines to halt flights through Ben Gurion's Airport beginning at 6:00am local tomorrow. reageer retweet
Zijn er eigenlijk Nederlandse maatschappijen die op Israël vliegen? Wat zou het mooi erg zijn als ze een KLM uit de lucht schieten. Eens kijken of Nederland dan nog steeds zo pro-pallywood is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_143645525
:')
pi_143645733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk Nederlandse maatschappijen die op Israël vliegen? Wat zou het mooi erg zijn als ze een KLM uit de lucht schieten. Eens kijken of Nederland dan nog steeds zo pro-pallywood is.
ben jij niet die user die per topic van identiteit verandert?
pi_143645982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

ben jij niet die user die per topic van identiteit verandert?
Ik raadpleeg altijd meerdere bronnen voordat ik mijn standpunt maak. Als ik alleen op de rechtse NPO af moet gaan had ik allang een gat tussen mijn ogen gehad.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_143646304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik raadpleeg altijd meerdere bronnen voordat ik mijn standpunt maak. Als ik alleen op de rechtse NPO af moet gaan had ik allang een gat tussen mijn ogen gehad.
okeej
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 22:03:47 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143646399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

ja dit zou echt fantastisch zijn 8)7

en Nederland is helemaal niet 'pro-pallywood', dat slaat echt helemaal nergens op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143649604
Ik zou nog even wachten voor andere bronnen binnen Hamas, ze brengen namelijk wel vaker tegenstrijdigheden in de media.

Dat het tenminste een hamas cel is die trouw is aan die in Gaza.
pi_143650330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Rare cijfertjes.
Aanvallen vanuit Gaza ongeveer 4000 en vanuit Israel ongv. 5000.

[..]

Inderdaad, niemand. Beide partijen lokken uit en schenden afspraken.
De staat Israel had destijds liever Hamas tegenover zich en heeft hiervoor het een en ander geflikt. Israel hoopte natuurlijk tegenover een extremistische groep de 'moral highground' te hebben. De populariteit van deze godbeloofde land begint wel bergafwaarts te gaan.
pi_143651353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

De staat Israel had destijds liever Hamas tegenover zich en heeft hiervoor het een en ander geflikt. Israel hoopte natuurlijk tegenover een extremistische groep de 'moral highground' te hebben. De populariteit van deze godbeloofde land begint wel bergafwaarts te gaan.
?
pi_143651601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef Nintex het volgende:

Hoe meer terroristische acties Hamas beraamd ..
Ik blijf het toch maar frappant vinden dat hetgeen de Palestijnen doen aan oorlogshandelingen consequent terroristisch wordt genoemd. Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat al die Joden van overzee voor de plaatselijke bevolking indringers zijn en dat ze zich verzetten tegen het inpikken van hun grondgebied? Kijk, jezelf opblazen in een schoolbus vol met kinderen of soortgelijke aanslagen, dat is terrorisme, maar raketten op elkaars hoofd gooien is een doodgewone oorlogshandeling.
pleased to meet you
pi_143652031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik blijf het toch maar frappant vinden dat hetgeen de Palestijnen doen aan oorlogshandelingen consequent terroristisch wordt genoemd. Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat al die Joden van overzee voor de plaatselijke bevolking indringers zijn en dat ze zich verzetten tegen het inpikken van hun grondgebied? Kijk, jezelf opblazen in een schoolbus vol met kinderen of soortgelijke aanslagen, dat is terrorisme, maar raketten op elkaars hoofd gooien is een doodgewone oorlogshandeling.
Ze schieten die raketten lukraak Israël in met het doel burgers te doden.

Een doodgewone oorlogshandeling! :')
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:14:53 #44
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143652084
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij zou van jou dus niet eens een note krijgen. Bietje humor, moet kunnen. Zegt niets over hoe die lui echt denken.
Zieke gasten zijn het. :r :r :r
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_143652164
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Mss tijd voor de verliezer om een andere strategie te kiezen?
Make my day!
pi_143652194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 07:41 schreef Montagui het volgende:
Als ik inwoner van Gaza zou zijn zou ik voor nu willen dat Hamas stopt met het afvuren van raketten, omdat je weet dat je dan weer bang mag zijn voor de Israelische vergelding.

Ik zou geen zin hebben om telkens bang te moeten zijn en uit te moeten kijken dat ik geen Israelische raket op mijn kop krijg.
Wel grappig dan dat laatst een mevrouw bij KB wist te vertellen, dat Israel voortdurend Gaza lastig valt met bijvoorbeeld sonische bommen. Zette zelfs een joodse gesprekspartner op het verkeerde been.
Dus als hamas geen raketten meer afvuurt, is dat geen garantie dat Israel hen met rust laat. De toezeggingen van El Fatah hebben in de bezette westoever niet tot minder landjepik geleid.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143652215
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het hele Israel-Palestina-"conflict" is een soort slecht heilig boek (zoiets als de koran dus). Je wordt heen en weer gesleept van haatdragend vers naar "mwah, best wel redelijke" strofe en terug, dwars door alle grenzen van religieuze "wetmatigheden" heen.

De grote lijn is duidelijk en de incidenten zijn duidelijk.

Zowel Hamas als IDF zijn hartstikke schuldig en de onschuldige Palestijnse burgers zijn sinds 2006 een veel groter onrecht aangedaan dan de onschuldige burgers in Israel.

Ingaan op individuele tweets is net zoiets als met koranverzen discussieren.

Zinloosch.
Eensch!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143652315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wel grappig dan dat laatst een mevrouw bij KB wist te vertellen, dat Israel voortdurend Gaza lastig valt met bijvoorbeeld sonische bommen. Zette zelfs een joodse gesprekspartner op het verkeerde been.
Dus als hamas geen raketten meer afvuurt, is dat geen garantie dat Israel hen met rust laat. De toezeggingen van El Fatah hebben in de bezette westoever niet tot minder landjepik geleid.
Het is allebei gewoon kutvolk. De wereld zou dat hele gebied moeten isoleren van de buitenwereld. Moet je dan eens kijken hoe snel het vrede is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 00:24:58 ]
pi_143652679
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef agter het volgende:

[..]

Mss tijd voor de verliezer om een andere strategie te kiezen?
De strijd is nog niet uitgestreden. De strategie van Hamas is Israel te blijven bestoken. Als de munitie op is een rustpauze om verse raketten te produceren. Israel zal geen rust kennen zolang ze niet afdoende middelen hebben. Iron dome helpt, hierna komt Iron beam en strax massas solar powerded drones die zonder brandstof hoeven tanken uren kunnen observeren. Hamas kan alleen door de Israelische economie te treffen wat bewerkstelligen. De raket van Hamas is goedkoop. Iron dome afweerraketten niet. Het vliegverkeer verstoren is hen al eens gelukt. De meest geavanceerde wapens komen nu uit Israel of uit Joint ventures tussen Israel en de US. Het is een prima proeftuin voor het westers militair industrieel complex waar veel geld mee valt te verdienen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_143652766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:36 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De strijd is nog niet uitgestreden. De strategie van Hamas is Israel te blijven bestoken. Als de munitie op is een rustpauze om verse raketten te produceren. Israel zal geen rust kennen zolang ze niet afdoende middelen hebben. Iron dome helpt, hierna komt Iron beam en strax massas solar powerded drones die zonder brandstof hoeven tanken uren kunnen observeren. Hamas kan alleen door de Israelische economie te treffen wat bewerkstelligen. De raket van Hamas is goedkoop. Iron dome afweerraketten niet. Het vliegverkeer verstoren is hen al eens gelukt. De meest geavanceerde wapens komen nu uit Israel of uit Joint ventures tussen Israel en de US.
Het is toch allemaal compleet van de zotte wat daar gebeurt. Krankzinnigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 00:40:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')