Ja. Licentie heb ik, pas nog niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
En dan mag jij gewoon mee op sloten? Lekker is dat
Zaterdag 15.00 moet je dan niet een licentie hebben?
Schijnen meer problemen met de vrijloop te zijn. 3 palletjes klopt wel:quote:
Ik zal het vanavond proberen op te meten voor je. Even voor de duidelijkheid, de balhoofdbuis meet je zoals ik in dit plaatje heb gepaint toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gelul. Hij is gewoon te lui om te zoeken.
Geef de maten eens door dan kijk ik eens wat ik kan vinden. Ik ga er van uit dat je een gewone 22,2mm balhoofdsbuis hebt (binnenkant). Wat ik nodig heb aan maten is de diameter van je stuur daar waar ie opgenomen wordt in de stuurpen (in 0,1mm precies) en de lengte van de stuurpen die je nodig hebt (in 10mm precies).
ja of een basislidmaatschapquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
En dan mag jij gewoon mee op sloten? Lekker is dat
Zaterdag 15.00 moet je dan niet een licentie hebben?
Nou, hopen dat ik het goed heb gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gelul. Hij is gewoon te lui om te zoeken.
Geef de maten eens door dan kijk ik eens wat ik kan vinden. Ik ga er van uit dat je een gewone 22,2mm balhoofdsbuis hebt (binnenkant). Wat ik nodig heb aan maten is de diameter van je stuur daar waar ie opgenomen wordt in de stuurpen (in 0,1mm precies) en de lengte van de stuurpen die je nodig hebt (in 10mm precies).
SPOILER: Meer afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, hopen dat ik het goed heb gedaanHeb alleen een meetlint, dus die kan alleen op de hele mm nauwkeurig..
De balhoofdbuis zou zo`n 46mm zijn (op de foto is dat niet helemaal duidelijk, daar houd ik het meetlint niet helemaal netjes)
[ afbeelding ]
Ik heb de diameter van m`n stuur opgemeten (82mm) en dat zou een diameter van 26mm geven.
De lengt van m`n huidige stuurpen is van begin tot eind zo`n 14,5cm. Hoeveel korter zou dit dan nog eventueel kunnen?Denk dat ie de diameter van je balhoofdbuis bedoelde. Maar weet niet zekerSPOILER: Meer afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin bij 100 watt. Elke 3 minuten 30 watt erbij. 360 was de laatste trap die ik uit fietste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef MarcoD het volgende:
Hoe moet ik die 360 watt zien? Hoe wordt die gemeten?
En wat is je vermogen per kg op omslagpunt?
Na elke 3 minuten krijg je er dan in 1 klap 30 watt bij of gaat dat geleidelijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Begin bij 100 watt. Elke 3 minuten 30 watt erbij. 360 was de laatste trap die ik uit fietste.
Vorige keer:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef So_Surreal het volgende:
Nou ik heb de tips gevolg wat betreft het rijden in een hogere cadans, en dat gaat inderdaad een stuk beter
Net weer Amsterdam -> Hoorn gedaan, zo maar even de Strava activities vergelijken als ik hem geupload heb
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat ie de diameter van je balhoofdbuis bedoelde. Maar weet niet zeker![]()
Lmao, nu ben ik helemaal dumb & dumber!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef fl4puit het volgende:
En je stuurpen hart-hart meten in plaats van begin tot eind.
1 klap + 30. Maar die vang je wel op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Na elke 3 minuten krijg je er dan in 1 klap 30 watt bij of gaat dat geleidelijk?
Goed bezig hoor
Thanks!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef the_critic het volgende:
Nou, dat viel ff tegen zeg. Tempo lag hoog. Zit een klim in (2X lengte van gem viaduct, dus stelt feitelijk geen fuck voor). Voor de klim een scherpe haakse bocht. Ik stuur goed, maar net ff minder dan de wedstrijdrenners die dat wekelijks komen dus al gat van 1 meter... Dan voluit aanzetten, maar ben toch minder dat explosieve gewend, dus nog een meter erbij... Dan moet ik volle bak, in het rood, naar boven. Met mijn klimtalent nog weer paar meter erbij en je hebt een gat van 8 of 10 meter.. Rest schakelt bovenop een tandje bij, en ik moet dus door in het rood om weer gat te dichten... 2X echt gelost, laten dubbelen... Toen was moraal geknakt. Bah.. meer afvallen en harder trainen..
Respect voor okkie! Attent voorin, netjes zijn werk doen.. Goed bezig !!
Is sowieso verstandiger om voorin te rijden. Achterin moet je namelijk harder rijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Oksel het volgende:
En dat ik voorin rij is pure zelfbescherming. Als er op 't heuveltje wordt doorgetrokken kan ik dat tempo niet aan, laat ik me wat afzakken, pik ik halverwege de groep weer op, en rij ik op 't vlakke weer naar voren. Meestal valt 't bovenaan wat stil. En anders heb ik nog 2,1km om weer voorin te komen, lukt meestal wel
Een Hügi-naaf werkt ook, geeft hetzelfde effect.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:49 schreef muzas het volgende:
Gewoon een kaart tussen je spaken en rollen als een baas....
RRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |