quote:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
Een item in het radionieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
quote:
SC ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
quote:
rubber stinkt nietquote:
Heel Fok is Henk. Je bent de enige user op Fok die niet Henk isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Dus pino en luna zijn dus toch gewoon henk???
Pics.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Dus je bent nu nat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Nee. Het glijstuk was gisteren afgebroken. En dat heb ik net met veel pijn en moeite weer gefixt:)quote:
Dan heb je echt een engeltje op je schouder hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
Gekke Russen.
Maar een 10 met een griffel voor de landing
Dit heb ik geintroduceerd op FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
Bang Bangquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.quote:
Negerclown is 1 woordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.quote:
Ik vind dit een beetje een discriminerende postquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Donkerehuidskleurclown was beter geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een discriminerende post
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.
Ik verengels mijn taalgebruik te veel
Die is opquote:
Ik was even geswitched naar CG-FMquote:
Manmanman. Weet je zeker dat dit een videoclip is en niet wat anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
SC kan dit wel waarderen denk ik.
GGMM ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
quote:
quote:
Die kondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
echt, echt, echt........ik heb er geen woorden voor...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
Nicki Minaj?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
Ik dacht dat jij een billenman wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nicki Minaj?
Nee, verschrikkelijk
dat zijn geen billen, dat zijn enge vleeshompen met een eigen leven....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een billenman was
Ja, mooie, kleine, goedgevormde billen ja, dit is gewoon lelijk en uit verhoudingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een billenman was
Net zo'n picknicktafel als die Kardashinaandachtshoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nicki Minaj?
Nee, verschrikkelijk
z'n homevideo met die gagball??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het filmpje dat niemand durft te kijken omdat het te gruwelijk is."
Dus start Blowjob Cune de audio maar ff in.
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo'n picknicktafel als die Kardashinaandachtshoer.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat halfzusje, die dinges Jenner daarentegen...quote:
Dan hield hij tenminste z'n waffel.quote:
Dat ging ook over Nicki Minaj?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
haha, al ze een bril voor dichtbij heeft heet ze Nicki Plusajquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat ging ook over Nicki Minaj?
Ik ondertussen ook ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef alors het volgende:
Ik ga altijd speciaal hier kijken voor de reactie van Roel
Idemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef alors het volgende:
Ik ga altijd speciaal hier kijken voor de reactie van Roel
Wie?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem
En ik deel z'n haat dus gedeelde smart is halve smart
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://jumbosupermartbarbie.nl/
-met je kutedit-
Voor straf moet je naar Home luisteren. Dat zal je leren.quote:
Zit een studiegenootje achterquote:
BJ vindt het briljant. Zou het zometeen om half 6 in het bulletin zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit een studiegenootje achter
Denk het wel. Staat ook al op telegraaf.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
BJ vindt het briljant. Zou het zometeen om half 6 in het bulletin zitten?
Die worden allemaal anaal ingebracht bij Poetinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is echt komkommernieuws tijd.
Nog geen item over hoeveel komkommers er vernietigd moeten worden omdat het niet naar Rusland kan?
trustenquote:
Godverdomme!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme Roel, heb je nou Dotan gemist
Omdat je die bijna altijd draagt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik draag een zwart shirt....
Hoe weet hij dat?
Valt best meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je die bijna altijd draagt?
Wat ik dus niet snap is dat je een hekel hebt aan de typische 3FM bandjes, maar toch altijd naar 3FM luistert. Heb je daar een reden voor?quote:
Let's dance to the joy divisionquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dat Queen in de LB staat, maar tering, want haat ik de Wombats
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Let's dance to the joy division
Jijquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef ChatGirl het volgende:
Goed nieuws Roel: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
Muis heeft een zonnesteek.quote:
Manmanman.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hij zal wel snel naar home komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou dat worden geen finales dan
Niet weten wanneer ik serieus ben en wanneer ik niet serieus benquote:
Andere radio's staan hier ook op 3FM... En er zit ook leuke muziek tussenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap is dat je een hekel hebt aan de typische 3FM bandjes, maar toch altijd naar 3FM luistert. Heb je daar een reden voor?
Dat laatste valt wel meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten wanneer ik serieus ben en wanneer ik niet serieus ben
Tevens heb ik een waardeloze muzieksmaak, maar dat terzijde.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andere radio's staan hier ook op 3FM... En er zit ook leuke muziek tussen.
Tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee![]()
Little Big Town (gaan we waarschijnlijk spelen met de band), Zac Brown Band, Pistol Annies
![]()
![]()
De band keek mij heel raar aan toen ik, tijdens het opruimen zaterdag na het optreden, keihard zat mee te zingen met Hazes en de typische apres ski nummers (met name de smartlappenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof
Maar dat zijn ook de bands die aan de goede kant zitten van mijn muziekspectrum.
Toch prefereer ik banjo's en mandolines boven trekzakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De band keek mij heel raar aan toen ik, tijdens het opruimen zaterdag na het optreden, keihard zat mee te zingen met Hazes en de typische apres ski nummers (met name de smartlappen).
SmartlappenZoals ik altijd zeg: De Nederlandstalige country
zelfde trieste onderwerpen, volksinstrumenten (trekzak
), zelfde akkoordschema's enzo....
douze points van Israel alvastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef ChatGirl het volgende:
dat denk ik dan wel iddquote:
Opvoeden. U doet het goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:11 schreef Againzender het volgende:
Onze oudste twee zitten ook in een Queen periode, dit is wel hun favoriet geloof ik
heb ik van mn moeder, zo heb ik ook Queen leren kennen als klein kindquote:
ik ben al blij met het zonnetje in mn achtertuin waardoor ik geen jas nodig heb.....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt Baby it's cold outside voorbij. Het is bijna 30 graden buiten
Ja leuk, zulke berichten zet je voortaan maar in een spoiler.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan komt Baby it's cold outside voorbij. Het is bijna 30 graden buiten
Goed bezigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:11 schreef Againzender het volgende:
Onze oudste twee zitten ook in een Queen periode, dit is wel hun favoriet geloof ik
Pino112©®quote:
Wat een zonnestraaltje ben je toch ook vandaag.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een zonnestraaltje ben je toch ook vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Kleine SC, discotheek, bier, chickies en maagd blijven![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Hans Klok overreden door een goocheltruc(k)
quote:
Ik ben ook zonder E-bike oud geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
De jeugd gaat maar gewoon op een tweedehands fiets 15km tegen de wind in fietsen.
E-bikes voor scholieren, ga toch weg.
Jij bent heul niet oud.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook zonder E-bike oud geworden.
Oud genoeg om in te zien dat jongeren geen e-bikes nodig hebben.quote:
heel herkenbaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig
Dankzij m'n vader ben ik ook opgevoed met Queen, The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin en Deep Purple
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oud genoeg om in te zien dat jongeren geen e-bikes nodig hebben.
-mobiele telefoons heeft toch niemand nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
De jeugd gaat maar gewoon op een tweedehands fiets 15km tegen de wind in fietsen.
Idd men wordt steeds luier met de tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
-mobiele telefoons heeft toch niemand nodig
-mobiel internet heeft toch niemand nodig
- Airbags in auto's. Onzin
Jaren geleden zij men hetzelfde over fietsen met versnellingen. Tijden veranderen
Een beetje beweging(e-bike) is beter dan geen beweging (bus).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd men wordt steeds luier met de tijd.
Fietsen naar school is goede lichaamsbeweging.
en toch: ik fiets door weer en wind, en mijn kinderen ook. Ben 1 keer gebracht, toen was het echt Siberisch koud (nu zou je een code rood hebben van het KNMI). Maar gemak dient de mens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jaren geleden zij men hetzelfde over fietsen met versnellingen. Tijden veranderen
Zijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
volkomen gelijk. Mijn manager fietst (bij mooi weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een beetje beweging(e-bike) is beter dan geen beweging (bus).
Lekker chips en patat erbij vreten... Ja die 40% met overgewicht zal snel 60% worden zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
Vergeet de energydrankjes niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker chips en patat erbij vreten... Ja die 40% met overgewicht zal snel 60% worden zo
Ook jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vergeet de energydrankjes niet.
Daar heb ik dus echt nooit veel aan gevonden. Ja af en toe een blikje/flesje cola of fanta. Maar veel liever gewoon water of sap. En energydrink kwam er hier thuis niet eens in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook ja
Sowieso cola e.d. Ook natuurlijk
Yo Minthy!quote:
Nee, maar ik wilde wel gewoon even zwaaien naar je.quote:
Aaaaahh...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde wel gewoon even zwaaien naar je.
Ik heb al genoeg aan het spel 9 op m'n telefoon op het moment.quote:
ach, ik wil wel een bakkie pleur met haar doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:11 schreef Pino112 het volgende:
Saskia? Weer een vrouwelijke kutDJ erbij dus.
Hij blijft leukquote:
Nee ik snap er nog niks vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 04:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah!![]()
Heb je er eentje teruggekregen Luun?
Als het zo makkelijk is, ga ik nú een Aveo kopen...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, ga ik nú een Aveo kopen...
Ik vind dit wel een auto met een zeer suggestief ontwerp.quote:
Ik ook nog niet, maar had je username verkeerd geschrevenquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef alors het volgende:
Kijk al die haters hier stiekem gewoon toch luisteren
Nimmer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef alors het volgende:
Omdat de andere radio's hier ook op 3FM staan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef alors het volgende:
Idem hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat de andere radio's hier ook op 3FM staan...
Romantisch manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Op de radio iemand ten huwelijk vragen
En de vrouw die het doet nog wel
Noem me ouderwets.... maar ik vind het niet kunnen
Idd... als zij er gelukkig van wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef alors het volgende:
[..]
Romantisch man
Ik vind het ook niet kunnen hoor, nouja ze moeten het zelf weten, maar ik zou het nooit doen en ik zou ook niet willen dat iemand dat van mij zou verwachten.
Wat romantischquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd... als zij er gelukkig van worden
Mijn ding zou het niet zijn iig
Vriend van me deed het op het bankje waarbij ze ook op de eerste date gezoend haddenin Delft
Kijk, dat is romantiek
In Tanthof terwijl je uitgefoeterd wordt door alibaba en de 40 roversquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd... als zij er gelukkig van worden
Mijn ding zou het niet zijn iig
Vriend van me deed het op het bankje waarbij ze ook op de eerste date gezoend haddenin Delft
Kijk, dat is romantiek
Romantiekquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In Tanthof terwijl je uitgefoeterd wordt door alibaba en de 40 rovers
Kom maar door met die interviews. Maak jij dan mijn huis schoon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand mij aan het werk zetten?
Of kan iemand mijn werk doen? Ik ben die interviews wel een beetje zat.
Is goed. Kun je leven met een vies huis de komende maanden? Dan kom ik in november langs om schoon te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kom maar door met die interviews. Maak jij dan mijn huis schoon?
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed. Kun je leven met een vies huis de komende maanden? Dan kom ik in november langs om schoon te maken.
Interview is wel in het Ghanees Engelsquote:
Mary Lambert, die ook meezong op 'Same Love'.quote:
Ja ze klonk als een mooie vrouwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mary Lambert, die ook meezong op 'Same Love'.
Is die van dat blije meisjesnummer van net? Zo ja: dan is mijn beeld van de zangeres wat ik had nu verpestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mary Lambert, die ook meezong op 'Same Love'.
Ze valt toch al niet op mannen, dat scheelt ook weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ze klonk als een mooie vrouw
Mijn bovenbenen zijn slanker dan haar armen... dan haak ik af
Niet dat ze uberhaupt concurentie voor ons is, maar toch fijn om te weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze valt toch al niet op mannen, dat scheelt ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |