quote:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
Een item in het radionieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
RASJIEEDDDDDtwitter:NOS twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:50:40Twitteraars kunnen in hun tijdlijn voortaan ook tweets te zien krijgen van mensen die ze helemaal niet volgen: http://t.co/tLwU9oyxzz reageer retweet
quote:
SC ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
quote:
rubber stinkt nietquote:
Heel Fok is Henk. Je bent de enige user op Fok die niet Henk isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Dus pino en luna zijn dus toch gewoon henk???
Pics.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Dus je bent nu nat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar McGyver want het is me toch gelukt om mijn douche te fixen![]()
Nee. Het glijstuk was gisteren afgebroken. En dat heb ik net met veel pijn en moeite weer gefixt:)quote:
Dan heb je echt een engeltje op je schouder hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
Gekke Russen.
Maar een 10 met een griffel voor de landing
Dit heb ik geintroduceerd op FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe-oehoehoehoe
quote:
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis vindt dit ook een leuk nummer.
Bang Bangquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ik was aan het lunchen.
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.quote:
Negerclown is 1 woordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.quote:
Ik vind dit een beetje een discriminerende postquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Alleen jammer dat die neger clown erin zit.
Donkerehuidskleurclown was beter geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een discriminerende post
Smoesjes!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Taalnazi is ook weer aanwezig hoor.
Ik verengels mijn taalgebruik te veel
Die is opquote:
Ik was even geswitched naar CG-FMquote:
Manmanman. Weet je zeker dat dit een videoclip is en niet wat anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Nicki Minaj
SC kan dit wel waarderen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |